TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Honda parçalarınıda bana sorun...evlad acısı gibi koyuyor ...Honda uyandı artık 15-20 liraya krank dönemi bitti..
hazirandan beri ufak,ufak servise ödedigim para 2500 lira gerisini siz düşünün artık

Ben kendi motoruma periyodik pakımı dışında servis ücreti ödemedim veya parça ücreti. Şuan 11.000 de motorum, aslındatam olarak 10.750'de. Daha tık demedi. Başkalarının motoru nasıl masraf çıkartıyor anlamıyorum gerçekten. Siz sinyal örneği vermişsiniz ama genelde verilen örnekler karbüratör 250 lira,yokbaşka parçası 500 lira gibi rakamları örnek veriyorlar. Benim motorumda Mikuni karbüratör var ve değiştirme ihtiyacı duymadım, daha doğrusu sorun yaşamadım, o söylenen parçalara da ihtiyacım olmadı çok şükür. Hondanın da genel parça fiyatlarının çok ucuz olmadığı ve CBF 150'nin de ciddi ölçüde yağ yaktığı aşikar. Bunları da göz önünde bulundurmak lazım bence.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benimki de 11.750 de tık demedi...39.000 de emaneten verdiğim canım motorum piç edildi...400 lira masraf yaptım mecburen...krankıde fantastik değiştirttim işin aslı...birde 65.000 de sıfırladım...keyfe keder piston sekman attırdım aslında...:p

motor beni çekmiyor diyorum teşhis o zaman piston sekman diyorlar tamam diyorum...
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
heheheheheheh :) Motor sizi çeker de, başkaları sizin kullandığınız gibi kullanmaz, özen göstermez. Keşke emanet etmeseydiniz. Neyse geçmiş olsun diyelim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
heheheheheheh :) Motor sizi çeker de, başkaları sizin kullandığınız gibi kullanmaz, özen göstermez. Keşke emanet etmeseydiniz. Neyse geçmiş olsun diyelim.

emanet derken motor değiştirdim bir abimle...ben onun maksi skutırına geçtim Sarıyer Garipçede...1 km gittim...arkamdan gelmedi...yanına döndüm sekmanları elimize almışız...motor 40 ı geçmedi o an...param gitsin huzurum olsun dedim sıfırladım...

emanet ettiğim abimiz de bugüne kadar vitesli kullanmamış...bi ara baktım 2 de dipgaz rampa çıkıyordu...yahu 3 e atsana diye seslendim...böyle olacağını nerden bilebilirsin ki değil mi...kısmetde varsa düzülmek neye yarar üzülmek...:p
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
Ben kendi motoruma periyodik pakımı dışında servis ücreti ödemedim veya parça ücreti. Şuan 11.000 de motorum, aslındatam olarak 10.750'de. Daha tık demedi. Başkalarının motoru nasıl masraf çıkartıyor anlamıyorum gerçekten. Siz sinyal örneği vermişsiniz ama genelde verilen örnekler karbüratör 250 lira,yokbaşka parçası 500 lira gibi rakamları örnek veriyorlar. Benim motorumda Mikuni karbüratör var ve değiştirme ihtiyacı duymadım, daha doğrusu sorun yaşamadım, o söylenen parçalara da ihtiyacım olmadı çok şükür. Hondanın da genel parça fiyatlarının çok ucuz olmadığı ve CBF 150'nin de ciddi ölçüde yağ yaktığı aşikar. Bunları da göz önünde bulundurmak lazım bence.
apeche'nin 22500 km'de garantisi bitiyor,25000 lerde arıza başlıyor,son mesajımı okursanız ne demek istedigimi iyi anlarsınız,günlük 250 km yol yapıyorum,1500 km yag degiştiriyorum ve motoru zorlamıyorum,zorlasam nasıl masraf çıkartır onu düşünmek bile istemiyorum,cbf yedek parçası bol,adı üstünde honda,ayrıca yag yakması abartılacak kadar degil,1500-2000 km arası 100 gram kadar,tabi bu normal kullanıcılar için geçerli,kuryeler 1500 geçirmez..
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
emanet derken motor değiştirdim bir abimle...ben onun maksi skutırına geçtim Sarıyer Garipçede...1 km gittim...arkamdan gelmedi...yanına döndüm sekmanları elimize almışız...motor 40 ı geçmedi o an...param gitsin huzurum olsun dedim sıfırladım...

emanet ettiğim abimiz de bugüne kadar vitesli kullanmamış...bi ara baktım 2 de dipgaz rampa çıkıyordu...yahu 3 e atsana diye seslendim...böyle olacağını nerden bilebilirsin ki değil mi...kısmetde varsa düzülmek neye yarar üzülmek...:p

Çok geçmiş olsun tekrardan, gerçekten bilemezdiniz böyle bir sonuç çıkacağını. Başka biryerden çıkacağına o para, sağlık vs gibi, buradan çıkması daha iyi olmuş. Başınızın gözünüzün sadakası sayalım:cat::)

O arkadaşınız da inşallah öğrenmiştir artık nasıl motor kullanılması gerektiğini :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[, aslındatam olarak 10.750'de. Daha tık demedi. .

mondıaller bile 11.000 de tık demiyor ...:p bence arıza ve sağlamlık kriterlerini biraz yükselt...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:12 ----------

Çok geçmiş olsun tekrardan, gerçekten bilemezdiniz böyle bir sonuç çıkacağını. Başka biryerden çıkacağına o para, sağlık vs gibi, buradan çıkması daha iyi olmuş. Başınızın gözünüzün sadakası sayalım:cat::)

O arkadaşınız da inşallah öğrenmiştir artık nasıl motor kullanılması gerektiğini :)

:) evet ben fantastik sağlam parçayı değiştiren numune biriyim...:cherry:

o abimizde o paranın yarısını istedim diye benim motoruma .ok atıp çamura yatıp benle diyaloğu kesmiş bir abimiz...evi arabası motoru var ama üç kuruşun hesabını yaptı işte naparsın...o dönemde işsiz kaldı çalıştığı firmadan da inanılmaz bir tazminat almasına rağmen benim 400 ün üzerine yatıverdi...
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
apeche'nin 22500 km'de garantisi bitiyor,25000 lerde arıza başlıyor,son mesajımı okursanız ne demek istedigimi iyi anlarsınız,günlük 250 km yol yapıyorum,1500 km yag degiştiriyorum ve motoru zorlamıyorum,zorlasam nasıl masraf çıkartır onu düşünmek bile istemiyorum,cbf yedek parçası bol,adı üstünde honda,ayrıca yag yakması abartılacak kadar degil,1500-2000 km arası 100 gram kadar,tabi bu normal kullanıcılar için geçerli,kuryeler 1500 geçirmez..

Mesajınızı okudum, ilk sene ve sonrası hakkındaki yorumlarınızı. Söylediğim gibi amacım herhangi bir tartışmaya girmek değil, anlamaya çalışıyorum. Yanlız bir motorun adının Honda olması, ki ben de Japon motorlarına saygı duyup, sevenlerdenim, o motorun iyi olduğu anlamına gelmez. CBF 150 kullanıcıları da Hondanın ürettiği en kötü motor diyorlar, amiyane tabiriyle dandik diyorlar, kendi forumlarında da var. Buyrun burdan yakın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------

mondıaller bile 11.000 de tık demiyor ...:p bence arıza ve sağlamlık kriterlerini biraz yükselt...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:12 ----------


Benim burada anlatmak istedğim şey şuydu, biraz da kullanıcıyla alakalı bu işler diye düşünüyorum. Nasıl kullanırsanız, nasıl bakım yaparsanız, ona göre sonuç alırsınız diye bir fikrim var. Amacım kimseyi kırmak veya kötü sürücü olduğunu ima etmek değil. Sadece fikrimi belirtiyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mesajınızı okudum, ilk sene ve sonrası hakkındaki yorumlarınızı. Söylediğim gibi amacım herhangi bir tartışmaya girmek değil, anlamaya çalışıyorum. Yanlız bir motorun adının Honda olması, ki ben de Japon motorlarına saygı duyup, sevenlerdenim, o motorun iyi olduğu anlamına gelmez. CBF 150 kullanıcıları da Hondanın ürettiği en kötü motor diyorlar, amiyane tabiriyle dandik diyorlar, kendi forumlarında da var. Buyrun burdan yakın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------



Benim burada anlatmak istedğim şey şuydu, biraz da kullanıcıyla alakalı bu işler diye düşünüyorum. Nasıl kullanırsanız, nasıl bakım yaparsanız, ona göre sonuç alırsınız diye bir fikrim var. Amacım kimseyi kırmak veya kötü sürücü olduğunu ima etmek değil. Sadece fikrimi belirtiyorum.


böyle kullanıcıya böyle motor diyosun yani...:queen:

ben senin samimiyetine inanıyorum ...ben apaçiyi stayla sürüşü seviyorum abi napayım...
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
Mesajınızı okudum, ilk sene ve sonrası hakkındaki yorumlarınızı. Söylediğim gibi amacım herhangi bir tartışmaya girmek değil, anlamaya çalışıyorum. Yanlız bir motorun adının Honda olması, ki ben de Japon motorlarına saygı duyup, sevenlerdenim, o motorun iyi olduğu anlamına gelmez. CBF 150 kullanıcıları da Hondanın ürettiği en kötü motor diyorlar, amiyane tabiriyle dandik diyorlar, kendi forumlarında da var. Buyrun burdan yakın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------



Benim burada anlatmak istedğim şey şuydu, biraz da kullanıcıyla alakalı bu işler diye düşünüyorum. Nasıl kullanırsanız, nasıl bakım yaparsanız, ona göre sonuç alırsınız diye bir fikrim var. Amacım kimseyi kırmak veya kötü sürücü olduğunu ima etmek değil. Sadece fikrimi belirtiyorum.

valla hocam 15 senedir motor kullanıyorum,motorsikletle başladım,honda ile devam ettim,2008 apecheyi aldım,aldıgıma alacagıma pişman oldum,dedigim gibi 1 sene masraf çıkartmıyor,sonrasında başlıyor,2 defa motor açtırdım.Bu motor türkiye şartlarında ege ve akdeniz ikliminde sorun çıkarmaz,yagmuru çamuru suyu,kar iklimine gelmiyor.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
böyle kullanıcıya böyle motor diyosun yani...:queen:

ben senin samimiyetine inanıyorum ...ben apaçiyi stayla sürüşü seviyorum abi napayım...

Estağfurullah, kimsenin sürücülüğüne söz etmek, kimsenin haddine değil:cat: Ben fikirlerimi paylaşıyorum ve karşılıklı olarak bu tarzda konuşmaktan da son derece keyif alıyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

valla hocam 15 senedir motor kullanıyorum,motorsikletle başladım,honda ile devam ettim,2008 apecheyi aldım,aldıgıma alacagıma pişman oldum,dedigim gibi 1 sene masraf çıkartmıyor,sonrasında başlıyor,2 defa motor açtırdım.Bu motor türkiye şartlarında ege ve akdeniz ikliminde sorun çıkarmaz,yagmuru çamuru suyu,kar iklimine gelmiyor.

Sevgili arkadaşım, senin sürücülüğüne, tecrübene hiçbir sözüm yok, mutlaka bu kadar zamanda tecrübe edinmişsindir :cat: Ben de kendi başımdan geçenleri paylaşıyorum. Hatta Apache'sini satıp, CBF veya YBR alan kuryelerin pişman olduğunu kendi kulaklarımla duydum kullanıcılarından. Altında CBF olup, ışıklarda kontak kapatıp benim motorumu inceleyenden tut, motoruma ciddi ciddi talip olan arkadaşlar da oldu. O zaman satmayı düşünmüyordum, o ayrı konu, vermedik haliyle :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Estağfurullah, kimsenin sürücülüğüne söz etmek, kimsenin haddine değil:cat: Ben fikirlerimi paylaşıyorum ve karşılıklı olarak bu tarzda konuşmaktan da son derece keyif alıyorum :)

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/61611-cbf-150-top-speed-iman-gucuyle-130-a.html

videolarıma bakarsan apaçilikte sınır tanımadığımı anlarsın...:queen:


yaşasın dip gaz...:p


bu da 2.dip gaz 130 denemem...

http://www.izlesene.com/video/amator-cbf-150-iman-gucuyle-130-km-2010-v2/2378175
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204


:mrgreen::mrgreen::mrgreen: izledim şimdi, iman gücü olayına koptum zaten :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Kazasız belasız inşallah.
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
Estağfurullah, kimsenin sürücülüğüne söz etmek, kimsenin haddine değil:cat: Ben fikirlerimi paylaşıyorum ve karşılıklı olarak bu tarzda konuşmaktan da son derece keyif alıyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

Sevgili arkadaşım, senin sürücülüğüne, tecrübene hiçbir sözüm yok, mutlaka bu kadar zamanda tecrübe edinmişsindir :cat: Ben de kendi başımdan geçenleri paylaşıyorum. Hatta Apache'sini satıp, CBF veya YBR alan kuryelerin pişman olduğunu kendi kulaklarımla duydum kullanıcılarından. Altında CBF olup, ışıklarda kontak kapatıp benim motorumu inceleyenden tut, motoruma ciddi ciddi talip olan arkadaşlar da oldu. O zaman satmayı düşünmüyordum, o ayrı konu, vermedik haliyle :)

apechesini satıpda cbf veya ybr alan kuryeleri merak ediyorum,istanbul zincirlikuyuda bulunan köprü'nün altındaki kuryelerle konuşmanı öneririm,valla o kadar arkadaşın içinde cbf ve ybr kullanıpda pişman olan kurye görmedim,benim şahsi düşüncem bu motor sıcak havayı seviyor,bir motor veya araba alırken önce bol yedek parça ve servis agına bakılır,2008 de istanbu'da 15 e yakın servis varken bugün kala kala koskoca şehirde 4 tane servis kaldı..burdan ne demek istedigimi çıkartın
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

[/COLOR]

apechesini satıpda cbf veya ybr alan kuryeleri merak ediyorum,istanbul zincirlikuyuda bulunan köprü'nün altındaki kuryelerle konuşmanı öneririm,valla o kadar arkadaşın içinde cbf ve ybr kullanıpda pişman olan kurye görmedim,benim şahsi düşüncem bu motor sıcak havayı seviyor,bir motor veya araba alırken önce bol yedek parça ve servis agına bakılır,2008 de istanbu'da 15 e yakın servis varken bugün kala kala koskoca şehirde 4 tane servis kaldı..burdan ne demek istedigimi çıkartın

Siz fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşıyorsunuz, biz de kendimizinkileri... Zaten forumun da amacı bu, paylaşım. Bu konuda sizinle farklı düşünüyoruz hepsi bu... Ne sizin yalan söylediğinizi düşünüyorum, ne de ben yalan veya yanlış konuşuyorum. İsterseniz, ben de bu söylediğim olayların nerede geçtiğini özelden yazabilirim, doğruluğunu kontrol edebilirsiniz. Benim yağ ve hava filtresi dışında bir parçaya ihtiyacım şu ana kadar olmadı, inşallah da olmaz. Zincirim daha gerilmeye ihtiyaç duymadı. Motorumu yıkamam yaklaşık 3 saat sürer benim ve yıkamadan sonra en küçük civatasına kadar da Sonax'ın bakım ürünleri ile silerim. Birkaç sayfa öncesinde paylaştığım resimlere bakarsanız, 45-50 m mesafedeki binanın, benim deponun üzerinde cam gibi gözüktüğünü görebilirsiniz :) Ki o resimlerde yıkanmamış hali var motorumun, siz düşünün. Herkesin görüşüne ve tecrübesine saygım var, size kazasız sürüşler ve gönlünüze göre bir motor bulmanızı diliyorum:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Bende bu olayı anlamış Motora siz nasıl bakarsanız oda size öyle bakar
Ben motorumu 13.000 de sattım yağ dışında birşeyi değişmedi Alan arkadaş şu an 20.000 km de ve motorun hala ne debriyajı ne zinciri nede başka birşeyi değişti bilemiyorum yani kullanım çok önemli
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kardeş, şu arka çanta taşıma demiri kaç para acaba ?bunun sanırım birkaç modeli var ama bu sanki daha kemikli ve kullanışlı gibi.

böyle motora bo... atıyorlar ya şaşıyorum benim arkadaşta var aküyü çıkardı devir kesiciye girmesin diye modife ye dersen en kıralı motorda oynanmamış yer yok bu arkadaş daha önce ybr kullanan biri ve soruyorum ybr mi ii bumu bu ybr ile kıyaslanamayacak kadar güçlü sağlam ve sorunsuz diyo zaten ybr yi satıp bunu aldı yani normal kullanıcı için mükemmel bi mtor olduğunu söylü gerçi normal kullanmıyo ama gene de memnun
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
2008 model tvs apache bendede vardı çok memnundum özel sebeplerden dolayı satmak zorunda kaldım.. hiç bir zaman tamirci yüzü görmedi gayet sakin bi şekilde kullandım sadece rutin bakımlarını yaptırdım..vibrasyon çok az vardı ama motoruma aşık olduğum için hiç aklıma gelmezdi .. gayet kaliteli işçiliği olan sağlam seri bi motordur.. normal hobi amaçlı kullanacak bir insan için kesinlikle evladiyelik bir motor.. askere gittim geldim 10 gün oldu şimdi yeni modelin gelmesini bekliyom..durumları biraz düzelttikte :) bakalım inşallah gelirde bizimde hevesimiz içimizde patlamaz
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
en fazla km kimin arkadaşlar merak ediyorum.. sorunsuz binen mutlu olan yeni kasayı bekliyorum da.. 3 motosikletten birisi olacak inş. evt yorumlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst