[istanbul mt]-büyükçekmece ve çevre ilçelerdeki mt ciler hadi akşam çayına

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Arkadaşlar, MT klasiği tarzındaki; '' Sucuk Ekmek Yemeye Gidiyoruz Biz.. ''
adı altında, yeni bir başlık açılmasında yarar görmekteyim..:)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
18/01 akşamı büyükçekmece festival kafede toplanıp haftasonu yapacağımız sucuk etkinliğini tartışmayı ve planlamayı , çay içip laflamayı öneriyorum.

Bende bu tartışmaya da katılmak isterim ama.. yarın akşam çorludayım çarşamba akşamı gelebilirim :) herkese uyarsa. söylenmedik sözüm kalmasın :mrgreen: yağmur olayı olmazsa güzel olacak gibi o kadar mont pantolon üşümeyiz biz :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
.

Bende bu tartışmaya da katılmak isterim ama.. yarın akşam çorludayım çarşamba akşamı gelebilirim :) herkese uyarsa. söylenmedik sözüm kalmasın :mrgreen: yağmur olayı olmazsa güzel olacak gibi o kadar mont pantolon üşümeyiz biz :)

ne demek istemiş acaba?:)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
gene herkesin sesi kesilmiş.bu civardan organize cıkmaz bu anlaşıldı:bounce::farao:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
buradan bi cacık olmaz.bundan sonra kimse baştan atıp tutmasın.bu başlığı hortlatmaktan yoruldum artık konuşan arkadaşlar nerde acaba?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:31 ----------

:bounce::bounce::bounce:
buradan bi cacık olmaz.bundan sonra kimse baştan atıp tutmasın.bu başlığı hortlatmaktan yoruldum artık konuşan arkadaşlar nerde acaba?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
ne demek istemiş acaba?:)

Hımmm ne içmiştim acaba o yazıyı yazarken :mrgreen:

nereye gidecez diye bir tartışma ortamı kuracaktık hakikaten sesi çıkmadı kimsenin.

o akşam çorluda bulunuyordum (bu yazıyı pazartesi yazmışım.)
hani salı toplaşması olacaksa çarşambaya alalım. cuma ya da hafta sonu da gezeriz..

Bir de yağmur yağmazsa güzel olur haftasonu, soğuk olsa da çok fazla üşümeyiz demişim. (nokta) :p

Hocam hortlatıp durma sende adam gibi bir başlık aç takip eden gelir gelmeyen otursun evinde zaten. topice her girdiğimde ilk mesaja bakıyorum sene iki bin bilmem kaç :pr:
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
131
bilsem güzel bir yer etkinlik için davet açıcam ama bu konuda cahalım:p tecrübeli arkadaşlar bir organizasyon beklentimiz var ::tutkuy::
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Yine Hüsranla sonuçlanmış bizim buluşma anlaşılan.
Siteyi eskisi gibi takip edemiyorum.
Eğer Organize eden bir kişi olurda buluşmaya karar verir iseniz..
Bikaç gün önceden haber verirseniz hertürlü organizasyona katılırım.
0531-811-81-12
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
birşeyler yazayım da başlık hortlasın bari.:bounce: fuara giden varmı :bounce:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bende avcılardayım fuara gitcek olan varmı bizim taraftan toplanıp gidelim
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Havalar düzelsin gideceğiz. Şimdi şubat ayında kimsenin gözü gezi vs kesmiyor. Fuara gittim . Vip davetiyem vardı, kalabalıktan önce gezme fırsayım oldu. Kanuni fuarda yok, onun dışında bütün firmalar tam kadro oradaydı. Honda yeni modellerinin tanıtımını yaptı bir şov ile. Harley standındaki kızlar çok güzeldi. Özetle bu kadar :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Havalar düzelsin gideceğiz. Şimdi şubat ayında kimsenin gözü gezi vs kesmiyor. Fuara gittim . Vip davetiyem vardı, kalabalıktan önce gezme fırsayım oldu. Kanuni fuarda yok, onun dışında bütün firmalar tam kadro oradaydı. Honda yeni modellerinin tanıtımını yaptı bir şov ile. Harley standındaki kızlar çok güzeldi. Özetle bu kadar :mrgreen:

cbr250r varmıydı fuarda ah bide zx6r a oturmak istiyorum:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst