kesinlikle sana katılıyorum yakışıklı kafa tasın yada suratın yada çok sevdiğimiz diğer unsurlarımızı korumak daha önemli:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:43 ----------
http://img152.imageshack.us/i/fotoraf0748.jpg/ acaba oldumu? sesinide video olarak youtube da yayınlamak istedim ama başaramadım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 ----------
http://img404.imageshack.us/i/fotoraf0734.jpg/
http://img220.imageshack.us/i/fotoraf0746.jpg/
eksoz görünüm olarak kaynak izleri sebeiyle kötü görünüyor buna da bi çare bulacağım ama ses çok güzel geliyor kulağıma
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 ----------
bu sabah saat 6 civarlarında kontağa bastım almadı çünkü jikle bozuk.2. viteste saldım filan derken 10 dk sürdü ama çalıştı:mrgreen: dönüşte akşam üzeri denedim 100kmh fazlası yok hafif yokuş olan yolda denedim enteresandır gene 100

r: arkadaş yahu benim eski karakaçan bile 110 yapıyordu

r: amaç hız değil ama icabında yani 250cc netice olarak biraz gitmeli 140kmh filan yapsa başka bişey istemem. normalde bu motorla 100kmh ı geçmek niyetinde değilim ama fitil oluyorum

daha öncede bahsetmiştim 30- 31 arka dişliyi yapmak niyetindeyim acab tek bu fayda edermi? ve ön dişlide mecburen değişecekmi+zincir? diğer motorda( suzukide) komple değişim olmuştuda