Bende eski çekmecelilerdenim arkadaşlar şimdi istanbul içine taşındım ama oralar burnumda tütüyor kış mış demeden fırsat buldukça kaçıyorum.
Cafe mafe olayını boşverelimde şöyle pekmez sahili tarafında buluşsak gitarımızı sazımızı alsak, Mangalımızı yaksak semaverde çayımızı demleyip bütün dert kederlerden arınıp güzel bir gün yaşayıp eğlenirken yeni dostluklara yelken açsak ne güzel olur.
Tabi bunun için en az bir hafta var hava çok kötü ayaz gözüküyor bir hafta boyunca.