Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
yapiressami motorun hayıorlı olsun... koruma demirini nerden ve kaça aldın ?

isak a danis..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

@motorderili, kardesim tebrik ediyorum cok güzel olmus motorun. Allah kazasiz belasiz binmek nasip etsin. Güle güle kullanman dilegiim ile. Ya bu MC ler hertürlü parasini hak etmiyor mu ya? Dizayni yeter...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motor yapiressaminın.


@yapiressami, plakayı kapatmak için mi koydun o şeyi? :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
isak a danis..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

@yapiressami, kardesim tebrik ediyorum cok güzel olmus motorun. Allah kazasiz belasiz binmek nasip etsin. Güle güle kullanman dilegiim ile. Ya bu MC ler hertürlü parasini hak etmiyor mu ya? Dizayni yeter...

Pardon, hatlar karisti.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
90 km (30 km si ş.içi) arka çantalı,yaklaşık 95 kg yükte, yoğun rüzgar da, 90 km de 2.7 lt yaktı.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bugün 4bin bakimini yaptirmak üzere servise gittim. Her zamanki gibi Castrol Power1 Motosiklet yagini koyduk. Genel kontrollerini yaptik. Servis daha degil demesine ragmen dayanamayip bujiyide NGK marka (18tl) bujiyle degistirdim. Ama bu islemi baska yerde yaptirdim :) . Üzerinden cikan bujiyide zimpara ile temizletip zulaya koydum. Ola ki bi yerde is görür diye.
Ayricetten MC den Enduro yaratma calismalarina bugün LEDli sis fari görünümlü bisiklet LEDleri ile devam ettim. LEdler normalde gri kapli idi. Ben onlari spray boy ile siyah yaptim.
4LEDLI olmalarina ragmen gayet iyi aydinlatiyorlar. Maksat zaten daha fazla görünmek.

2e2ihs7.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------

1icu2f.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

90 km (30 km si ş.içi) arka çantalı,yaklaşık 95 kg yükte, yoğun rüzgar da, 90 km de 2.7 lt yaktı.

Sivernson, benimde bi rekorum daha oldu. virajlar haric hep tam gaz. Ama ciddi anlamda söylüyorum. önüme kamyon vs. cikmadigi sürece gaz kolu sonuna kadar cevrili vaziyette.Yokus yukari yokus asagi fark etmeden.

121km yol. Yogun rüzgar. 4 canta ve ben (90kg üstü) tüketim 5,89lt
100kmde 4,8litre ortalama :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün 4bin bakimini yaptirmak üzere servise gittim. Her zamanki gibi Castrol Power1 Motosiklet yagini koyduk. Genel kontrollerini yaptik. Servis daha degil demesine ragmen dayanamayip bujiyide NGK marka (18tl) bujiyle degistirdim. Ama bu islemi baska yerde yaptirdim :) . Üzerinden cikan bujiyide zimpara ile temizletip zulaya koydum. Ola ki bi yerde is görür diye.
Ayricetten MC den Enduro yaratma calismalarina bugün LEDli sis fari görünümlü bisiklet LEDleri ile devam ettim. LEdler normalde gri kapli idi. Ben onlari spray boy ile siyah yaptim.
4LEDLI olmalarina ragmen gayet iyi aydinlatiyorlar. Maksat zaten daha fazla görünmek.

2e2ihs7.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------

1icu2f.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------



Sivernson, benimde bi rekorum daha oldu. virajlar haric hep tam gaz. Ama ciddi anlamda söylüyorum. önüme kamyon vs. cikmadigi sürece gaz kolu sonuna kadar cevrili vaziyette.Yokus yukari yokus asagi fark etmeden.

121km yol. Yogun rüzgar. 4 canta ve ben (90kg üstü) tüketim 5,89lt
100kmde 4,8litre ortalama :queen:

olmamalı,olmaz, olamazzz.:pr: biz farklı dünyaların insanlarıyız o zaman.:cat:

outoban da motorun ciğerini söktüğümde bile yaklaşık 3.5 litre yakmıştı. seninkini bin tl ye alırım, benimkini 4 bin tl ye sana satarım. nede olsa 3-5 seneye amorti eder :queen:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
20kraeh.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 ----------

farin arkasindaki yesil kablo bandi ne kadar dandik durmus yaa... yarin siyah bant alayim bari.
 

yqT

Katılım
21 Nis 2011
Mesajlar
16
herkese slmlar!
Arkadaşlar ben sinyallerimin orta kısımda ki lastklerinin sürekli yırtılıp kırık gibi gözükmesinden bıktığım için,servisinde yedek parça yavaşlığı yüzünden bugün Honda 600RR lara takılan led sinyallerin Çin mallarını buldum onları taktım :D çok güzel oldular,hem kısa boyları var hemde küçükler kaba bir sinyal görüntüsü yok artık hemde oldukça kuvvetli yanıyor...bugün fotoğraf çekemedim fakat en kısa zamanda fotoğraflarınıda yayınlayacağım, birde siz görün bakalım...dileyipte bulamayan olursada haber verirsiniz gönderimi kolay iş :)
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
yapiressami dostum hayırlı olsun gülerek kullan kazasız belasız sıyah renkte hiç fena durmuyor
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
bana topcase lazım ama içine montumu mu ve kaskımı sığdırabileceğim bişey olması lazım arkadaşlar fazla param yok ideal uygun bişey almam lazım avrupa yakasında nerden temin edebilirim var mı tanıdık ya da gözünüze kestirdiğiniz bi topcase ?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bana topcase lazım ama içine montumu mu ve kaskımı sığdırabileceğim bişey olması lazım arkadaşlar fazla param yok ideal uygun bişey almam lazım avrupa yakasında nerden temin edebilirim var mı tanıdık ya da gözünüze kestirdiğiniz bi topcase ?

Fiyat olarak en uygun MAXEM marka topcaseler, 30tl civari. 32-33lt. Kask sigar ama yanina mont sigmaz. Yada tam tersi. Bütce uygun olsa al bi SH40 bak keyfine derim.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar .... çanta demiri ni bu topicte isac arkadaş var o kendi yapıyo isteyen onunla iletişime geçsin... ben eğer bulamasaydım ona yaptıracaktım..ama denk geldi "motoru aldığım yerde" buldum ikitelli mondial bayi ist. org. san. içinde dolapdere san. sitesi... ömer aras adlı kişi www.mondimotor.com motor koruma demiri ve çanta demiri ikisine 80 tl verdim...
bu arada ilk benzinimi aldım 200 km ye 6.5 LT. 5.500 DEVİRİ geçmiyorum (RODAJ SABRI)
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
bana topcase lazım ama içine montumu mu ve kaskımı sığdırabileceğim bişey olması lazım arkadaşlar fazla param yok ideal uygun bişey almam lazım avrupa yakasında nerden temin edebilirim var mı tanıdık ya da gözünüze kestirdiğiniz bi topcase ?

sirkeciden temin edebilirsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:49 ----------

sverinson gebzeye geldiğin zaman görüşelim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------

hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar .... çanta demiri ni bu topicte isac arkadaş var o kendi yapıyo isteyen onunla iletişime geçsin... ben eğer bulamasaydım ona yaptıracaktım..ama denk geldi "motoru aldığım yerde" buldum ikitelli mondial bayi ist. org. san. içinde dolapdere san. sitesi... ömer aras adlı kişi www.mondimotor.com motor koruma demiri ve çanta demiri ikisine 80 tl verdim...
HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM.ÇOK GÜZEL OLMUŞ.KAZASIZ BELASIZ SÜRMEK NASİB ETSİN MEVLAM.ANLADIĞIM KADARIYLA ÖN VE ARKA KORUMA DEMİRLERİ YBR NİN KORUMA DEMİRLERİ.BEN SORDUM BANA 110 LİRA DEDİLER.SEN İYİ ALMIŞSIN.HAYIRLI OLSUN.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
150 MC LED Angel EYE

Valla nereden aklima geldi anlamadim. Bi anda kendimi yapmis buldum. Elimde arabam icin aldigim 7cm capli ledli angel halkalardan vardi. MC nin ön farini inceledim bir de baktim ki farin ön cami (plastik, cam degil) cikabiliyor. Kenarlarinda klipsleri var. Dolayisiyla ampül falan degistirmek bi nebze kolay. Neyse.. söyle bi tuttum ledli halkayi fena durmayacak gibi. Farida söktüm yerinden. Halkanin arkasini silikonladim. Hop yapistiriverdim. Kurumasini bekledim. test amacli yaktim, calisiyor. Ön cami kapattim gerekli baglanti kablolarini da hazir edip bagladiktan sonra fari yerine taktim. Fari sökmesi cok kolay. LEdi icine yerlestirmesi biraz oyaliyor. Fiyaskoyla sonuclanmasida olasiydi fakat farin komplesinin 50tl olmasi beni cesaretlendirdi :) Sonuc olarak benim hosuma gitti. LEdler Park lambalariyla birlikte yanacaklar..

p1553260411.jpg
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
bir arkadaş tıvistırıyla arabaya girmiş kafadan.ön göstergeler dağılmış,servise sorduk ön gösterge paneli bilin bakalım kaç para.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
o twister- tıvistırıyla değil vede 250ss brezilya malı olan bi alet şimdi fiyatı yüzünden kötülemeyemi başlıycaksınız resul bey parçası ucuz olmıycak tabi hele bide üretimden kalkmış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst