- Katılım
- 1 Ağu 2009
- Mesajlar
- 497
bende büyükçekmecede sayılırım yazlığımız var ve sık sık gidiyorum bir defasında büyükçekmece ve çevresini sitreden arkadaşlarla gezmiş ve mangal yapmıştık etkinlik yapılsın isterim şahsenbuda gezimizin linki
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/81750-[istanbul-mt]-buyukcekmece-golu-ve-cevresi-gezisi-ve-mangal-fotolari.html
Selam Hasan kardeşim,2010'da yaptığınız gezilere katılamamıştım,bu sene inşallah beraber gezi yapar görüşürüz,