- Katılım
- 25 Tem 2010
- Mesajlar
- 631
Yauv arkadaşlar gece çıksak olmuyor mu?? Bende beylikdüzündeyim ama işten çıkmam 22.30u buluyor. Böyle etkinliklere katılmak çok istiyorum. Ve evet birisi öncülük etsin lütfen =}
salı günü ne kadar yağmur gözüküyor hava düzelsin önümüzdeki hafta bir buluşma yaparız inş....