TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
Arkadaşlar üzülerek ayriliyorum ama çok çok acill 2000 tl çok uygun fiyati birakiyorum herşeyiyle dahil bakimlari yeni yapildi

sahibinden ilan numarasi (#41321707)
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Evet arkadaşlar, bir kaç resim de benden. Bora Ağabey, sözüm vardı sana :)

dscn2528r.jpg

dscn2527i.jpg

dscn2526b.jpg

dscn2525a.jpg

dscn2524w.jpg

dscn2523.jpg

dscn2522w.jpg

dscn2521c.jpg

dscn2520w.jpg

dscn2519l.jpg

dscn2518e.jpg

dscn2517e.jpg

dscn2516pm.jpg

dscn2515j.jpg

dscn2514z.jpg

dscn2513.jpg

dscn2512j.jpg

dscn2511l.jpg

dscn2529v.jpg

dscn2510k.jpg

dscn2509l.jpg


Sarının resmini çekmedim, hostes üzerinde oturuyordu ve hiç kalkmaya niyeti yoktu maalesef, idare edin kalanlarla artık :) Standta Yaşar Motor'dan Ahmet Ağabey'le konuştuk. Şu an geminin yolda olduğunu ve bayi olarak ilk partiden 25 adet alma hakları olduğunu söyledi. İndirimsiz fiyatın 4.200 TL olduğunu, ancak indirim yapmak yerine herkese bu fiyata navigasyon cihazı verileceğini söyledi. Sormak istediğiniz sorular olursa, bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım. Herkese kolay gelsin...
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Ben de en çok sarısını beğendim ama hostes çok asık suratlı bir kızdı ve o şekilde bir resim çekmek içimden gelmedi açıkçası... Sanki kuş konduruyor :) Bağdaştıramadım motorla o suratı bir türlü :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar İMAGESHACK te birkaç gündür sorun var herhalde.ben resimleri düzelttiğimde görünüyorlardı,ama şimdi bende de görünmüyorlar.düzelir.
red thunder
,kardeş her ne kadar şimdilik göremiyorsam da teşekkür ederim.düzelir elbet.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
red thunder resimlerini bekliyodum ama şimdide açılmıyo imageshackte sorun var :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------

yeni tvs apache 4,300 plaka dahil fiyatı.. geçmiş modelde en büyük sorunu olan vibrasyon % 60 oranında giderilmiş.. lastikler kalınlaşmış papatya disk fren konulmuş arkalar kampana ..dijital gösterge paneli... birazda agresif ve spor bir hava vermişler..bana göre gayet başarılı olmuş.. siyah bir tane sipariş verdim.. en geç mart sonu türkiyeye giriş yapıyormuş..martın 4 ünde gemiyle yola çıkıyormuş..

http://img688.imageshack.us/i/p2240025.jpg/
http://img189.imageshack.us/i/p2240026.jpg/
http://img602.imageshack.us/i/p2240027.jpg/
http://img820.imageshack.us/i/p2240028.jpg/
http://img717.imageshack.us/i/p2240029.jpg/
http://img20.imageshack.us/i/p2240030.jpg/
http://img8.imageshack.us/i/p2240032.jpg/
http://img39.imageshack.us/i/p2240035.jpg/
http://img602.imageshack.us/i/p2240034.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/p2240033.jpg/
http://img87.imageshack.us/i/p2240036j.jpg/
http://img835.imageshack.us/i/p2240037.jpg/
http://img203.imageshack.us/i/p2240039.jpg/

Koray hayırlı olsun siyahı katalogda falan gördünmü şeritleri düzmü titanyumdaki gibi çizgi çizgimi,bende siyahını alcam büyük ihtimal ,aslinda sarısıda hoş duruyodu ama ben sarı o sarı,bide bugun bi ptt motoru gördüm aynı sarıda ondan sonra tamamen vazgectim.siyah :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------

bende şimdi açıldı fotolar,red thunder,Kor@y teşekkürler fotograflar için
motorlar direk koruma demirleri takılı bi şekildemi satılcak acaba , ilginç
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Rica ederim arkadaşlar, Bora Ağabey, inşallah açılmıştır ve sen de görebiliyorsundur artık. :)

130'u_Gördüm; arkadaşım karbüratörlü bu modellerde. Ancak ekzost emisyonu normlara uygun. İlk kıvrımdan tüpe kadar olan bölümün içi komple katalizör olarak dizayn edilmiş...

Rider_2; daha önceden de koruma demirli olarak satılıyordu diye hatırlıyorum, endişeye mahal yok :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

vermemişlerdir (fazla para) ondandır :)

Artık bilmiyorum ne kadar ödediler :) Ancak orada görev yapan hosteslerin işi gerçekten zordur, o topukluların üzerinde sabahtan akşama kadar gülümseyerek durmak kolay değil. Elbette markaya göre personel kalitesi de fark ediyor, bakınız Honda standı ;)
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
indirim

hayırlı olsun beyler motor hacmi 250 cm3 ten küçük olan motorlara ötv %22 den % 8 e düşürüleceği maliye bakanı tarafından açıklandı :) :queen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
red thunder resimlerini bekliyodum ama şimdide açılmıyo imageshackte sorun var :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------



Koray hayırlı olsun siyahı katalogda falan gördünmü şeritleri düzmü titanyumdaki gibi çizgi çizgimi,bende siyahını alcam büyük ihtimal ,aslinda sarısıda hoş duruyodu ama ben sarı o sarı,bide bugun bi ptt motoru gördüm aynı sarıda ondan sonra tamamen vazgectim.siyah :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme

zamanı 22:01 ----------


bende şimdi açıldı fotolar,red thunder,Kor@y teşekkürler fotograflar için
motorlar direk koruma demirleri takılı bi şekildemi satılcak acaba , ilginç

bende sarısını çok beğendim.. hatta ilk başta sarı siparişi verdim.. daha sonra satış ve servis sorumlusu İnan Bey kesinlikle siyah mükemmel olmuş dedi onu getiremedik dedi..ama herşeyini kefilim beğenmezsen geri alırım falan diye beni ikna etti.. yani sonuç olarak siyah ortalığı kasıp kavuruyormuş.. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ÖTV zammı oldu...fiyatlar %14 indi beyler...fuarda bu makina 4000 lira denirse ötv indirimiyle olur size 3500...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kırmızıda çok yakışıklı gösteriyor motoru..
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
ÖTV zammı oldu...fiyatlar %14 indi beyler...fuarda bu makina 4000 lira denirse ötv indirimiyle olur size 3500...:p

dün ötv indirimi başlıgını görünce elim ayagım titredi :mrgreen:
ama umuyorumki TVS ötv indirimli fiyat üzerinden tekrar bi zam yapıp yine motoru 4000lerde satmaya çalışmaz,bukadar bekletti bide bunun üstüne böyle bi davranışta bulunurlarsa çok ayıp ederler
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
dün ötv indirimi başlıgını görünce elim ayagım titredi :mrgreen:
ama umuyorumki TVS ötv indirimli fiyat üzerinden tekrar bi zam yapıp yine motoru 4000lerde satmaya çalışmaz,bukadar bekletti bide bunun üstüne böyle bi davranışta bulunurlarsa çok ayıp ederler


zaten konuşmalarından belliydi.. fiyat sorduğumda 4300 falan dediler ama motorlar mart sonu geliyor dediler dolar düşebilir çıkabilir falan diye konuştular bugün 4390 ybr fiyat çekmiş.. tvs de bu fiyatı çekse şaşırmam
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
honda sitesinde tarihi güncellemiş ama fiyatlarda tek kuruş değişiklik yok ,ybr fiyatı zaten 4390liraydı o da mı degişiklik yapmamış ,tabi adamlardan gidip biçok kişi fiyatlara itiraz etmeden alcak ,kaçan bikaç müşteride pek umurlarında olmıycaktır.
tvsyi sürekli arayıp baskı birazda olsa baski altinda tutmazsak onlarda fiyatı 3500-3800 olması gereken yerde 4300lira yapıştırmaktan çekinmezler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst