Mesajınızı okudum, ilk sene ve sonrası hakkındaki yorumlarınızı. Söylediğim gibi amacım herhangi bir tartışmaya girmek değil, anlamaya çalışıyorum. Yanlız bir motorun adının Honda olması, ki ben de Japon motorlarına saygı duyup, sevenlerdenim, o motorun iyi olduğu anlamına gelmez. CBF 150 kullanıcıları da Hondanın ürettiği en kötü motor diyorlar, amiyane tabiriyle dandik diyorlar, kendi forumlarında da var. Buyrun burdan yakın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------
Benim burada anlatmak istedğim şey şuydu, biraz da kullanıcıyla alakalı bu işler diye düşünüyorum. Nasıl kullanırsanız, nasıl bakım yaparsanız, ona göre sonuç alırsınız diye bir fikrim var. Amacım kimseyi kırmak veya kötü sürücü olduğunu ima etmek değil. Sadece fikrimi belirtiyorum.