yeni tvs apache 4,300 plaka dahil fiyatı.. geçmiş modelde en büyük sorunu olan vibrasyon % 60 oranında giderilmiş.. lastikler kalınlaşmış papatya disk fren konulmuş arkalar kampana ..dijital gösterge paneli... birazda agresif ve spor bir hava vermişler..bana göre gayet başarılı olmuş.. siyah bir tane sipariş verdim.. en geç mart sonu türkiyeye giriş yapıyormuş..martın 4 ünde gemiyle yola çıkıyormuş..
http://img688.imageshack.us/i/p2240025.jpg/
http://img189.imageshack.us/i/p2240026.jpg/
http://img602.imageshack.us/i/p2240027.jpg/
http://img820.imageshack.us/i/p2240028.jpg/
http://img717.imageshack.us/i/p2240029.jpg/
http://img20.imageshack.us/i/p2240030.jpg/
http://img8.imageshack.us/i/p2240032.jpg/
http://img39.imageshack.us/i/p2240035.jpg/
http://img602.imageshack.us/i/p2240034.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/p2240033.jpg/
http://img87.imageshack.us/i/p2240036j.jpg/
http://img835.imageshack.us/i/p2240037.jpg/
http://img203.imageshack.us/i/p2240039.jpg/
vermemişlerdir (fazla para) ondandır![]()
red thunder resimlerini bekliyodum ama şimdide açılmıyo imageshackte sorun varr:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------
Koray hayırlı olsun siyahı katalogda falan gördünmü şeritleri düzmü titanyumdaki gibi çizgi çizgimi,bende siyahını alcam büyük ihtimal ,aslinda sarısıda hoş duruyodu ama ben sarı o sarı,bide bugun bi ptt motoru gördüm aynı sarıda ondan sonra tamamen vazgectim.siyah :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme
zamanı 22:01 ----------
bende şimdi açıldı fotolar,red thunder,Kor@y teşekkürler fotograflar için
motorlar direk koruma demirleri takılı bi şekildemi satılcak acaba , ilginç
ÖTV zammı oldu...fiyatlar %14 indi beyler...fuarda bu makina 4000 lira denirse ötv indirimiyle olur size 3500...![]()
çok güzel oldu metehan abi.. demek ki şans bizden yana :mrgreen:
olan benim makinaya oldu elde kaldı aga...![]()
ÖTV zammı oldu...fiyatlar %14 indi beyler...fuarda bu makina 4000 lira denirse ötv indirimiyle olur size 3500...![]()
dün ötv indirimi başlıgını görünce elim ayagım titredi :mrgreen:
ama umuyorumki TVS ötv indirimli fiyat üzerinden tekrar bi zam yapıp yine motoru 4000lerde satmaya çalışmaz,bukadar bekletti bide bunun üstüne böyle bi davranışta bulunurlarsa çok ayıp ederler