TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
ötv

beyler bunlar bu fiyatı verirken maliye bakanıda fuarda idi fotolarda var. bunu onlarda duymuş olması lazım.
ama bu bize nasıl yansıyacak acaba.
bana kalırsa bu indirimi ne yamaha ne honda ne tvs duymazdan gelecek.
bunu unutmayın
tvs:farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
honda sitesinde tarihi güncellemiş ama fiyatlarda tek kuruş değişiklik yok ,ybr fiyatı zaten 4390liraydı o da mı degişiklik yapmamış ,tabi adamlardan gidip biçok kişi fiyatlara itiraz etmeden alcak ,kaçan bikaç müşteride pek umurlarında olmıycaktır.
tvsyi sürekli arayıp baskı birazda olsa baski altinda tutmazsak onlarda fiyatı 3500-3800 olması gereken yerde 4300lira yapıştırmaktan çekinmezler

Honda dahil tüm forum yöneticileri şu an forum ortamında ve hafta sonu olduğundan bu hususlardaki kararlar yönetim kurul kararlarıyla alınacağından pazartesi salıya sarkar bu iş...:cat:
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Honda dahil tüm forum yöneticileri şu an forum ortamında ve hafta sonu olduğundan bu hususlardaki kararlar yönetim kurul kararlarıyla alınacağından pazartesi salıya sarkar bu iş...:cat:

honda biraz önce sitesindeki fiyatları güncelledi
9950 lira olan cbr250r 8800liraya düşürüldü
CBF 150 3765 lira

Eğer bu durumda TVS indirime gitmezse pazara yeni apacheler taze giriyo büyük kaybeder,TVS de indirime gidecektir mutlaka :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
honda biraz önce sitesindeki fiyatları güncelledi
9950 lira olan cbr250r 8800liraya düşürüldü
CBF 150 3765 lira

Eğer bu durumda TVS indirime gitmezse pazara yeni apacheler taze giriyo büyük kaybeder,TVS de indirime gidecektir mutlaka :cat:

bu harika haber sağol kardeşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 ----------

yeni fiyatın 3.718 tl olması lazım 4200 lira dediklerini hesaba katarsak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

şimdi konuştum yeni fiyat pazartesiden itibaren devre girecek bu arada duman grisi oluyormuş ben o rengi alacağım inşaallah.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
çok güzel oldu bu gerçekten :cat:
eger TVS fiyatı gerektigi gibi 3700-3800lere çekmezse hondaya yönelcem ben
cbr250r çok güzel olmuş ,tvs de indirim olmazsa farkı kredi çekip 250r i alırım ,hem tvs yi şimdi alıp 2 sene sonra yükseltmek için satmakla ugrasmamıs olurum hem de halkın hakkı olan indirimi 1günde halka yansıtan firmayla çalışırım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:33 ----------

son mesajını şimdi gördüm nikeefe , pazartesi indirimimiz geliyosa bugun bizim bayramımız ::comico::
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Şu an sitede fiyatlar gözükmüyor sanırım tvs de fiyat güncellemesi yapıyor :cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
site önemli değil zaten site ile çok ilgilenmiyorlar kazık gibi bir site.
bu doğru pazartesinden itibaren fiyatlar indirimli seviyeye çekilecek
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
arkadaşlar akıllı olun,tvs de tvs de bu motorun yedek parçası çok pahalı,yaygın servis yok,akıllı olun paranıza yazık etmeyin,bir krank 300 lira,pistonu sekmanı kolu işçiligi 900 liradan aşagı tutmaaz,yedek parçası olsa alın derim,hindistanda bile parçaları bu kadar pahalı degil,yapmayın.....Görünüşe aldanmayın 3 senelik tecrübeme dayanarak söylüyorum,uzak durun ....
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
zevkine göre davranmayacaksan motordan nasıl keyif alacaksın. bir scooter alıp hayatımıza devam ederiz. moda mod olmaz öbürünü alınca masrafsızmış gibi konuşmanın anlamı yok.
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
zevkine göre davranmayacaksan motordan nasıl keyif alacaksın. bir scooter alıp hayatımıza devam ederiz. moda mod olmaz öbürünü alınca masrafsızmış gibi konuşmanın anlamı yok.[/QUO

digerlerinin parçaları (honda,ybr,mondial) bu kadar pahalı (kazık) degil....

cbf le 500 liraya motor tamir yaptırabiliyorsun,apeche de yaptır bakalım,sonra kafanı duvara vurma:pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
honda biraz önce sitesindeki fiyatları güncelledi
9950 lira olan cbr250r 8800liraya düşürüldü
CBF 150 3765 lira

Eğer bu durumda TVS indirime gitmezse pazara yeni apacheler taze giriyo büyük kaybeder,TVS de indirime gidecektir mutlaka :cat:

bu harika haber sağol kardeşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 ----------

yeni fiyatın 3.718 tl olması lazım 4200 lira dediklerini hesaba katarsak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

şimdi konuştum yeni fiyat pazartesiden itibaren devre girecek bu arada duman grisi oluyormuş ben o rengi alacağım inşaallah.

zevkine göre davranmayacaksan motordan nasıl keyif alacaksın. bir scooter alıp hayatımıza devam ederiz. moda mod olmaz öbürünü alınca masrafsızmış gibi konuşmanın anlamı yok.[/QUO

digerlerinin parçaları (honda,ybr,mondial) bu kadar pahalı (kazık) degil....

cbf le 500 liraya motor tamir yaptırabiliyorsun,apeche de yaptır bakalım,sonra kafanı duvara vurma:pr:

arkadaşlar fuardan geldim...apaçinin bol bol fotosunu çektim...birazdan yüklerim...çok detaylı hepsi...hızlı resime yüklerim az bekleyin...

satış fiyatı 3750...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
süper ,plaka ve ruhsat dahil fiyat 3750 degilmi? yoksa plaka ruhsat masrafı bizemi ait ?

emin olmamakla birlikte satış fiyatı bu arkadaşlar...yani plaka için ekstra ödeme gerekiyor...

ülen şimdi kim ekleyecek o gader fotoyu...söz klavyeden çıktı gari...:queen:

tam da yahşi cazibe başlayacaktı...hay bin kunduz...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
veri sori ...:p yavaştan yüklüyorum azar azar ...ama flaşım kapalıydı galiba benim foto mak bu kadar kötü çekmezdi...ışık az gelmiş...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:56 ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:03 ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------








---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:08 ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:10 ----------



bu makina bana küçük be agalar...:p







 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
bugün ben de fuardaydım, fuara girmeden ötv düştü haberi geldi, 15 gün önce 2.el tvs almış biri olarak ilk darbeyi yedim, sonrasında yeni model rtr150'nin cazibesi de eklendi artçı darbe olarak... şaka bir yana yeni modeller çok hoş, ötv indirimi mükemmel zamanda geldi, sezon açılışında yeni motosikletlere geçeceklere hayırlı olsun, benim gibi acele etmişlere de geçmiş olsun :D

eldekilerle yetinip bir sonraki motosiklet için hayallerimizin peşinden koşmaya kaldı iş...

buarada CBR 250 R ve 125 R gayet makul fiyatlarda ve cazip makinalar, yalnız başlangıç seviyesindeki arkadaşları granajlı motosiklet konusunda bikaç kez düşünmeleri gerektiğini hatırlatırım, RTR 150 kendileri için biçilmiş kaftandır kanımca...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst