Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
honda motoru 40000 de bitiryor cbr 125 te dahil mondialde 40000 i gecen şimdilik sayılıdır peşin karar vermemek gerekli ama iki motorda aynı km de motor yapıyor diye hesap edersek ücret olarak honda fark atar ve yine izmir için konuşayım honda parçası sadece yetkili serviste var bütün parçacılar çin mnotoru parçası getirmiş ybr harici parça bulmanız zorlaşıyor

bu 40bin de bitiyor demiyelim istanbul beylikdüzünde ovalı pidecisinde bi cbf 150 var 67bin km yan taraftaki dükkan bizim samimiyetimiz var motor daha açılmadı yani illa 40bin km niye
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
cbf alınca, arkaya yağ bidonu bağlamayı unutma.:queen:

Birincisi sen arkasında yağ bidonuyla gezen kaç kişi gördün?
İkincisi ben senin askerlik arkadaşın değilim
Üçüncüsü almak istediğim motor için senden görüş de istemedim.
Yaşın kaç bilmiyorum ama bu tavır hoş değil.
Bu güne kadar kimseye bu şekilde konuşmadım konuşulmasını da istemem.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Birincisi sen arkasında yağ bidonuyla gezen kaç kişi gördün?
İkincisi ben senin askerlik arkadaşın değilim
Üçüncüsü almak istediğim motor için senden görüş de istemedim.
Yaşın kaç bilmiyorum ama bu tavır hoş değil.
Bu güne kadar kimseye bu şekilde konuşmadım konuşulmasını da istemem.

size böle diyor sonra biri gelip onun malını kötüleyince ortam geriliyor bi hoşgörü olucaksa karşılıklı
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu 40bin de bitiyor demiyelim istanbul beylikdüzünde ovalı pidecisinde bi cbf 150 var 67bin km yan taraftaki dükkan bizim samimiyetimiz var motor daha açılmadı yani illa 40bin km niye

bu km meselesi hergün 250 km ve üzeri yapanlar için geçerli olsa gerek çok sıkıştıranlar için yani ben cbf 150 nin motor ömrü bu kadar kısa olacağını hiç düşünmüyorum normal kullanıcı olan bi insan bu motorla en 60000 km sorunsuz gider bende mondial var ben çok bakarım böyle bakılan mondi bile çok rahat 50000 km görür sende benim motora hurda deme yani:salut::salut:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
honda motoru 40000 de bitiryor cbr 125 te dahil mondialde 40000 i gecen şimdilik sayılıdır peşin karar vermemek gerekli ama iki motorda aynı km de motor yapıyor diye hesap edersek ücret olarak honda fark atar ve yine izmir için konuşayım honda parçası sadece yetkili serviste var bütün parçacılar çin mnotoru parçası getirmiş ybr harici parça bulmanız zorlaşıyor
Honda'yı bir kere yaptırma parasıyla muhtemelen MC'yi 3 kere yaptırabilirsin. Bu motosikletlerin de en büyük avantajı budur zaten.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bir Gezi daha basariyla bitti..

Selam Arkadaslar, bugün yine haftalik gezilerimizden biri olan Canakkale sehitlikleri gezimizi tamamladik. düz hesap 350km yol yaptim. Coook keyifli bir yoldu. Gerek nüsratli virajlari.. gerekse sehitlikler tarafindaki yolun kaymak gibi olusu ve bol virajli olmasi motosiklet kullanimindan alinan zevki doruklara cikartti. Canakkalede büyük bir motosiklet bulusmasininda olmasindan dolayi cok sayida motosiklet vardi. Bu kadar cok Harley Davidson'u bir arada görmemistim.
Yaptigim yakit ölcümünde bu sefer biraz daha tasarruflu gitmisim :queen: bu sefer 100kmde 3,8lt yakmisim :queen: .. Gecen hafta 3,89 yakmistim :bounce:
Yine rüzgarli bir hava vardi. Bol rampali ve bol virajliydi. 4adet cantalarim eksiksizdi. Hiz olarak yine temposu yüksekti. Daha büyük bir motor gereksinimi duymaya basladim :) MC kisa gezilerde iyi de uzun yola cikinca insan arada sirada yada en azindan düz yolu gördügünde bi kopmak istiyor. Sahsen ben bu eksikligi hissediyorum.
Bu arada 4000kmyi az gectim. Ilk is gününde 4bin bakimina gidecegim. titresim vs. gibi konularda artik yorum bildirmeyecegim. Degisen bisey yok cünkü. Orjinal lastiklerin kuru asfalttaki performansindan gayet memnun kaldim. Bu yol benim icin tecrübe yolu oldu. iyi konsantre oldugum virajlarda hic gaz kesmeden motoru yatirarak viraj aldim. Lastiklerden yana bi sorun yasamadim.
Sorusu olan varsa memnuniyetle cevaplarim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:10 ----------

Arkadaslar, bugünkü geziden bahsederken CBF konusunda girmek istemiyordum. Ama ben yazimi yazarken konu yine polemige elverisli hale gelmis. Her iki motorunda 40binde tükenecegine bende katilmiyorum. Tamamen kullanima bagli. Ama yag eksiltme konusunda hepimizim hem fikir olmasi lazim. Ister inanin ister inanmayin, bugüngü gezinin geri dönüs yolunda grubumuzdan bi CBF in yagini degistirmemiz gerekti. CBF daha 7bin km'de sahibi cok titiz. O kadar titizki biz motorlari buldugumuz bos yere park ederken,bu cbf in sahibi motorunu gölge bulup oraya park ediyor. Neyse. Sehitlikler dönüsünde bir restauranta girdik. Yemek yedik cay .vs icerken bu arkadas yagini kontrol etti. Kendi yorumuna göre en az 200ml eksik dedi. Bende abi CBF lerde kronik eksiltme var arada kontrol etmen gerekir dedim. YOk ya öyle sey mi olur motor daha 7binde dedi. Dedim abi motorun karakteri bu eksiltiyor dedim. Hatta inanmazsan diger CBF e de bak o da eksiktir dedim. Diger cbf 1500km önce yag degistirmis. Bakti onunkinde de 100ml kadar eksik oldugun söyledi. Ben tekrardan acikladim. Forumlardan okudum cbflerde bu oluyormus dedim. Ikna oldu. Neyse yolda durduk 1lt yag aldik. eksik yagi tamamlaktansa icinde yagi bosaltip 1lt yeni yag koyduk. Bugünkü durum buydu.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bu km meselesi hergün 250 km ve üzeri yapanlar için geçerli olsa gerek çok sıkıştıranlar için yani ben cbf 150 nin motor ömrü bu kadar kısa olacağını hiç düşünmüyorum normal kullanıcı olan bi insan bu motorla en 60000 km sorunsuz gider bende mondial var ben çok bakarım böyle bakılan mondi bile çok rahat 50000 km görür sende benim motora hurda deme yani:salut::salut:

ben onu başka bi arkadaşa misal olarak sölemiştim kardeş sen üstüne alma aldıysanda af buyur ::
ÖZÜR DİLERİM :)
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
155
Motor Derili ''Herkezin malı kendine güzel. Ama biliyoruz ki kendi bindiği dalı kesmek istemeyenler olabiliyor. Seve seve bindiğini yüceltmeye mecburdur. Ona da Nuh dedirtir Peygamber dedirtemezsin


Ayrıca teknoloji ilerledikçe insanların istekleri de bu yönde değişiyor. Eski Jawa yada başka bir motor ile bugünü karşılaştırmak yanlış. O zamanın teknolojisine göre vibrasyonun ne olduğunu bilen yoktu. Şimdi biliyoruz ve istiyoruz. Acı olmadan tatlının tadını kimse bilemez değil mi ? İlk çıkan Murat 124 süper arabaydı herkeze, aylarca sıra beklenirdi alabilmek için, içinde paspasları bile yoktu. Şimdi de beğenin bakalım teknolojik olarak... ''


Hay ağzına sağlık,ne güzel açıklama yapmışsın.
Yahu arkadaşlar,bu motorlar ilgimi çekiyor,dolayısı ile merak ediyorum.Sordum diye niye alınıyor veya kızıyorsunuz :salut:.Benim için kullanıcıların fikri çok önemlidir.Her kullanıcı farklı şeyler hissedip farklı şeyler söylüyor.Nen de onları harmanlayıp kararımı vereceğim,alınıp darılmaya veya kızıp terslemeye gerek yok.
Saygı ve sağlıcakla :rendeer:.



Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...-bilgi-paylasim-basligi-89.html#ixzz1KTCBf44m
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
arkadaşlar kimseyle alay etmiyoruz latifeyle karışık gerçekleri söylüyoruz.cbf yağ eksiltiyor,grenajı çabuk dökülüyor,yer düştünüzde koruma olsa dahi kafa grenajının depo bağlantılarında açılma oluyor.pistonu çapuk bitiyor,ama hakkını yemeyelim rahat konforlu motor.servis konusundada sıkıntı olmuyor.ekzantirikli sessiz titreşimsiz motoru var.o yüzdem kuryeler genelde cbf kullanıyor.ama şimdi çoğusu ybr ye dönmeye başlamış.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Atilla Abi,
Şehitlerimizi ziyaret etmişsiniz, yüreğinize sağlık. İnşallah birgün bize de nasip olur.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Atilla Abi,
Şehitlerimizi ziyaret etmişsiniz, yüreğinize sağlık. İnşallah birgün bize de nasip olur.

Herkesin muhakkak. Gezip görmesi gereken bir yer. Duygusallik ve milli duygular had safhada oluyor. Heleki motosikletle gezmenizi muhakkak tavsiye ederim. Yollar o kadar güzel ki. Bizim guruptan iki kisi suan orada cadir kurdular ve kamp yapiyorlar. Cok büyük bir organizasyon var. Bir sürü motosiklet vardi.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Benim için kullanıcıların fikri çok önemlidir.Her kullanıcı farklı şeyler hissedip farklı şeyler söylüyor.Ben de onları harmanlayıp kararımı vereceğim,alınıp darılmaya veya kızıp terslemeye gerek yok.
Saygı ve sağlıcakla :rendeer:.
İşte benim istediğim de bu! Yeni alacak adamlar tek tip övgü dolu mesajlarla karşılaşmasın. Farklı farklı görüşleri okusun, değerlendirsin ve en doğru seçimi yapsın. Bu sebeple MC'sini çok sevenler sevsin ve istediği yorumlarını yapsın, ama övgü içermeyen mesajlar görünce de çıldırmasın! Her mesaja cevap yazmak zorunda değilsiniz.
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
155
Atilla bey tebrik ederim.Benim yıllardır gitmek isteyipte gidemediğim güzel yerler.
Buram buram tarih,kahramanlık,şan ve şeref kokan o muhteşem beldeleri gezmişsiniz.
Şehitlerimizin ruhları şadolsun.İnşallah o yüce insanlara layık torunlar oluruz.
Gezi resimlerinizi bekliyoruz.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Atilla kardeşim, senin motoru ver biraz ehilleştireyim. bu gün 3 lt nin altına düşmüş bulunmaktayım. usanmasam arka çantayı da çıkarıp öyle sürecektim ama üşendim. herhalde o zaman 2.7 gibi bir yakıt yakma durumu olabilirdi :)
hani hep ilk çıkan araçlardan sonra çıkan seriler sanki daha kötüymüş gibi algılanır ya( eski gasası gibi yoh gardaş, cıh! bundan tad alamadım...) ben Ekim de aldım, sen benden sonra aldın :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Atilla bey tebrik ederim.Benim yıllardır gitmek isteyipte gidemediğim güzel yerler.
Buram buram tarih,kahramanlık,şan ve şeref kokan o muhteşem beldeleri gezmişsiniz.
Şehitlerimizin ruhları şadolsun.İnşallah o yüce insanlara layık torunlar oluruz.
Gezi resimlerinizi bekliyoruz.

Gezilerimizin resimleri facebook sayfamizda mevcuttur.

http://www.facebook.com/OnRoadRiders?ref=ts

katilirsaniz sayfamiza memnun oluruz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------

Atilla kardeşim, senin motoru ver biraz ehilleştireyim. bu gün 3 lt nin altına düşmüş bulunmaktayım. usanmasam arka çantayı da çıkarıp öyle sürecektim ama üşendim. herhalde o zaman 2.7 gibi bir yakıt yakma durumu olabilirdi :)
hani hep ilk çıkan araçlardan sonra çıkan seriler sanki daha kötüymüş gibi algılanır ya( eski gasası gibi yoh gardaş, cıh! bundan tad alamadım...) ben Ekim de aldım, sen benden sonra aldın :)

Kardes, yakit konusunda ben özürlüyüm herhalde :) Ya ben cok agir geliyorum bu motora yada baska bisey. TAbii 4 cantaninda etkisi vardir. Ama asil sebep benim kullanis tarzimla alakali olsa gerek. Kamera siparis ettim bundan sonra seyahatlerimizi video kaydi altina alacagim. O zaman hep beraber izleyecegiz basimizdan nelerin gectigini :mrgreen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben onu başka bi arkadaşa misal olarak sölemiştim kardeş sen üstüne alma aldıysanda af buyur ::
ÖZÜR DİLERİM :)

alper ben kırılmam sen hurda ya hurda diyorsun bende biliyorum hurda olduğunu istediğin kadar kötüle mondiyi hiç umrumda olmaz sonuçta herkes buraya kendi düşüncelerini yazar senin gibi düşünen veya senin gibi düşünmeyen herkese saygılıyım sonuçta bilgi tecrübe görüş bildirmeyeceksek burada ne işimiz var değil mi:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst