akü zayıflasın dert etme kardeş. akünü sök motorundan, koy odana ve 12v 500mA'lik akü şarj cihazı al 13.5TL'ye kafan rahat olsun. motoru kullanmadan bir gün önce de bi gece tak şarja......
http://www.merterelektronik.com/ATABA-AT-660-6-12V-500mA-AKU-SARJ-ADAPTORU,PR-2389.html
teşekür ederim öyle yapıcam artık 3hafta içinde akü bitmez zaten öyle tahmin ediyorum en azından
motorun altındaki 3 boru dikkatmi cekti 2si ufak 1i birazdaha kalın ucunda tıpa gibi şey var ve yaglı nerden gelio onlar bi fikri olan varmı ?
bu senin motor değilmi?
geçmiş olsun
umarım kısa zamanda bulunur
evet mctyi sattıktan sonra sıfır almıştım 5000km olamadan eller aldı
sağol umarım bulabilirim:salut::salut:
Işin aslı şu ki;
mct'yi alıp bobber yapmak istiyorum... Tabi çıkacak olan masrafta önemli!!!
Arbetus;
yorumun benim için önemli,ne dersin?
LOGARİTMA MERHABA....
V motor istiyorum ama bütçem sıkşık bu dönem,zaten mct takasla gelecek kısmetse
Ama dediklerinde haklısın,sanırım bobber olayını DRAGSTAR'a saklayacağım![]()
LOGARİTMA MERHABA....
V motor istiyorum ama bütçem sıkşık bu dönem,zaten mct takasla gelecek kısmetse
Ama dediklerinde haklısın,sanırım bobber olayını DRAGSTAR'a saklayacağım![]()
sa arkadasiar bende kaza yaptım dingilin biri park halinde ki araca binmiş sol tarafı kontrol etmeden u dönüşü yapmak istemiş o arada da benim önüme çıkmiş hundai dolmusa yapışmısım %100 o suçlu ben beyin taranvası geçirmişim çok şükür şimdilik iyiyim kaska çok para vermemek için gittim 50 tl aldım kafamda ki kaskın en büyük parçası 2 3 santimmiş motorun ön amörtsör demiri kopmuş düşünün artık. arkadaşlar çok rica ediyorum bişey olmaz demeyin siz haklı olabilirsiniz lütfen sehir içi 50 yi geçmeyin. kaza çarsamba aksam 6.30 olmus benim enson hatırladıgım sabah motora binip işe gittigim. işin gülünç tarafı anbulansa bindirememişler beni abi nolur burda durmasın motoruda alak diyormuşum:cherry::cherry::cherry: motorcunun biri korkuluk demirlerine proşektörleri dizmiş görmüştüm ve hepsi yanıyordu yuuh görgüsüzlügünde bu kadarı demiştim. motoru yenisini alsınlar ilk işim motorun ön kısmının aldıgı kadar proşektör koymak önümdeki babası çok şöför beni fark etsin diye.varsın dört teker üzerinde ki ölsün hepmi bize olacak olan.....allaha emanet olun. olmaz demeyin kendinize çok dikkat edin.
titreşimsiz bobber olurmu
bobber dedin'mi titreşim'den heryerin uyuşacak
oturuş pozizyonundan ötürü kıçın başın ağrıyacak
hoplaya zıplaya giderken kendini at üstünde zannedecek
bir nevi eziyet çekerken bundan keyif alacaksın
ARBETUS
dostum aynı şeyi bende senin için düşünüyordum
demekki kendini vn800'e saklıyormussun
feyz kapalıdır dogru.
ayaklıklar ben motoru aldıgımda sahıbı degıstırmıs orjınalınıde atmıs
bana orjınalını bulursan verebilirim
messenger'dan mesaj atarsan yardımcı olmaya calısayım
baglantı yerlerı aynımı? senın motora uygun ne var ? internet'ten arastırayım
fatih
ne yaptın sen
bismillah daha yeni almamısmıydın motoru
neyse gecmıs olsun
onemlı olan kazalarımızdan ders cıkarmamız
korsanxxx
adamlar fare gibi
takip ediyor.sen uyudugunda onlar harekete geciyor
artık eskisi gibi degil
suc oranı aldı basını gidıyor
dikkat etmekte fayda var
umarım kısa zamanda bulunur
büyük geçmiş olsun bende gecen sene gecirdim seninki kadar büyük olmasa birazda olsa anlıyorum olmaz demeyin gercekten..
slm arkadaşlar ben yeni 250 mct aldım fiyatıda 1700tl daha 2723kmde sizce nasılll 4 ayda garantisi var ...
ha bu arada kış kosullarından ve ehliyetsizlikten dolayı kullanmak nasip olmadı![]()
slm arkadaşlar ben yeni 250 mct aldım fiyatıda 1700tl daha 2723kmde sizce nasılll 4 ayda garantisi var ...
ha bu arada kış kosullarından ve ehliyetsizlikten dolayı kullanmak nasip olmadı![]()
evet gayet uygun rengi nedir acaba?![]()
kırmızı renkte 2006 model 2009 trafige çıkışı var![]()
selam arkadaslar,
benim motosikletin gaz elcigi donmuyodu, bugun actim biraz, baktim gaz teli kopmus.
gaz telini kendim alip takabilir miyim? takarken nelere dikkat etmek lazim?
bir de gaz telini internetten alicam, ayarli gaz teli var, bir de normali var, ayarlisi daha mi iyidir?