kardeşler bakın 7 yıldır bu forumdayım artık son zamanlarda fazla girmez oldum çünkü forumda çok markacılık var ve ben bunu sevmiyorum çünkü çok sık marka değiştiriyorum hemde çeşit çeşit xt660 ım vardı sattım gn250 aldım sattım jinlun aldım sattım silverwing 600 aldım sattım regal aldım sattım piaggio aldım.. sattım şu an motorsuzum alıcam kısmet olursa bir şeyler..
demem şudurki lütfen markalara karşı biraz markacı değil tarafsız olalım çünkü er yada geç sizde o markayı satıp başka ibr marka alıcaksınız ve o zaman dürüst davrandığınızda insanlar kardeşim sen zamanında bu kadar bu markayı övüyodun ne olduda böyle 360 döndün derler.. buda o insan hakkında güzel bir izlenim vermez..
yeri değil ama pek çok insan birde bu forumda markaların menşe-i ni bilmeden yazıyor bu forumda ramzeyi kanuniyi türk malı olduğunu sanan ve inatla koyu bir şekilde türk malı olduğunu savunan körü körüne inanmış insanlar vardı.. adamlara çinden parçaları aldıkları firmaların web sitelerini hatta ürettikleri motorların çindeki orjinal versiyonlarını göstermemize rağmen gözleri kararmış hiç bir doğruyu kabul etmeyen tabiri caizse hayata at gözlüklerinden bakan insanlarla muhattap olduk..
bunların dışında bir tayvan kore çin malını aynı kefeye koyan insanlarla karşılaşdık kısaca bilgisiz bir şekilde motorları o bilgisiz temellerimiz üstüne kurulu motor tecrübelerimizle paylaşmaya çalışıyoruz en büyük hatamız burda...
demem şudurki lütfen markalara karşı biraz markacı değil tarafsız olalım çünkü er yada geç sizde o markayı satıp başka ibr marka alıcaksınız ve o zaman dürüst davrandığınızda insanlar kardeşim sen zamanında bu kadar bu markayı övüyodun ne olduda böyle 360 döndün derler.. buda o insan hakkında güzel bir izlenim vermez..
yeri değil ama pek çok insan birde bu forumda markaların menşe-i ni bilmeden yazıyor bu forumda ramzeyi kanuniyi türk malı olduğunu sanan ve inatla koyu bir şekilde türk malı olduğunu savunan körü körüne inanmış insanlar vardı.. adamlara çinden parçaları aldıkları firmaların web sitelerini hatta ürettikleri motorların çindeki orjinal versiyonlarını göstermemize rağmen gözleri kararmış hiç bir doğruyu kabul etmeyen tabiri caizse hayata at gözlüklerinden bakan insanlarla muhattap olduk..
bunların dışında bir tayvan kore çin malını aynı kefeye koyan insanlarla karşılaşdık kısaca bilgisiz bir şekilde motorları o bilgisiz temellerimiz üstüne kurulu motor tecrübelerimizle paylaşmaya çalışıyoruz en büyük hatamız burda...


