[istanbul mt]-büyükçekmece ve çevre ilçelerdeki mt ciler hadi akşam çayına

Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
bende büyükçekmecede sayılırım yazlığımız var ve sık sık gidiyorum bir defasında büyükçekmece ve çevresini sitreden arkadaşlarla gezmiş ve mangal yapmıştık etkinlik yapılsın isterim şahsen :) buda gezimizin linki
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/81750-[istanbul-mt]-buyukcekmece-golu-ve-cevresi-gezisi-ve-mangal-fotolari.html

Selam Hasan kardeşim,2010'da yaptığınız gezilere katılamamıştım,bu sene inşallah beraber gezi yapar görüşürüz,:)
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
55
bende büyükçekmecede sayılırım yazlığımız var ve sık sık gidiyorum bir defasında büyükçekmece ve çevresini sitreden arkadaşlarla gezmiş ve mangal yapmıştık etkinlik yapılsın isterim şahsen :) buda gezimizin linki
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/81750-[istanbul-mt]-buyukcekmece-golu-ve-cevresi-gezisi-ve-mangal-fotolari.html

Hasan Kardeşim havalar ısınıyor artık birlikte bir organizasyon yapalım.
Çekmecede bizimde yazlık var Oradaki arkadaşlarla bir araya geliriz tanışır kaynaşırız.
Bu sefer Gürpınar sahile goğru yola çıkalım derim.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Bence yeni bi başlık açmalı birisi cesaret edip :D havalar ısınıyor haftaya pazar için konu açılsa eminim baya MT üye toplanır o civardan bende dahil :) Bana kalsa yarın bile olur :D
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
116
Bence yeni bi başlık açmalı birisi cesaret edip :D havalar ısınıyor haftaya pazar için konu açılsa eminim baya MT üye toplanır o civardan bende dahil :) Bana kalsa yarın bile olur :D

İşte bu ya işte bu biri öncülük etsede bi gezi toplantı vs düzenlesek süper olur. dediğin gibi yarn bile olur :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
İşte bu ya işte bu biri öncülük etsede bi gezi toplantı vs düzenlesek süper olur. dediğin gibi yarn bile olur :queen:

Ben yarın beylikdüzünden kumburgaza gazlıcam yokuş aşağı 155 görmek için gidiyorum o yolu :D Boş boş çıkıp turlayacağıma Beylikdüzünde migrosta saat 13:00da toplanıp çıkmak isteyenler varsa beklerim tek gezmek sıkıcı :)
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
116
Ben yarın beylikdüzünden kumburgaza gazlıcam yokuş aşağı 155 görmek için gidiyorum o yolu :D Boş boş çıkıp turlayacağıma Beylikdüzünde migrosta saat 13:00da toplanıp çıkmak isteyenler varsa beklerim tek gezmek sıkıcı :)

zatla peşindenmi koşturtcan beni :queen: yarın karşıda buluşma olacak ilgilenirsen avrupa yakasından hepberaber gideriz
http://www.motosiklet.net/forum/etk...l]-scooter-sever-mondialciler-toplaniyor.html
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Selam Hasan kardeşim,2010'da yaptığınız gezilere katılamamıştım,bu sene inşallah beraber gezi yapar görüşürüz,:)

gezi güzeragahları var çok güzel hem yakın hemde değişik zaten ben arkadaşlarla gezilere ara vermedik :) sadece biraz sessiz yaptık neyse tabiki gezmek tanışmak isterim inş. kısa zamanda görüşürüz... arkadaş listeme ekliyorum haberleşelim büyükçekmeden başka arkadaşlarda var tanıdığım birlikten kuvvet doğar tanışmakta fayda var...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 ----------

Hasan Kardeşim havalar ısınıyor artık birlikte bir organizasyon yapalım.
Çekmecede bizimde yazlık var Oradaki arkadaşlarla bir araya geliriz tanışır kaynaşırız.
Bu sefer Gürpınar sahile goğru yola çıkalım derim.

yaparız hemde kralını :) bizimde yazlığımız var müsait toplanıp tanışsak süper olur buluşalımda nereye gideceğimize karar veririz sorun değil o kısmı :) maksat beraber olmak...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 ----------

İşte bu ya işte bu biri öncülük etsede bi gezi toplantı vs düzenlesek süper olur. dediğin gibi yarn bile olur :queen:

yarın için söz vermemiş olsam çok güzel bir etkinlik patlatırdım da malum :) söz verdik bi kere ama haftaya güzel bir gezi olacak haberiniz olsun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:07 ----------

geçen yaz yaptığımız ufak ama muhabbet dolu büyükçekmece gezisi :

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/81750-[istanbul-mt]-buyukcekmece-golu-ve-cevresi-gezisi-ve-mangal-fotolari.html
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
denizeee açıldım sevmeye sevilmeye,anladııım sevmekk gibisi yohhhh :p yagmura soyundum yawaşş yawaşş yagar dieeee damlalarlannn yüsmekk gibisi yohhh :p atla arkama güzelimm gel birlikte geselimmm :p hava bugün harika benim düldül otoparkta garibim çok yanlız kaldı bu aralar bi hava aldırim sonrada çoşalım hep birlikte :D dimi hasan,ver elini dalalım ormanlara (hasanın eli degil tabii :p )
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Ben yarın beylikdüzünden kumburgaza gazlıcam yokuş aşağı 155 görmek için gidiyorum o yolu :D Boş boş çıkıp turlayacağıma Beylikdüzünde migrosta saat 13:00da toplanıp çıkmak isteyenler varsa beklerim tek gezmek sıkıcı :)

valla onu gördümde bugün işe gittim (ataşehir) sonra biraz boğaz turu yaptık arkadaşla ortam süperdi her taraf motosiklet kaynıodu sahilde :D neyse 200kmden fazla yol yaptım 2. kişi baya yoruyor ortaköy trafiği yetiyo adama :D
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Ben bugn beylikdüzü migrosta 13:00 ile 13:15 arası bulunacam otoparkta yeşil derbi gördünüz mü istikamet belli kumburgaz :D peşime takılmak isteyen varsa gelebilir.

Beklemeyi beceremem ama 13:30a kadar durmaya çalışıcam :D 538 6767 34 03 isteyenler bu numaradan ulaşabilir hiç tek başıma gezmek istemiyorum :) (Gürpınar full'e uğrayacam haberiniz olsun :))
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
55
Ben bugn beylikdüzü migrosta 13:00 ile 13:15 arası bulunacam otoparkta yeşil derbi gördünüz mü istikamet belli kumburgaz :D peşime takılmak isteyen varsa gelebilir.

Beklemeyi beceremem ama 13:30a kadar durmaya çalışıcam :D 538 6767 34 03 isteyenler bu numaradan ulaşabilir hiç tek başıma gezmek istemiyorum :) (Gürpınar full'e uğrayacam haberiniz olsun :))

Gürpınarın neresine açıkdı full?
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Gürpınarın neresine açıkdı full?


Turgut Özal bulvarı'nın başındaki ışıklarda. Bakırköy otobüslerinin Çekmece'nin içine sahil tarafına indiği rampanda. Kiler mağazanın üstünde. Yeni açılan alış veriş mağazasının tam karşısında. ( Eski SHELL istasyonunun olduğu yer.)
 
Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
11
Bende esenyurttan utku.Düzenlenecek geziler perşembeden belli olursa bende katılabilirim.Görüşmek üzere.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
55
Turgut Özal bulvarı'nın başındaki ışıklarda. Bakırköy otobüslerinin Çekmece'nin içine sahil tarafına indiği rampanda. Kiler mağazanın üstünde. Yeni açılan alış veriş mağazasının tam karşısında. ( Eski SHELL istasyonunun olduğu yer.)

Eyvallah dostum Dediğin gibi beykent olarak geçiyor orası yakın zamandada geçtim oralardan ama hiç dikkatimi çekmemişti full olduğu.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Turgut Özal bulvarı'nın başındaki ışıklarda. Bakırköy otobüslerinin Çekmece'nin içine sahil tarafına indiği rampanda. Kiler mağazanın üstünde. Yeni açılan alış veriş mağazasının tam karşısında. ( Eski SHELL istasyonunun olduğu yer.)

oraya beykent deniliyor kardes gürpınar değil orası:D eskiden shell vardı merak edene:D
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
55
oraya beykent deniliyor kardes gürpınar değil orası:D eskiden shell vardı merak edene:D

Aslında haritaya oralar gürpınara bağlıydı yani gürpınar beylikdüzü be çekmeceye bağlanmadan kendi belediyesi varkan. bu nedenle oralarda gürpınar idi ama hani oralar gürpınara bağlıda olsa gürpınar denince benim aklıma ilk gelen yerler köy içi siteler mevkii. dedim yoksa şu defalarcxa tadilat yaptırıp tutunamayan köyiçinin üzerinde mezarlığın karşısındaki yer bu kezde full mü oldu diye aklımdan geçmişti.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Çekmeceli dostlar,ayarlayın da güzel bi günün akşamında Çekmece'de bir çay bahçesinde toplanıp çay içip sohbet edelim,:)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
72
Yauv arkadaşlar gece çıksak olmuyor mu?? Bende beylikdüzündeyim ama işten çıkmam 22.30u buluyor. Böyle etkinliklere katılmak çok istiyorum. Ve evet birisi öncülük etsin lütfen =}
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst