[istanbul mt]-büyükçekmece ve çevre ilçelerdeki mt ciler hadi akşam çayına

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Yauv arkadaşlar gece çıksak olmuyor mu?? Bende beylikdüzündeyim ama işten çıkmam 22.30u buluyor. Böyle etkinliklere katılmak çok istiyorum. Ve evet birisi öncülük etsin lütfen =}

:) artık bence 40 gün boyunca 23:00 da paydos edicem dediğin bana tam uyar dostlarla ve yeni motorcu arkadaşlarla tanışmak için uykusuz kalırım bir gece :)
salı günü ne kadar yağmur gözüküyor hava düzelsin önümüzdeki hafta bir buluşma yaparız inş....
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
72
:) artık bence 40 gün boyunca 23:00 da paydos edicem dediğin bana tam uyar dostlarla ve yeni motorcu arkadaşlarla tanışmak için uykusuz kalırım bir gece :)
salı günü ne kadar yağmur gözüküyor hava düzelsin önümüzdeki hafta bir buluşma yaparız inş....

Torium'da mı çalışıyorsun =} ??
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Büyükçekmece avcılar civarı olarak toplansaydık güzel olacaktı malesef tık anadolu yakasında ikamet ediyorum :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Önümüzdeki hafta hava durumundan haberim yok..
Ama şöyle bişey atsam ortaya..
Çoğunluğun uygun olduğu bi gün yada saatte..
Büyükçekmece sahilde çoğunluğun tercihine göre biyerde oturup çay kayfe içsek..
Tanışsak ve yazla ilgili planlar yapsak nasıl olur:silent:

Ben öncülük yapamam zamanım pek yok..Çalıştığım yerde yeni şube açtık şuan bi hayli yoğunum..
Ama öncülük yapıcak biri olursa katılımın olucağına inanıyorum..
Herkese kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Önümüzdeki hafta hava durumundan haberim yok..
Ama şöyle bişey atsam ortaya..
Çoğunluğun uygun olduğu bi gün yada saatte..
Büyükçekmece sahilde çoğunluğun tercihine göre biyerde oturup çay kayfe içsek..
Tanışsak ve yazla ilgili planlar yapsak nasıl olur:silent:

Ben öncülük yapamam zamanım pek yok..Çalıştığım yerde yeni şube açtık şuan bi hayli yoğunum..
Ama öncülük yapıcak biri olursa katılımın olucağına inanıyorum..
Herkese kazasız belasız sürüşler..

katılıyorum hocam bende avcılardayım buluşma olursa gelirim ama bende öncülük yapamam:) b.çekmeceyi pek bilmiyorum :mrgreen: ama şöyle yapalım mesela bu pazar günü yada cumartesi için akşam 5den sonra uygun olanlar ismini yazsın liste oluşturalım sonra toplanırız
yada daha erken saatlerde buluşup gezi etkinliği yapalım?
ayın 2-3ünde akşam üzeri 5 toplantısı
1-Felon
2-
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
11
Bu haftasonu değil ama birdahaki haftasonu buluşma olursa önemli bir sorun çıkmazsa ben katılırım.Görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haftasonu için yağmur var deniliyor ama, meteoroloji kaynaklarından aldığım bilgileri kendi değerlendirmem sonucu düşüncem (sanki meteoroloji prof'uyum :p) yağmur yağmama ihtimali daha yüksek. Eğer gezi olacaksa buna cumartesi günü karar verelim bence.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
katılıyorum hocam bende avcılardayım buluşma olursa gelirim ama bende öncülük yapamam:) b.çekmeceyi pek bilmiyorum :mrgreen: ama şöyle yapalım mesela bu pazar günü yada cumartesi için akşam 5den sonra uygun olanlar ismini yazsın liste oluşturalım sonra toplanırız
yada daha erken saatlerde buluşup gezi etkinliği yapalım?
ayın 2-3ünde akşam üzeri 5 toplantısı
1-Felon
2-tutku1982

cumartesi florya menekşe gelecek varsa küçük bi grup toplancaz beklerim saat 8 den sonra saygılar
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu hafta sonu bende katılamam..Hemde bu hafta sonu yağışlı diye biliyorum..
Bence şimdiden konuşulup önümüzdeki hafta sonu birşeyler yapalım..
Herkes kendini ayarlamaya çalışsın hafta içinden..
İlk buluşma olucağı için çok uzak mesafeleri tercih etmiyelim..
Çoğu kişiye B.çekmece sahil yakın olduğu halde daha orada toplanamıyoruz.
Benim düşüncem ilk buluşma sahil veya herkese yakın ortak bi yerde olsun.
En azından şöyle çay kahve içilecek bi ortam oluşturabilmek,tanışıp kaynaşabilmek..:)
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
pazar günü olursa ben her türlü varım cumartesi günleride işteyim ben
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
tutku1982 benide yaz motosikleti normalde getirmicektim hafta sonu beylikdüzüne ama geliyorum :)

yağmur çamur fark etmez benim için bu arada(çok kuvvetli sağnak olmadığı sürece) :) cumartesi işten çıkıp saat 4 civarında oralarda olabilirim. buluşma saatine göre daha geç gelebilirim tabi ki.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
katılıyorum hocam bende avcılardayım buluşma olursa gelirim ama bende öncülük yapamam:) b.çekmeceyi pek bilmiyorum :mrgreen: ama şöyle yapalım mesela bu pazar günü yada cumartesi için akşam 5den sonra uygun olanlar ismini yazsın liste oluşturalım sonra toplanırız
yada daha erken saatlerde buluşup gezi etkinliği yapalım?
ayın 2-3ünde akşam üzeri 5 toplantısı
1-Felon
2-tutku1982

cumartesi florya menekşe gelecek varsa küçük bi grup toplancaz beklerim saat 8 den sonra saygılar

florya bana yakın :) ama 8den sonra çok geç olmazmı birde nereleri dolaşırız ona göre gelelim:)
birdahaki hafta içinde ayrı bi organizasyon yapalım :cat:
1-Felon +1 (Slayerr)
2-tutku1982
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
katılıyorum hocam bende avcılardayım buluşma olursa gelirim ama bende öncülük yapamam:) b.çekmeceyi pek bilmiyorum :mrgreen: ama şöyle yapalım mesela bu pazar günü yada cumartesi için akşam 5den sonra uygun olanlar ismini yazsın liste oluşturalım sonra toplanırız
yada daha erken saatlerde buluşup gezi etkinliği yapalım?
ayın 2-3ünde akşam üzeri 5 toplantısı
1-Felon
2-
3-alper150zc :D
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
yukardaki mesajımda kendimden alıntı yapmışım gibi olmuş şimdide değiştiremiyorum orda tutku1982 nickli arkadaştan alıntı yapmıştım:mrgreen:
şimdi tutku1982 nickli arkadaştan detayları bekliyoruz
cumartesi akşam 8 florya için liste şu şekilde
1-Felon +1 (Slayerrr)
2-tutku1982
3-DaParadoks
4-alper150zc
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
BEn büyükçekmece de oturoyurm ve c.tesi gecesi florya bana çok ters bir mekan. Gelecek arkadaşlar varsa pazar saat 13:00 14:00 hani sabah keyfinden feragat etmeden uygun bir saatte sahilde güzel bir çay partisi yapabiliriz.

Bauhause otoparkında buluşulduğu taktirde bilmeyen arkadaşlara memnuniyetle eşlik edebilirim.

GElebilecek arkadaşlar varsa uygun olduğu saati yazarsa buluşma saatini ona göre ayarlayabiliriz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
BEn büyükçekmece de oturoyurm ve c.tesi gecesi florya bana çok ters bir mekan. Gelecek arkadaşlar varsa pazar saat 13:00 14:00 hani sabah keyfinden feragat etmeden uygun bir saatte sahilde güzel bir çay partisi yapabiliriz.

Bauhause otoparkında buluşulduğu taktirde bilmeyen arkadaşlara memnuniyetle eşlik edebilirim.

GElebilecek arkadaşlar varsa uygun olduğu saati yazarsa buluşma saatini ona göre ayarlayabiliriz.

hocam florya çok uzak bi yer değilki buyrun gelin sizde bu buluşmaya:) :rendeer:
bende zaten avcılarda oturuyorum bana her ikiside ters ama buluşma için bakırköye kadar giderim:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst