[istanbul mt]-büyükçekmece ve çevre ilçelerdeki mt ciler hadi akşam çayına

Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
55
Bende eski çekmecelilerdenim arkadaşlar şimdi istanbul içine taşındım ama oralar burnumda tütüyor kış mış demeden fırsat buldukça kaçıyorum.

Cafe mafe olayını boşverelimde şöyle pekmez sahili tarafında buluşsak gitarımızı sazımızı alsak, Mangalımızı yaksak semaverde çayımızı demleyip bütün dert kederlerden arınıp güzel bir gün yaşayıp eğlenirken yeni dostluklara yelken açsak ne güzel olur.

Tabi bunun için en az bir hafta var hava çok kötü ayaz gözüküyor bir hafta boyunca.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Şöyle 2 hafta kadar oldu bordo renkte,aksesuarlı tahmini 600 ile 1000 cc arası bi chooper gördüm sahibi bizden midir acaba:)
Artık yolda gördüğüm motorları yazıcam anca öyle tanışma fırsatı buluruz:p
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
vaybe bu topiği açtığım zamanlara gittim şimdi hey gidi günler hey:) mt nin renkli zamanlarıydı güzel günlerdi...
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
55
Mrsago inan yeni fark ediyorum.
Topic 2008 den kalmaymış ben bu yılın topici sanmıştım:)
Ama önemi yok teklifim bütün arkadaşlar için hala geçerli.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
55
C.tesi gece büyükçekmecedeydim dun akşama kadarda kaldım hava şartları elverişli olmamasına rağmen güzel bir gün geçirdik.
Ani bir planla çıktık yola keşke buradanda yazma imkanım olsaydı belki birkaç arkadaşta bize katılırdı.
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
baslıgı yenı gordum bende sılıvrıdeyım.guzel bır organızasyona eslık etmek ısterım
 
Katılım
27 Tem 2010
Mesajlar
199
Evet evet evet güncel tutalım arkadaşlar : ) Bende varım büyükçekmeceden :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Evet beyler havalar ısınıyor,başlık sahibi nerdeeeeeeee.:silent:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Büyükçekmece tayfası kalabalık, gezilecek, görülecek, atraksiyona girilecek yer çok ama bir türlü toplaşıp denk gelemedik. Zor da değil hani. Yeni bir başlık açılsa temiz temiz orada konuşsak, başlık sahibi de etkin ve konuşkan bir arkadaş olsa :p

Emrah sen aldın mı yeni motopisikletini :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst