- Katılım
- 28 Ara 2009
- Mesajlar
- 1,329
Arkadaşlar, MT klasiği tarzındaki; '' Sucuk Ekmek Yemeye Gidiyoruz Biz.. ''
adı altında, yeni bir başlık açılmasında yarar görmekteyim..
adı altında, yeni bir başlık açılmasında yarar görmekteyim..