Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BEn büyükçekmece de oturoyurm ve c.tesi gecesi florya bana çok ters bir mekan. Gelecek arkadaşlar varsa pazar saat 13:00 14:00 hani sabah keyfinden feragat etmeden uygun bir saatte sahilde güzel bir çay partisi yapabiliriz.
Bauhause otoparkında buluşulduğu taktirde bilmeyen arkadaşlara memnuniyetle eşlik edebilirim.
GElebilecek arkadaşlar varsa uygun olduğu saati yazarsa buluşma saatini ona göre ayarlayabiliriz.
Hocam 2008 de açılmış topic
bugune kadar doğru durust buluşulamamış
florya denmiş 4 kişinin oluru alınmış
bence florya tersse gitmessiniz olur biter
ikinci bir grup yaramaya çalışıp bence floryaya gidebilecek olanlarında kafasını karıştırmayın
c.tesi olmaz
akşamı olmaz
pazar sabah uyuyacagız
kaç kişi pazar gününde sizin dediğiniz gibi bir saatlik bir buluşma için tüm gününü gün ortasında böler?
sizinki hem çoreğim bütün dursun,hemde karnım doysun misali oldu)