TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
152



buda benim apachem den bir kesit çoğu kişinin merak ettiği apache de acerbis nasıl durur sorusunun cevabı belkide :)
bu arada apachem 2008 model sıfır motor yaptım şu ana kadar sorunsuz gidiyor çok şükür (170 km) :D
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
170.000 binde mi motoru sıfıryaptırdın.... ayrıca yüklediğin resim sitesinde sorun var... artık kurbağalar gözüküyor besili kurbağalar :queen::queen:
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
152
170.000 binde mi motoru sıfıryaptırdın.... ayrıca yüklediğin resim sitesinde sorun var... artık kurbağalar gözüküyor besili kurbağalar :queen::queen:

hayır motoru sıfır yaptırdığımdan bu yana 170 km yaptım daha rodajda anlamında kurbağaların üzerine tıklatırsan altında yatan gerçeği görürsün ;)
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Aslinda paran olcak alcaksin TVS bayiligini adam gibi yapcaksin hem millet perişan olmiycak hem güzel paralar kazancaksin aah ah
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Yokmu arkadaşlar fuara gidip resim çeken

Burda ''Şeyh Şamil'' in çektigi bi tvs fotografi var : http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/86164-moto-plus-2011-fotolar.html

w0ruky.jpg


TVS Apache RTR HyperEdge getirmişler

Gidipte başka fotograf çekenlerde eklerse çok güzel olur :cat:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Arkadaşlar,

Yarın kısmetse fuara gideceğim, bir aksilik olmazsa resimleri çeker buradan paylaşırım. Sağlıcakla.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
red thunder,kardeş,her açıdan,detaylı çok foto isteriz.unutma lütfen.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
TVS Motoplus 2011 Fuarı’ nda


Apache-RTR150.jpg


Hint motosiklet üreticisi TVS, tamamen yenilenen Apache RTR150 ve yepyeni scooter modeli Wego ile MotoPlus 2011 fuarında Türk motorseverler ile buluşuyor. Türkiye’nin köklü ve gelişmekte olan otomotiv gruplarından ISOTO bünyesinde yer alan HBI Motor A. Ş.’nin 2005 yılından bu yana distribütörlüğünü yaptığı TVS Hindistan’ın en büyük üçüncü motorsiklet üreticisi. TVS yıllık 3 milyon adede yaklaşan motorsiklet satışı ile dünyanın en büyük ilk 10 motorsiklet markası arasında yer alıyor. 2002 yılında dünyanın en prestijli kalite ödüllerinden biri olan “Deming Ödülü”nü kazanan ilk motorsiklet üreticisi olarak büyük bir başarıya imza attı. TVS MotoPlus Fuarı ile iki yeni modelini Türkiye pazarına sundu. 2007-2010 yılları arasında Türkiye pazarında önemli bir yer edinen Apache 150 modeli baştan aşağı yenilendi ve Apache RTR150 adıyla tekrar satışa sunuldu. TVS’ nin Türkiye pazarına sunduğu yepyeni modeli ise scooter segmentinde yer alacak Wego.
• Apache RTR150
Motorsiklet pazarında rekabetin en yüksek olduğu segmentlerden biri olan Commuter segmentinde yer alan Apache RTR150’ nin 150 cc’ lik, 4 zamanlı, hava soğutmalı OHC motoru 13.5 HP güç ve 12.3 Nm tork üretiyor. Apache RTR 150’nin yeni donanımları arasında dijital gösterge panelini, LED stop lambasını, 270 mm disk ön frenleri ve MIG gazlı amortisörleri sayabiliriz. Düşük emisyonlu Euro-3 çevre dostu ve aynı zamanda düşük tüketimli motora sahip Apache RTR 150, özellikle ticari amaçlı kullanıcıların ve bir başlangıç motorsikleti arayanların gözdesi olacak.

ALINTIDIR. Yazıyı biraz önce gördüm,TVS firmasindan ve apacheden bahsediliyo güzel bi yazı bence,paylaşmak istedim
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
red thunder,kardeş,her açıdan,detaylı çok foto isteriz.unutma lütfen.

Bora Aağabey,

Merak etme, elimden geldiğince motor aksamından, kasa detaylarına kadar fotoğraflamaya çalışacağım:) Yeni kasayı ben de çok merak ediyorum. Hatta motorun özelliklerini öğrenebileceğim bir yetkili ile görüşebilirsem onları da yazarım. Yanlız, yarın akşam fuar sonrası bir toplantım olacağı için, resimleri cumartesi akşamı paylaşabilirim diye düşünüyorum. Sabrınızı rica ederim :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
yeni tvs apache 4,300 plaka dahil fiyatı.. geçmiş modelde en büyük sorunu olan vibrasyon % 60 oranında giderilmiş.. lastikler kalınlaşmış papatya disk fren konulmuş arkalar kampana ..dijital gösterge paneli... birazda agresif ve spor bir hava vermişler..bana göre gayet başarılı olmuş.. siyah bir tane sipariş verdim.. en geç mart sonu türkiyeye giriş yapıyormuş..martın 4 ünde gemiyle yola çıkıyormuş..

http://img688.imageshack.us/i/p2240025.jpg/
http://img189.imageshack.us/i/p2240026.jpg/
http://img602.imageshack.us/i/p2240027.jpg/
http://img820.imageshack.us/i/p2240028.jpg/
http://img717.imageshack.us/i/p2240029.jpg/
http://img20.imageshack.us/i/p2240030.jpg/
http://img8.imageshack.us/i/p2240032.jpg/
http://img39.imageshack.us/i/p2240035.jpg/
http://img602.imageshack.us/i/p2240034.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/p2240033.jpg/
http://img87.imageshack.us/i/p2240036j.jpg/
http://img835.imageshack.us/i/p2240037.jpg/
http://img203.imageshack.us/i/p2240039.jpg/
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
yahu bu koyu gri -füme rengini de satacaklar mı burada. broşüründe kırmızı siyah ve beyaz renkleri vardı.
ha bir de mart başı mart ortası ve şimdide mart sonu :) ben hindistana gidip alsaydım ya :p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
yahu bu koyu gri -füme rengini de satacaklar mı burada. broşüründe kırmızı siyah ve beyaz renkleri vardı.
ha bir de mart başı mart ortası ve şimdide mart sonu :) ben hindistana gidip alsaydım ya :p

titanyum rengi olarak geçiyor.. kırmızı,siyah,sarı,titanyum rengi olarak satılacakmış
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
dur sana yardım edeyim.kardeş,URL ile başlayan ''forum kodu'' yazanı kopyala,yapıştır,olur.



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

herşey güzel de,bence alt sakal yakışmamış.:pale:en alt fotoda,motor çalışıyormuş gibi devir saati yerinde.eğer çalışıyor olsaydı,bu defa da ekrandaki yazılar çıkmış olması lazımdı :silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst