[istanbul mt]-büyükçekmece ve çevre ilçelerdeki mt ciler hadi akşam çayına

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BEn büyükçekmece de oturoyurm ve c.tesi gecesi florya bana çok ters bir mekan. Gelecek arkadaşlar varsa pazar saat 13:00 14:00 hani sabah keyfinden feragat etmeden uygun bir saatte sahilde güzel bir çay partisi yapabiliriz.

Bauhause otoparkında buluşulduğu taktirde bilmeyen arkadaşlara memnuniyetle eşlik edebilirim.

GElebilecek arkadaşlar varsa uygun olduğu saati yazarsa buluşma saatini ona göre ayarlayabiliriz.

Hocam 2008 de açılmış topic
bugune kadar doğru durust buluşulamamış
florya denmiş 4 kişinin oluru alınmış
bence florya tersse gitmessiniz olur biter
ikinci bir grup yaramaya çalışıp bence floryaya gidebilecek olanlarında kafasını karıştırmayın
c.tesi olmaz
akşamı olmaz
pazar sabah uyuyacagız
kaç kişi pazar gününde sizin dediğiniz gibi bir saatlik bir buluşma için tüm gününü gün ortasında böler?
sizinki hem çoreğim bütün dursun,hemde karnım doysun misali oldu)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de buluşmaya geliyormuşum :p Keşke bana da söyleseydin Felon :mrgreen: Ama sen de haklısın nasılsa boş adamsın evde ne işin var diyorsun tabi.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Hocam 2008 de açılmış topic
bugune kadar doğru durust buluşulamamış
florya denmiş 4 kişinin oluru alınmış
bence florya tersse gitmessiniz olur biter
ikinci bir grup yaramaya çalışıp bence floryaya gidebilecek olanlarında kafasını karıştırmayın
c.tesi olmaz
akşamı olmaz
pazar sabah uyuyacagız
kaç kişi pazar gününde sizin dediğiniz gibi bir saatlik bir buluşma için tüm gününü gün ortasında böler?
sizinki hem çoreğim bütün dursun,hemde karnım doysun misali oldu)

Hocam konuyu hortlattıkları doğrudur.
B.çekmecede buluşma konusu altında büyükçekmece ve çevresindeki insanların floryaya çağırılmasıda çok akılcı bir yaklaşım olup olmadığını sorgulamayıp yaptığın bu saçma sapan yorum yapıp bide beni olayın içinde kabahatli çıkartığın için seni tebrik ederim.

C.tesi akşamı isteyen istediği yerde buluşabilir.C.tesi için extra bir plan yapmadığım için kimseyi böldüğümü düşünmüyorum. Pazar geleceler varsa gelsinler gene buluşalım. Ben motorumu sattığım için yaya bir vatandaş için florya bana ters bir istikamette kalıyor.

GErçek anlamda b.çekmecede buluşmaya gelecek arkadaşlar olup günün herhangi bir saatini konu altında belirlemesi kadar doğal bir şey yoktur gün ortası veya gün sonu buda senin tasarrufunda değildir.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Hocam 2008 de açılmış topic
bugune kadar doğru durust buluşulamamış
florya denmiş 4 kişinin oluru alınmış
bence florya tersse gitmessiniz olur biter
ikinci bir grup yaramaya çalışıp bence floryaya gidebilecek olanlarında kafasını karıştırmayın
c.tesi olmaz
akşamı olmaz
pazar sabah uyuyacagız
kaç kişi pazar gününde sizin dediğiniz gibi bir saatlik bir buluşma için tüm gününü gün ortasında böler?
sizinki hem çoreğim bütün dursun,hemde karnım doysun misali oldu)

Hocam konuyu hortlattıkları doğrudur.
B.çekmecede buluşma konusu altında büyükçekmece ve çevresindeki insanların floryaya çağırılmasıda çok akılcı bir yaklaşım olup olmadığını sorgulamayıp yaptığın bu saçma sapan yorum yapıp bide beni olayın içinde kabahatli çıkartığın için seni tebrik ederim.

C.tesi akşamı isteyen istediği yerde buluşabilir.C.tesi için extra bir plan yapmadığım için kimseyi böldüğümü düşünmüyorum. Pazar geleceler varsa gelsinler gene buluşalım. Ben motorumu sattığım için yaya bir vatandaş için florya bana ters bir istikamette kalıyor.

GErçek anlamda b.çekmecede buluşmaya gelecek arkadaşlar olup günün herhangi bir saatini konu altında belirlemesi kadar doğal bir şey yoktur gün ortası veya gün sonu buda senin tasarrufunda değildir.

Gelen gelir gelmeyen gelmez kazurat haklı. Floryada o bölgede sonuçta. istanbul dışı tekirdağ yakası topiği haline dönüşmüş durumda konu. başlık farklı bişi anlaşılabilyor ki onuda konuyu takip edenler biliyor bilmeyenlerde mesajları okuyarak çözebiliyor.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hava çok kötü arkadaşlar buluşma iptal.sabah aof sınavına girdim avcılardan çekmeceye gidip geldim tamamen ıslandım.yağmur devam ediyo duracak gibi bi durumda söz konusu değil dursa bile hava soğuk.inş güzel bi havada daha çok katılımla bi buluşma ayarlarız
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
yukardaki mesajımda kendimden alıntı yapmışım gibi olmuş şimdide değiştiremiyorum orda tutku1982 nickli arkadaştan alıntı yapmıştım:mrgreen:
şimdi tutku1982 nickli arkadaştan detayları bekliyoruz
cumartesi akşam 8 florya için liste şu şekilde
1-Felon +1 (Slayerrr)
2-tutku1982
3-DaParadoks
4-alper150zc

dostlar kusura bakmayın hava şartları maglum oldu bu hafta ama önümüz yaz bu tarafta güçlü orginazeler yapcaz...florya menekşede kendi grubumuzla toplanıyoruz genelde ama sizleride aramızda görmek isteriz...saygılar
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
72
Yauv neden hep hafta sonu?? haftaiçi olsa, ben çalışıyorum ve hafta sonu asla izin alamam. ya da saat 11.30dan sonra olsa :)o zaman her türlü gelirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yauv neden hep hafta sonu?? haftaiçi olsa, ben çalışıyorum ve hafta sonu asla izin alamam. ya da saat 11.30dan sonra olsa :)o zaman her türlü gelirim

Senin dediklerinin tam tersi yani hafta içi izin alamama büyük bir çoğunluk üzere geçerli olduğunu biliyorsundur herhalde. :) Bana kalsa haftanın 7 hatta 8 günü bile olabilir :mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
abi saat zaman konusunu muallakta bırakmayn bu hafta sonu xx gün xx:xxde toplanalım diyin :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bundan sonra hafta sonlarındada benim dersane var malesef.geçen hafta sabah sınav var diye müsaittim ondada 2 gün boyunca yağmur yağdı:pale: anca 6dan sonra uygun olabilcem.ama şu dersane bitsin her hafta sonu buluşma ayarlarız.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Şurda toplasak 10-15 kişiyiz.
Bi ortak gün ayarlayıp buluşamadık ya helal olsun bize yani :mrgreen:
Bu burdan olmaz arkadaşlar..
Buluşma organizasyonu yapmak istiyen kişi açar bi topik..
B.çekmece ise adres belirli bir mekan gösterir..Sadece büyükçekmecedeki değil belki yakın
yerlerden de gelen olur..Gelemeyen veya saati uymuyanlar tabiki olacaktır..
Onlarda bir sonraki buluşmaya katılır..
Burdan konuşa konuşa anca konu uzar gider..
Herkese hayırlı akşamlar :rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Şurda toplasak 10-15 kişiyiz.
Bi ortak gün ayarlayıp buluşamadık ya helal olsun bize yani :mrgreen:
Bu burdan olmaz arkadaşlar..
Buluşma organizasyonu yapmak istiyen kişi açar bi topik..
B.çekmece ise adres belirli bir mekan gösterir..Sadece büyükçekmecedeki değil belki yakın
yerlerden de gelen olur..Gelemeyen veya saati uymuyanlar tabiki olacaktır..
Onlarda bir sonraki buluşmaya katılır..
Burdan konuşa konuşa anca konu uzar gider..
Herkese hayırlı akşamlar :rendeer:

slm aslında avruba yakasının ortak noktası bahcelievler incirli carsamba aksamı kucuk buluşma yapcaz gelmek isteyenleri beklerim saat 21.00 de ömür plaza önü saygılar....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst