Marka Düşmanı Bir MT Üyesinin Anatomisi...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Yaw ben en azından hondanın bazı motorlarını methederken bazılarını kötülüyorum :queen:
Ama acun bütün honda motorlarına demediğini bırakmıyo.Mesela hondanın sw400'ü şahane motordur , SWT600 çok iyi fiyata çıktı piyasaya.Yiğidi öldür hakkını yeme demişler.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bazı arkadaşlar Hondayı eleştirmenin nesi kötü diye soruyor haklı olarak...

olayın özüne halen inilememiş...

aynı kişi SYM yide göklere çıkarıyor...memleketin taşından toprağından sym fışkırsın istiyor...anladınız mı...bu durumda rahatsız edici...

Hondayı eleştirdiği için bu konu açılmadı...benden daha fazla Hondadan şikayetci ve canı yanmış kimse olamaz herhalde...kanımı emdi namussuz Honda...:p


hiç bir marka ne göklere çıkarılsın ne yerin dibine sokulsun diyorum...

yine bir mete_han klasiği oldu bu konu :=)


SYM in...Honda out...:p
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Honda için güvenli makina
yamaha için biraz daha hızlı makina
suzuki ve kawasaki için ise en hızlıları derler .....bence pazarlama ile ilişki olan bir genellemedir bu...kullanıcı beğenisi önce oluşturmali sonra yorum yapmalıdır derim...:cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Çin malı motosıklet kullananları adam yerıne bıle koymuyorlar ki biz sesımızı cıkarmıyoruz hadı kardeşim kullandıklarımız değerınde bır motor yanı cbf yarı fıyatı ama kullandığımız motorun ıkı katı olan cbf nın benım kanımca bakın benım gözümde çinli bır motosıokletten farkı yok bende buna gıcık oluyorum ben honda alacaksam honda almak isterım ama ben markayım ben kalıteyım dıye mılletı soyup soğana cevırerek yan ayaklığına bıle artı para ısteyen cbf almam şu honda taraftarlığıda benı sadece cbf segmentınde gıcık edıyo coğu arkadaşım arka cantasında yedek yağı ile dolaşıyor ıkı zamanlı motosıklet gıbı yağ taşıyorlar yanlarında garıbım bır arkadaşım cbf sahıbı benım çinli motosıkletıme bındi aman dıyor tem den gıtmeyelım yahu sevgılı cbf i gıtmıyorkı garıbımın temde hızlanınca dıyorkı senın motorun ıyı gıdıyormuş dıyor eeee tabı sızler sadece honda hayat onda deyıp göklere cıkarıyorsunuz cbf i ama bızım çinlıler kakalak motor hele hele kullanıyorsan motorcu bıle değilsın ama ben aksıne çinliden vaz gecmıyorum alın hayatınızda hondanızda sızın olsun ama eksılerını anlatıpta yazana da laf etmeyın derım ama metehanında hakkını yemamak lazım cünki o herzaman cbf eksı artı yazmıştır benım lafım marka deyıpte önünü görmeyenlere
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada acunu korkutup kaçırdınız galiba forumdan.Yazık çocuğa.Honda çok üstüne geliyo bi de siz gitmeyin üstüne.Gelin hepiniz taiwan malı xciting250i alın kilometresi 13 kuruşa dünyayı gezin.Nasıl reklam yaptım ama :queen:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Necati abi sen de aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misalisin. Bir yandan Mondial var bir yandan Motorların padişahı BMW. Tabi söyleyecek laf bulamazsın. Aslında işin özü sende gizli bir konuşsan neler yazan kimbilir güzel abim.

İşin özü ne biliyormusun dostum.
Bindiğin motordan zevk almasını bileceksin:wiinkk:
Ne kadar ekmek,o kadar köfte misali:)
Kusursuz motosiklet olmaz.Eğer kusursuz bir motosiklet yapılırsa,bir süre sonra insana zevk vermeyeceğine emin olabilirsin:pale:Zira motosiklet kullanan kişi maceracıdır ve monotonluğu sevmez.:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kurye işi yapan bir arkadaşımda vardı cg 125 250.000 km yi devirmiş,ne yağ eksiltiyor ne arıza çıkartıyor diyordu.sonra merak edip motoru açmışlar bakmışlar piston-sekman no problem kapatmışlar motoru işe devam haftasında keçeyi patlatıyor motor kol çıkarmış motor pert :p işini düzgün yapmazsan motorun suçu ne düzgün topla motoru.
peşinden cbf 150 aldı Çinli üretim,ya kardeşim diyor durmadan sorun çıkartıyor bu cbf,yok kontak bozulur,yok yağ eksik çıkar nedir bundan çektiğim diyordu.halıcıoğlu köprüsünde giderken yol üzerine düşen bir tahta parçasının üstünden geçmiş 2 jant birden çatlamış yanaklar o şekilde eve gitmiş.2 jantı 80 tl ye kaynak yaptırdık-boyattık hemen sattı motoru 3.000 tl ye.
bu arkadaşım her 1000 km de bir motor yağını değiştirirdi ve derdiki o halde bile 150-200 ml eksik çıkıyor yağ nasıl iş anlamıyorum.bende takılırdım Çin işi motor bu kadar olur markayı geç derdim,ama baktım çogunluk aynı dertten muzdarip artık üretim hatasımı desem kullanıcı hatasımı yoksa Çinlinin gazabı-mı.
bende O zamanlar TVS Apache var,zaten O tavsiye etmişti Tvs daha sağlam güçlü diye.yakıt konusuna geldi mevzu dedi ben dolu depoyla 650-700 km yapıyorum dedim süper,kıyıköy'e gittik yolun çogunluğunda cbf'i ben kullandım maximum hız 120 km'yi geçmedi ve 420 km de benzin bitti :cyclopsan ya dedim kardeş 250 km nereye gitti :p
sen dedi çok sıkıştırdın motoru :silent: ya 150 cc motorun neresini sıkıştırcan zaten ederi 120 yapıyor.ben O zamanlar Tvs ile 680 km de rezerve düşmüştüm vayy be amma az yakıyormuş motor ama titreşim ve ıvır zıvır arızalar 2 Tvs yide satmama neden oldu.
bayiye çok şikayette bulundum ama beni takan kim ve ya bizi takan kim :silent: adam sadece motor satmakla uğraşıyor gerisi boş.
hiç bir markanın fanatiği olmamışımdır olmamda,motosiklet benim için bir araç,işimi görsün beni istediğim yere taşısın yeter :) markayı övüpte prim yaptırmaya niyetim yok sanki kullanıcısına bedava parça veriyorlar yasla yasla dur :pale:
gün geçtikçe sağlam motorları daha adi malzemeyle üretmeye başladılar,belki Türkiye'ye özel üretimde olabilir araştırmak lazım.
hayla YBR 'yi bisiklet gibi üretmeye devam ediyorlar :p
birde bu cbr 125 yokmu birde R eklemişer sonuna alan R harfini görünce sanıyor 600 cc motor var altında gazlıyor sonra patlıyor bir yere :pale:
motorun sağına soluna R harfi eklemeyin kardeşim Yurdum insanı duramıyor yerinde.
konu nerden nereye geldi ; :p
herkes haklı istediği yorumu yapsın ,ama İnsanları kırmadan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kurye işi yapan bir arkadaşımda vardı cg 125 250.000 km yi devirmiş,ne yağ eksiltiyor ne arıza çıkartıyor diyordu.sonra merak edip motoru açmışlar bakmışlar piston-sekman no problem kapatmışlar motoru işe devam haftasında keçeyi patlatıyor motor kol çıkarmış motor pert :p işini düzgün yapmazsan motorun suçu ne düzgün topla motoru.
peşinden cbf 150 aldı Çinli üretim,ya kardeşim diyor durmadan sorun çıkartıyor bu cbf,yok kontak bozulur,yok yağ eksik çıkar nedir bundan çektiğim diyordu.halıcıoğlu köprüsünde giderken yol üzerine düşen bir tahta parçasının üstünden geçmiş 2 jant birden çatlamış yanaklar o şekilde eve gitmiş.2 jantı 80 tl ye kaynak yaptırdık-boyattık hemen sattı motoru 3.000 tl ye.
bu arkadaşım her 1000 km de bir motor yağını değiştirirdi ve derdiki o halde bile 150-200 ml eksik çıkıyor yağ nasıl iş anlamıyorum.bende takılırdım Çin işi motor bu kadar olur markayı geç derdim,ama baktım çogunluk aynı dertten muzdarip artık üretim hatasımı desem kullanıcı hatasımı yoksa Çinlinin gazabı-mı.
bende O zamanlar TVS Apache var,zaten O tavsiye etmişti Tvs daha sağlam güçlü diye.yakıt konusuna geldi mevzu dedi ben dolu depoyla 650-700 km yapıyorum dedim süper,kıyıköy'e gittik yolun çogunluğunda cbf'i ben kullandım maximum hız 120 km'yi geçmedi ve 420 km de benzin bitti :cyclopsan ya dedim kardeş 250 km nereye gitti :p
sen dedi çok sıkıştırdın motoru :silent: ya 150 cc motorun neresini sıkıştırcan zaten ederi 120 yapıyor.ben O zamanlar Tvs ile 680 km de rezerve düşmüştüm vayy be amma az yakıyormuş motor ama titreşim ve ıvır zıvır arızalar 2 Tvs yide satmama neden oldu.
bayiye çok şikayette bulundum ama beni takan kim ve ya bizi takan kim :silent: adam sadece motor satmakla uğraşıyor gerisi boş.
hiç bir markanın fanatiği olmamışımdır olmamda,motosiklet benim için bir araç,işimi görsün beni istediğim yere taşısın yeter :) markayı övüpte prim yaptırmaya niyetim yok sanki kullanıcısına bedava parça veriyorlar yasla yasla dur :pale:
gün geçtikçe sağlam motorları daha adi malzemeyle üretmeye başladılar,belki Türkiye'ye özel üretimde olabilir araştırmak lazım.
hayla YBR 'yi bisiklet gibi üretmeye devam ediyorlar :p
birde bu cbr 125 yokmu birde R eklemişer sonuna alan R harfini görünce sanıyor 600 cc motor var altında gazlıyor sonra patlıyor bir yere :pale:
motorun sağına soluna R harfi eklemeyin kardeşim Yurdum insanı duramıyor yerinde.
konu nerden nereye geldi ; :p
herkes haklı istediği yorumu yapsın ,ama İnsanları kırmadan.

Er5 de hararet yapıyomuş :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
CBF 250 hakkında söylediklerine çok güldüm :D allahta seni güldürsün.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Bi markayi tek bi ulkede yaptiklarindan tek bi model uzerinden degerlendirmek sacma.

Amerika da ne yag yakan Honda var ne boyle sacma model kavgalari.

Honda dan once bizdeki servislere ve musteri hizmetine sonrada kullanicilara kizin.

29 bin km de 600RR var tek agrizasi enjeksiyon oldu o da ustundeki egzostan dolayi.
Canini cikarana kadar bastigim oluyor.

Bana misin demedi makina.

144 bin km de 600RR kullanan tanidigim var makina hala ilk gunku gibi gidiyor daha valfleri bile ayarlanmamis orjinal ici acilmamis.

Turkiye de alir miydim?
Hayir.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
İşin özü ne biliyormusun dostum.
Bindiğin motordan zevk almasını bileceksin:wiinkk:
Ne kadar ekmek,o kadar köfte misali:)
Kusursuz motosiklet olmaz.Eğer kusursuz bir motosiklet yapılırsa,bir süre sonra insana zevk vermeyeceğine emin olabilirsin:pale:Zira motosiklet kullanan kişi maceracıdır ve monotonluğu sevmez.:cat:

Abi çok güzel demişsin be::thanks: Ben çin malı scooterımdan memnunum.Ha eksikleri yok mu :) Ama batarsak aynı gemideyiz misali.Düşersek benimde canım acır,sevgili scooterımın da :p İşin açıkçası konudan da pek bir şey anlamadım ama...Hayat felsefem;En iyi motor bütçenin yettiğidir.Beğendiklerin ise sadece bir hayaldir.Bence tartışmaya gerek yok arkadaşlar.Herkes motorunun tadını çıkarsın :)Kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
ohooooo naaaaaptınız yaw, duman etmişsiniz ortalığı, ne sinirli bi toplum olmuşuz öyle, ne kırarsınız birbirinizi, döferim hepinizi ha, daaaaalın len :p zaten motorda yeniyim ben çin malı kuba alcam abilerim hem ucuz hem bana motorun motor kısmını öğretir
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
kurye işi yapan bir arkadaşımda vardı cg 125 250.000 km yi devirmiş,ne yağ eksiltiyor ne arıza çıkartıyor diyordu.sonra merak edip motoru açmışlar bakmışlar piston-sekman no problem kapatmışlar motoru işe devam haftasında keçeyi patlatıyor motor kol çıkarmış motor pert :p işini düzgün yapmazsan motorun suçu ne düzgün topla motoru.
peşinden cbf 150 aldı Çinli üretim,ya kardeşim diyor durmadan sorun çıkartıyor bu cbf,yok kontak bozulur,yok yağ eksik çıkar nedir bundan çektiğim diyordu.halıcıoğlu köprüsünde giderken yol üzerine düşen bir tahta parçasının üstünden geçmiş 2 jant birden çatlamış yanaklar o şekilde eve gitmiş.2 jantı 80 tl ye kaynak yaptırdık-boyattık hemen sattı motoru 3.000 tl ye.
bu arkadaşım her 1000 km de bir motor yağını değiştirirdi ve derdiki o halde bile 150-200 ml eksik çıkıyor yağ nasıl iş anlamıyorum.bende takılırdım Çin işi motor bu kadar olur markayı geç derdim,ama baktım çogunluk aynı dertten muzdarip artık üretim hatasımı desem kullanıcı hatasımı yoksa Çinlinin gazabı-mı.
bende O zamanlar TVS Apache var,zaten O tavsiye etmişti Tvs daha sağlam güçlü diye.yakıt konusuna geldi mevzu dedi ben dolu depoyla 650-700 km yapıyorum dedim süper,kıyıköy'e gittik yolun çogunluğunda cbf'i ben kullandım maximum hız 120 km'yi geçmedi ve 420 km de benzin bitti :cyclopsan ya dedim kardeş 250 km nereye gitti :p
sen dedi çok sıkıştırdın motoru :silent: ya 150 cc motorun neresini sıkıştırcan zaten ederi 120 yapıyor.ben O zamanlar Tvs ile 680 km de rezerve düşmüştüm vayy be amma az yakıyormuş motor ama titreşim ve ıvır zıvır arızalar 2 Tvs yide satmama neden oldu.
bayiye çok şikayette bulundum ama beni takan kim ve ya bizi takan kim :silent: adam sadece motor satmakla uğraşıyor gerisi boş.
hiç bir markanın fanatiği olmamışımdır olmamda,motosiklet benim için bir araç,işimi görsün beni istediğim yere taşısın yeter :) markayı övüpte prim yaptırmaya niyetim yok sanki kullanıcısına bedava parça veriyorlar yasla yasla dur :pale:
gün geçtikçe sağlam motorları daha adi malzemeyle üretmeye başladılar,belki Türkiye'ye özel üretimde olabilir araştırmak lazım.
hayla YBR 'yi bisiklet gibi üretmeye devam ediyorlar :p
birde bu cbr 125 yokmu birde R eklemişer sonuna alan R harfini görünce sanıyor 600 cc motor var altında gazlıyor sonra patlıyor bir yere :pale:
motorun sağına soluna R harfi eklemeyin kardeşim Yurdum insanı duramıyor yerinde.
konu nerden nereye geldi ; :p
herkes haklı istediği yorumu yapsın ,ama İnsanları kırmadan.
Kardeş KAWA kullanıyon diye seni sevmesemde bu yorumun harika :queen:
şaka bi tarafa kardeşim sana tamamen katılıyorum sadece zamanında isim yapmış diye haybeye bi motora fazladan 3 ila 5 bin lira fazla para vermek hele hele bizim ülkemizde pek akıl karı değil
arkadaşın biri benim hyo muhabbetime gıcık olmuş mesela
haklı adam kendince çünkü herkese ybr alacağına git 250 hyo al diyorum
ama hiç neden sormamış arkadaş
nedenini ben yazim geçen sene yamaha ybr yi 5600 e kadar çıkardı şimdi internette 4000 liraya satıyo allah aşkına 125 lik motora (eğer kurye değilseniz) 4-5 bin lira vereceğinize 250 lik motor almazmısınız o paraya
bu hyo meselesi değil ben şaksen gider bi çinli alırım yarı fiyatına amaç gezmekse neden fazla para verim ki
vel hasıl kelam
Metehan abi çok güzel başlık olmuş
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Metem bende sana cok fena ayar oluyom aslında :p

Bi ara acayip hyo dusmanlıgın vardı.

Sonra kanuni

Ve cümle çin malına verdin veriştirdin.

Son zamanlarda seni tanıyamaz oldum.

Ahhhh nerede o eski metehan....Ahhh:mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
mete han bey bu arkadaş goruşlerını bıldırır kullanıcı bu yorumları ıster begenır ıster begenmez kışıyı bu kadar takıp etmenız guzel ama onunda o arkadaşınd kendıne gore artıları eksılerı vardır bızede onun soyledıklerıne ya ınanmak yada ınanmamak kalır kımseyı honda duşmanı dıye burd yargılamalıyız saygılar....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete han bey bu arkadaş goruşlerını bıldırır kullanıcı bu yorumları ıster begenır ıster begenmez kışıyı bu kadar takıp etmenız guzel ama onunda o arkadaşınd kendıne gore artıları eksılerı vardır bızede onun soyledıklerıne ya ınanmak yada ınanmamak kalır kımseyı honda duşmanı dıye burd yargılamalıyız saygılar....


mete_han Nickli Üyeden Alıntı :p
bazı arkadaşlar Hondayı eleştirmenin nesi kötü diye soruyor haklı olarak...

olayın özüne halen inilememiş...

aynı kişi SYM yide göklere çıkarıyor...memleketin taşından toprağından sym fışkırsın istiyor...anladınız mı...bu durumda rahatsız edici...

Hondayı eleştirdiği için bu konu açılmadı...benden daha fazla Hondadan şikayetci ve canı yanmış kimse olamaz herhalde...kanımı emdi namussuz Honda...


hiç bir marka ne göklere çıkarılsın ne yerin dibine sokulsun diyorum...


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...ir-mt-uyesinin-anatomisi-4.html#ixzz1KQWh0HAf
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İT İTİ ISIRMAZ :mrgreen: (metehan abinin imzasından alıntı. Güzelmiş aga. ) :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst