Marka Düşmanı Bir MT Üyesinin Anatomisi...

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
kardeşler bakın 7 yıldır bu forumdayım artık son zamanlarda fazla girmez oldum çünkü forumda çok markacılık var ve ben bunu sevmiyorum çünkü çok sık marka değiştiriyorum hemde çeşit çeşit xt660 ım vardı sattım gn250 aldım sattım jinlun aldım sattım silverwing 600 aldım sattım regal aldım sattım piaggio aldım.. sattım şu an motorsuzum alıcam kısmet olursa bir şeyler..

demem şudurki lütfen markalara karşı biraz markacı değil tarafsız olalım çünkü er yada geç sizde o markayı satıp başka ibr marka alıcaksınız ve o zaman dürüst davrandığınızda insanlar kardeşim sen zamanında bu kadar bu markayı övüyodun ne olduda böyle 360 döndün derler.. buda o insan hakkında güzel bir izlenim vermez..

yeri değil ama pek çok insan birde bu forumda markaların menşe-i ni bilmeden yazıyor bu forumda ramzeyi kanuniyi türk malı olduğunu sanan ve inatla koyu bir şekilde türk malı olduğunu savunan körü körüne inanmış insanlar vardı.. adamlara çinden parçaları aldıkları firmaların web sitelerini hatta ürettikleri motorların çindeki orjinal versiyonlarını göstermemize rağmen gözleri kararmış hiç bir doğruyu kabul etmeyen tabiri caizse hayata at gözlüklerinden bakan insanlarla muhattap olduk..

bunların dışında bir tayvan kore çin malını aynı kefeye koyan insanlarla karşılaşdık kısaca bilgisiz bir şekilde motorları o bilgisiz temellerimiz üstüne kurulu motor tecrübelerimizle paylaşmaya çalışıyoruz en büyük hatamız burda...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kardeşler bakın 7 yıldır bu forumdayım artık son zamanlarda fazla girmez oldum çünkü forumda çok markacılık var ve ben bunu sevmiyorum çünkü çok sık marka değiştiriyorum hemde çeşit çeşit xt660 ım vardı sattım gn250 aldım sattım jinlun aldım sattım silverwing 600 aldım sattım regal aldım sattım piaggio aldım.. sattım şu an motorsuzum alıcam kısmet olursa bir şeyler..

demem şudurki lütfen markalara karşı biraz markacı değil tarafsız olalım çünkü er yada geç sizde o markayı satıp başka ibr marka alıcaksınız ve o zaman dürüst davrandığınızda insanlar kardeşim sen zamanında bu kadar bu markayı övüyodun ne olduda böyle 360 döndün derler.. buda o insan hakkında güzel bir izlenim vermez..

yeri değil ama pek çok insan birde bu forumda markaların menşe-i ni bilmeden yazıyor bu forumda ramzeyi kanuniyi türk malı olduğunu sanan ve inatla koyu bir şekilde türk malı olduğunu savunan körü körüne inanmış insanlar vardı.. adamlara çinden parçaları aldıkları firmaların web sitelerini hatta ürettikleri motorların çindeki orjinal versiyonlarını göstermemize rağmen gözleri kararmış hiç bir doğruyu kabul etmeyen tabiri caizse hayata at gözlüklerinden bakan insanlarla muhattap olduk..

bunların dışında bir tayvan kore çin malını aynı kefeye koyan insanlarla karşılaşdık kısaca bilgisiz bir şekilde motorları o bilgisiz temellerimiz üstüne kurulu motor tecrübelerimizle paylaşmaya çalışıyoruz en büyük hatamız burda...

aynen abi dediklerine katılıyorum teşekkür ederim çok güzel aydınlatıcı bir yazı olmuş
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Metehan kardeşimiz gelende başka konuda açılmış bir başlık içinde yorum yaparak saldırıda bulunur. İlk defa birisine ithafen başlık açtığını görüyorum. Kıymetini bil acun0 :p . Artık Metehan'ın Ebu Leheb'i sensin :mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Acun arkadaşımızın özellikle CBR250R modeli için yazdıkları malesef yaşanmış tecrübe sınıfına girmiyor. Bu motor üzerinde daha kimse birşey yaşamadı. Motor yeni ve kendisini ispatlaması için zaman vermek gerekiyor, izlemek gerekiyor. Bu modelle uzaktan yakında alakası olmayan CBF 150'de yaşanmış sorunlardan dolayı CBR250R'ı karalamak malesef negatif yönde markacılığın ta kendisi oluyor. Kaldı ki yurt dışı siteleri ve videoları takip eden kişiler bu motor hakkında en ufak bir olumsuz eleştirinin olmadığını biliyorlar. Motor kusursuz, sorunsuz demiyoruz ama aksini de ispat edemiyoruz şu anda.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan kardeşimiz gelende başka konuda açılmış bir başlık içinde yorum yaparak saldırıda bulunur. İlk defa birisine ithafen başlık açtığını görüyorum. Kıymetini bil acun0 :p . Artık Metehan'ın Ebu Leheb'i sensin :mrgreen:

sende var ya bekliyon bekliyon sonra bi lafı koyuyorsun...abovv...tırsıyorum senden...:p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yine cizilmisin ülem
Rahat dursana olm birgünde... :pr:

Sana birisi yanlis laf ettiginde tamam baba sen haklisin demesini ögrenemedin..

Hemde nereden aklina geldi CBF600 olm???
Ben 2 sene kullandim o mereti..
Kesinlikle harika bir makina..

Mete de kullandi benim makinayi azda olsa..
Son TR ye gelisimde Tekirdagda istemisti Mete benim makinayi..
Vermek istememistim ilk..
Canimi al makinami alma.. :pale:
Ama tek korkum biryerde patlamasi idi..
Neyse sonra sag salim geldi..

BUyrun Mete kardesim benim makina ile...
O terlikler ve ceket biraz garip oldu ama METEHAN bu... Yapar.. :)







Metecim al yada alma diyemiyecegim sana..
Ama alirsan yanlis yapmiycaksin bu kesin..
Ben neden yeniden bir CBF aldim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:04 ----------

inanmiyorummmmmmmmmmmmmm
Yanlis topige yazdim.. :pr::pr:
Metenin öteki topigine yazacakken bu topige yazdim...:pr::pr:
Adminler lütfen bu yazdiklarimi öteki sayfaya gecin...
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Metehan abi hayırdır çizmişler???bu arada tanıştığımıza sevindim,teldeki ilgin ve yardımın için sağol imkandan ziyade motoru öğrenmek adına boza boza kullanmak kendim uğraşmak öğrenmek için çançinçon olcak kaç ay kullanırım bilmiyorum bu sonbahar veya gelecek ilkbahar seçimim ybr125 ve cbf150 arasında olcak motoru çok fazla tanımadan gidip ybr cbf almak istemedim
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
acun0 Nickli arkadaş küfür etmemiş, hakaret etmemiş.. Bu kadar kafaya takacak nevarki?
Kendince deneyimlerini veya düşüncelerini söylemiş.. Tahammül edilemez bi durum yok..

Bu durum doktorluk gibi duruyor :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Acun haklı bence.Honda iyice su koyuverdi son zamanlarda.Yağ eksiltmeyen motoru yok nerdeyse.Geçen sene bizim ilçedeki honda bayii çok şikayetçiydi motor satamamaktan.Bu honda markası adam gibi model çıkaramıyo diyodu.Serviste çin motorlarını tamir ederek ayakta kalmaya çalışıyodu.Bu sene bayinin yerinde yeller esiyo.Kepenk kapatmış adam.Hondanın sonu da yamaha gibi yakındır Türkiyede.Ama yükselen bir marka var.Kymco markası.Son zamanlarda her yer kymco motor kaynıyo.Böyle giderse Türkiyede ne honda kalacak ne yamaha ne de suzuki.Öyle 3-5 tane cbr250 satmakla kenidini kurtaramaz honda.1-2 sene ömür biçiyorum.Sonra bütün bayilerini kapatıp gidecek.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Acun deneyimlerini paylaşmakta haklı ama ısrar etmekte haksız, hemde sonuna kadar haksız hiç binmediği motor için bile yorum yapabiliyor yağ yakar o diye. Kymco içinde ben bişy diyeyim hiç bir mekanik aksamının garantisi yok agility city 100 km de 5lt den fazla yakıyor maxi scoter bile değil, sayılacak çok şeyi var, yani yok bir farkları, Şöhret konusunda da sanırım acun_0 herkezi sollar her honda kelimesinin altına kötüleme yorumu yapıpı bunun ispatlamak için onlarca mesaj attığına göre. :) saygılar sevgiler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İT İTİ ISIRMAZ :mrgreen: (metehan abinin imzasından alıntı. Güzelmiş aga. ) :p

:p

kardeşler bakın 7 yıldır bu forumdayım artık son zamanlarda fazla girmez oldum çünkü forumda çok markacılık var ve ben bunu sevmiyorum çünkü çok sık marka değiştiriyorum hemde çeşit çeşit xt660 ım vardı sattım gn250 aldım sattım jinlun aldım sattım silverwing 600 aldım sattım regal aldım sattım piaggio aldım.. sattım şu an motorsuzum alıcam kısmet olursa bir şeyler..

demem şudurki lütfen markalara karşı biraz markacı değil tarafsız olalım çünkü er yada geç sizde o markayı satıp başka ibr marka alıcaksınız ve o zaman dürüst davrandığınızda insanlar kardeşim sen zamanında bu kadar bu markayı övüyodun ne olduda böyle 360 döndün derler.. buda o insan hakkında güzel bir izlenim vermez..

yeri değil ama pek çok insan birde bu forumda markaların menşe-i ni bilmeden yazıyor bu forumda ramzeyi kanuniyi türk malı olduğunu sanan ve inatla koyu bir şekilde türk malı olduğunu savunan körü körüne inanmış insanlar vardı.. adamlara çinden parçaları aldıkları firmaların web sitelerini hatta ürettikleri motorların çindeki orjinal versiyonlarını göstermemize rağmen gözleri kararmış hiç bir doğruyu kabul etmeyen tabiri caizse hayata at gözlüklerinden bakan insanlarla muhattap olduk..

bunların dışında bir tayvan kore çin malını aynı kefeye koyan insanlarla karşılaşdık kısaca bilgisiz bir şekilde motorları o bilgisiz temellerimiz üstüne kurulu motor tecrübelerimizle paylaşmaya çalışıyoruz en büyük hatamız burda...

marka hayranlığı kötü bişey değil bence...kendi motorunu sonuan kadar övebilir insan ama...o markanın diğer modellerine methiyeler düzmek veya diğer markayı yerin dibine sokmak hoş değil...

Acun arkadaşımızın özellikle CBR250R modeli için yazdıkları malesef yaşanmış tecrübe sınıfına girmiyor. Bu motor üzerinde daha kimse birşey yaşamadı. Motor yeni ve kendisini ispatlaması için zaman vermek gerekiyor, izlemek gerekiyor. Bu modelle uzaktan yakında alakası olmayan CBF 150'de yaşanmış sorunlardan dolayı CBR250R'ı karalamak malesef negatif yönde markacılığın ta kendisi oluyor. Kaldı ki yurt dışı siteleri ve videoları takip eden kişiler bu motor hakkında en ufak bir olumsuz eleştirinin olmadığını biliyorlar. Motor kusursuz, sorunsuz demiyoruz ama aksini de ispat edemiyoruz şu anda.

evet varsayımlar üzerine konuşuyor genelde...geçen cbf 150 topiğine şunu yazdı...panda nikli bir arkadaş bu motorun çok yaktığını yazıyor dedi...işte zurnanın zırt dedliği burada...:p

Yine cizilmisin ülem
Rahat dursana olm birgünde... :pr:

Sana birisi yanlis laf ettiginde tamam baba sen haklisin demesini ögrenemedin..

Hemde nereden aklina geldi CBF600 olm???
Ben 2 sene kullandim o mereti..
Kesinlikle harika bir makina..

Mete de kullandi benim makinayi azda olsa..
Son TR ye gelisimde Tekirdagda istemisti Mete benim makinayi..
Vermek istememistim ilk..
Canimi al makinami alma.. :pale:
Ama tek korkum biryerde patlamasi idi..
Neyse sonra sag salim geldi..

BUyrun Mete kardesim benim makina ile...
O terlikler ve ceket biraz garip oldu ama METEHAN bu... Yapar.. :)







Metecim al yada alma diyemiyecegim sana..
Ama alirsan yanlis yapmiycaksin bu kesin..
Ben neden yeniden bir CBF aldim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:04 ----------

inanmiyorummmmmmmmmmmmmm
Yanlis topige yazdim.. :pr::pr:
Metenin öteki topigine yazacakken bu topige yazdim...:pr::pr:
Adminler lütfen bu yazdiklarimi öteki sayfaya gecin...

abi harika yazmışsın bende çızık kalkınca alelacele bi cevap yazayım dedim..sağolasın motorunu bana emanet ettiğin için...Allah yarattı demedim kökledim habarın olsun...:p senide özledik...

Metehan abi hayırdır çizmişler???bu arada tanıştığımıza sevindim,teldeki ilgin ve yardımın için sağol imkandan ziyade motoru öğrenmek adına boza boza kullanmak kendim uğraşmak öğrenmek için çançinçon olcak kaç ay kullanırım bilmiyorum bu sonbahar veya gelecek ilkbahar seçimim ybr125 ve cbf150 arasında olcak motoru çok fazla tanımadan gidip ybr cbf almak istemedim

yine banlandık aga...iki dakka rahat duramıyom...bi kaşıntı hep var yani...:p aradığın için sağol...:rendeer:

acun0 Nickli arkadaş küfür etmemiş, hakaret etmemiş.. Bu kadar kafaya takacak nevarki?
Kendince deneyimlerini veya düşüncelerini söylemiş.. Tahammül edilemez bi durum yok..

Bu durum doktorluk gibi duruyor :p

tamam öyle olsun ama forumu dikkatli takip etsen seninde gözüne batacak...kimin ne amacla foruma girdiğini anlarsın...amaç paylaşım değilse ben rahatsız olurum...

Acun haklı bence.Honda iyice su koyuverdi son zamanlarda.Yağ eksiltmeyen motoru yok nerdeyse.Geçen sene bizim ilçedeki honda bayii çok şikayetçiydi motor satamamaktan.Bu honda markası adam gibi model çıkaramıyo diyodu.Serviste çin motorlarını tamir ederek ayakta kalmaya çalışıyodu.Bu sene bayinin yerinde yeller esiyo.Kepenk kapatmış adam.Hondanın sonu da yamaha gibi yakındır Türkiyede.Ama yükselen bir marka var.Kymco markası.Son zamanlarda her yer kymco motor kaynıyo.Böyle giderse Türkiyede ne honda kalacak ne yamaha ne de suzuki.Öyle 3-5 tane cbr250 satmakla kenidini kurtaramaz honda.1-2 sene ömür biçiyorum.Sonra bütün bayilerini kapatıp gidecek.

aga senin egsozda yalan olmuş üzüldüm...inşallah sendne çıkmaz parça parası...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Acun arkadaşımızın özellikle CBR250R modeli için yazdıkları malesef yaşanmış tecrübe sınıfına girmiyor. Bu motor üzerinde daha kimse birşey yaşamadı. Motor yeni ve kendisini ispatlaması için zaman vermek gerekiyor, izlemek gerekiyor. Bu modelle uzaktan yakında alakası olmayan CBF 150'de yaşanmış sorunlardan dolayı CBR250R'ı karalamak malesef negatif yönde markacılığın ta kendisi oluyor. Kaldı ki yurt dışı siteleri ve videoları takip eden kişiler bu motor hakkında en ufak bir olumsuz eleştirinin olmadığını biliyorlar. Motor kusursuz, sorunsuz demiyoruz ama aksini de ispat edemiyoruz şu anda.

İşte bu yorumu da okuyun o zaman, özellikle "acun0 arkadaşımız düşüncelerini tecrübelerini yazıyor ne var bunda!... vs... vs..." diye yorum yapan arkadaşlar okusun.

Elbette sahibi olduğun motorun kötü yönlerini yazacaksın. En büyük paylaşımlardan birisi bu zaten. Adama kullandığı motoru soruyoruz nasıl diye cevap şu; "yok abi, canavar gibi..." Bende o canavar kovalasın seni diyorum içimden. Hiç mi kötü özelliği olmaz be adam niye yazmıyorsun diye sinirleniyorum.

Ama bişeyi eleştirmenin de şekilleri var. Bahsi geçen arkadaşın yorumları genelde şu şekil oluyor; "yağ yakıyor o motor, 5 para etmez!"... Bu işte, "5 para etmez, değersiz... aklın varsa onun yerine şunu al... Satamazsın elinde patlar..." hep bu şekilde yorum yapıyor eleştirirken. Basma kalıp, ezber cümleler...

Bunu adı kirliliktir. Gürültü ve görüntü kirliliği de vardır mesela. Ama bazı an-gıt lara anlatamazsınız görüntü kirliliğinin ne olduğunu. Anlayamazlar çünkü. Burada da yorum-forum kirliliği var işte. Birşeyi eleştir ama "insanlar okuyacak bu yorumu, sıkıcı olmasın, basma kalıp olmasın, bilgi verici olsun azcık" deyip eleştir ve yorumunu öyle yap...Forumun seviyesi düşmesin
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Ne olursa olsun, bi insan küfür veya hakaret etmediği sürece bu kadar yerilmesinin bi saçma olduğunu düşünüyorum..

acun0 nickli arkadaşı tanımam ve ismini bile bilmem.. ama insanlara ulu orta angut demediği için benim nazarımda değeri bir kat daha artmıştır..

Asıl sorun bence: dilin kemiği olmaz ama klavyenindemi kemiği olmaz dedirtterecek kadar şuursuzca, tanımadığı insanlara angut diyerek saldıranlardır..

Esas forum kirliliğini bu ANGUT kelimesini kullanan arkadaşlar yapmaktadır..
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
- Abi xj6 'lar kral makine
- İyi ama cbf'te yağ yakıyor ona bakarsan
- Abi bu motoru kullandınmı ?
- Evet yağ yakıyor
- Ama türkiyeye yeni geldi
- Ben cbf'ten bahsediyorum :cyclopsan:cyclopsan

:queen::queen::queen::queen:
Yazdıklarım kimseye gönderme değil. Maksat muhabbet olsun. :rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bana sorsalar MT'de Honda cbf 150 düşmanı kim var deseler hemen aklıma Metehan gelir mesela,ondan çok cbf 150 yi kötüleyen görmedim mesela,hem kötülüyor hem biniyor,honda mükafat amaçlı cbf lere devir saati taktı sonunda ama bu seferde vites göstergesini araklamış :queen: gelde al şimdi cbf vites göstergesi bile yok (önceden vardı ama) :cyclopsan

bir cbf kulanıcısı olarak aynen katılıyorum yapsanıza kardeşim madem devir saati koydunuz vites göstergelerinide bir yere sıkıştırın yavvvv:)

birde farı çok kötü hele gece gaz kestiğinizde yolda virajlıysa ,debriyaj ara gaz, debriyaj ara gaz durumu idare ediyoruz işte :p
benimki bile bile lades oldu , yamahanın farları canavar mesela ybr 125 :cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
anlaşılan herkez teknisyen olmuş hee memlekette adam honda yanlış yolda dıyor yaa hahaha:D honda honda honda kaç senedir hondadan başka motor satın almadık alamazmıydık tabikide alırdık ama niye :D
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
bir cbf kulanıcısı olarak aynen katılıyorum yapsanıza kardeşim madem devir saati koydunuz vites göstergelerinide bir yere sıkıştırın yavvvv:)

birde farı çok kötü hele gece gaz kestiğinizde yolda virajlıysa ,debriyaj ara gaz, debriyaj ara gaz durumu idare ediyoruz işte :p
benimki bile bile lades oldu , yamahanın farları canavar mesela ybr 125 :cat:

yeni kasa dediğimiz 2011 cbf150 lerde far dediğiniz gibi değil evet eski yıllardaki cbf150 ler böyle ama artık direkt aküden bağlantı var o yüzden şimdi far konusunda da ybr125 ten aşağı kalır yanı yok :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni kasa dediğimiz 2011 cbf150 lerde far dediğiniz gibi değil evet eski yıllardaki cbf150 ler böyle ama artık direkt aküden bağlantı var o yüzden şimdi far konusunda da ybr125 ten aşağı kalır yanı yok :cat:

Vay be sayın seyirciler Honda kendini geliştirmiş o zaman.Ama bunu yapmak için niye 4-5 sene beklemiş bunu anlamak zor.5 sene boyunca millete o cbf150'lileri kakaladı ya helal olsun.Bu honda'ya varya rehavet çökmüş arkadaş.Adamlar çok yiyip göbek yapmış , bütün gün ense yapıyolar.Ulen arkadaş bi lambayı direk aküye bağlamak için 5 sene beklemek mi lazım.Bi yandan bakıyosun yükselişe geçmiş bir marka kymco.Adamlar xciting'e çelik fren hortumu , CBS fren sistemi , ön tarafa çift disk fren koymuş.Yaw bunlar neden bi tane honda da yok.Pardon VFR800'e koymuşlar CBS.Onun hakkını yememek lazım.Bastırıp parayı alacan diyo adam.Ne varsa yenilikçi yükselişe geçen markalarda var.Eski markalar kendini yenilemeyi bi türlü gururuna yidiremiyo.Bak honda otomobil üretirken bile dizel otomobil üretmemekte ısrar ediyo.Dünyada tek dizel üretmeyen marka Honda.Adamlar benzinlinin yarısı kadar yakan , iki kat performanslı , benzinli otomobillerin dip gazla 110'u geçemediği rampada 160'la sollayıp geçen , gaza basınca koltuğa yapıştıran turbolu dizel otomobiller üretiyo.Honda yerinde saymakta ısrar ediyo.Allah belanı verecek senin Honda :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst