[istanbul mt]-büyükçekmece ve çevre ilçelerdeki mt ciler hadi akşam çayına

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Kurubuz; Bu işi siz organize edin. Benim çok sıkı iş hayatım var. Bilgisayar başına geldiğim zaman bir konuya cevap yazamadan bile ayrılıp gidiyorum. Tabi ki görüşelim. Tel. numaram 0532 241 94 86
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Ben de geliyorum. Hani şu listelerden yapsak gelen gelmeyen belli olsun. Umarım denk gelir güzel yağışsız bir güne de sakin sakin toplaşırız.. Manzarası da güzel orasının.

ne diyelim.
1-Papaz
2-Osmanba
3-kurubuz
4-cbr125cbr
5-..
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Bende B.çekmecedeyim güzel olur şöyle sahile doğru çay içip muhabbet etmek

1-Papaz
2-Osmanba
3-kurubuz
4-cbr125cbr
5-Markopaşa
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Valla benim evim sahile 100 metre, pek uzun bir sürüş olmayacak ama dediğiniz gibi maksat muhabbet etmek. Beni zaten gıyaben yazmışsınız, ricaiye çevirelim : ben de gelirim :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Beni unutmayın:p
Sürekli dolaştığım yakın arkadaşlarımla beraber 3 kişiyiz:)
Hertürlü toplaşmaya gelebilirim..İş saatime uyarsa..


1-Papaz
2-Osmanba
3-kurubuz
4-cbr125cbr
5-Markopaşa
6-Emrah.Ark
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Gelecek olan arkadaşlar listesine Selahattin54 ve Vedat arkadaşları da ekleyebilirsiniz.
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
bende katılmak ısterım basaksehırdeyım gerci florya tarafları olursa daha ıı olur sankım hem siz biraz yol yaparsınız hem ben:D:D
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
.

bende katılmak ısterım basaksehırdeyım gerci florya tarafları olursa daha ıı olur sankım hem siz biraz yol yaparsınız hem ben:D:D

en iyisi senin evin önünde toplanmalım sen hiç marşa basma boşuna çayları hazırla yeter.:bounce:arkadaşlar daha organizasyon konularını konuşma aşamasında millet böyle burun kırın yaparsa işimiz biraz zor.bu başlık altından devam edelim.en kısa zamanda her kafadan bir ses cıkmadan.şahsi menfaatler doğrultusunda hareket etmeden(yol mesafesi).düzgün tanışıp sohbet edebileceğimiz,çoğunluğun katılımına uyan gün ve saatte karar kılalım.
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
.

arkadaşlar bende papazla beraber gelirim ğörüşmek üzere

vay başkanım seni aramızda görmek ne büyük bir şeref.sende buluşma günü bizimle olursan çok mutlu oluruz şeref verirsin başkanım.ama kulüpteki arkadaşlarla birlikte gelirsen ortam açısından görsellik bakımından çok daha iyi olur.hemde o büyük tecrübenizle bize anlatacak çok şeyiniz vardır.hoş bi sohbet olur...(arkadaşlar wild drive: kendisi kara ambar motorcular kulüp başkanıdır.onunda bizimle olması büyük bir şans olur.):bounce:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Arkadaşlar ... çatalca üzerinden saray istikametine doğru giderken binkılıç yakınlarındaki aydınlar köyünde pazar sabahı sucuklu yumurta yiyelim. çatalcadan sonra mükemmel sessiz ve yeşil bir yol var. Süper bir sürüş keyfi sonrası sucuklu yumurtaya ekmek banma ve aynı yoldan dönüş. ne dersiniz. yanlız gazlama sürüsü değil, ağır ağır tadını çıkara çıkara. yaklaşık 100 km lik bir sürüş olacak büyükçekmeceden itibaren..


Google maps de arama ekranına şu koordinatları girerseniz makanı bulursunuz 41.3696N 28.2095E
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
2
vay başkanım seni aramızda görmek ne büyük bir şeref.sende buluşma günü bizimle olursan çok mutlu oluruz şeref verirsin başkanım.ama kulüpteki arkadaşlarla birlikte gelirsen ortam açısından görsellik bakımından çok daha iyi olur.hemde o büyük tecrübenizle bize anlatacak çok şeyiniz vardır.hoş bi sohbet olur...(arkadaşlar wild drive: kendisi kara ambar motorcular kulüp başkanıdır.onunda bizimle olması büyük bir şans olur.):bounce:

saolasın papaz tabi neden olmasın elimizden gelidiğikadar arkadaşları toplarız gelmeye çalışacaz
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
.

Arkadaşlar ... çatalca üzerinden saray istikametine doğru giderken binkılıç yakınlarındaki aydınlar köyünde pazar sabahı sucuklu yumurta yiyelim. çatalcadan sonra mükemmel sessiz ve yeşil bir yol var. Süper bir sürüş keyfi sonrası sucuklu yumurtaya ekmek banma ve aynı yoldan dönüş. ne dersiniz. yanlız gazlama sürüsü değil, ağır ağır tadını çıkara çıkara. yaklaşık 100 km lik bir sürüş olacak büyükçekmeceden itibaren..

Mekan hemen hemen şurası

http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=...69595,28.209479&spn=0.01248,0.027466&t=h&z=16

kardeşim yolu haritadan tam olarak kestiremedim ama az çok biliyorum o yolu dediğin gibi hem hazla uzak değil hemde sanki çok başka bi ülkede farklı bi ortam havası yaratır.iskoçyadaki yaylalar gibi.güzel olur yanlız gününü diğer arkadaşlarlarda konuşalım
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
kardeşim yolu haritadan tam olarak kestiremedim ama az çok biliyorum o yolu dediğin gibi hem hazla uzak değil hemde sanki çok başka bi ülkede farklı bi ortam havası yaratır.iskoçyadaki yaylalar gibi.güzel olur yanlız gününü diğer arkadaşlarlarda konuşalım

Koordinat bildirdim, şimdi daha rahat bulabilirsiniz. Google maps de arama ekranına şu koordinatları girerseniz makanı bulursunuz 41.3696N 28.2095E
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
arkadaşlar ne diyorsunuz bu gezi süper olur bence.yanlız kurubuz kardeşim bu sucuklu yumurta işini yapacagımız yerin yaz kış açık olduğundan eminsin dimi.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Sucuklu yumurta mekanı yaz kış açık. Küçücük bir baraka zaten içeride soba yanıyor , hava güzelse dışarıdaki koruluk altındaki piknik masalarinda da yiyebiliriz. Sucuklar kendi imalatları biraz baharatlı. Ben her ay giderim mutlaka.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Guruba iştırak edecek olan arkadaşlardan listeye ilave edilmemiş olanları ekliyorum.

1- Papaz
2- Osmanba
3- Kurubuz
4- cbr125cbr
5- Markopaşa
6- Emrah.Ark
7- Selahattin54
8- Vedat
9-
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
18/01 akşamı büyükçekmece festival kafede toplanıp haftasonu yapacağımız sucuk etkinliğini tartışmayı ve planlamayı , çay içip laflamayı öneriyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst