Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
41
akü zayıflasın dert etme kardeş. akünü sök motorundan, koy odana ve 12v 500mA'lik akü şarj cihazı al 13.5TL'ye kafan rahat olsun. motoru kullanmadan bir gün önce de bi gece tak şarja...... ;)

http://www.merterelektronik.com/ATABA-AT-660-6-12V-500mA-AKU-SARJ-ADAPTORU,PR-2389.html

teşekür ederim öyle yapıcam artık 3hafta içinde akü bitmez zaten öyle tahmin ediyorum en azından

motorun altındaki 3 boru dikkatmi cekti 2si ufak 1i birazdaha kalın ucunda tıpa gibi şey var ve yaglı nerden gelio onlar bi fikri olan varmı ?
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
232
teşekür ederim öyle yapıcam artık 3hafta içinde akü bitmez zaten öyle tahmin ediyorum en azından

motorun altındaki 3 boru dikkatmi cekti 2si ufak 1i birazdaha kalın ucunda tıpa gibi şey var ve yaglı nerden gelio onlar bi fikri olan varmı ?


rica ederim.karbüratörden geliyor o lastik borular
 
Katılım
10 Kas 2010
Mesajlar
256
sa arkadasiar bende kaza yaptım dingilin biri park halinde ki araca binmiş sol tarafı kontrol etmeden u dönüşü yapmak istemiş o arada da benim önüme çıkmiş hundai dolmusa yapışmısım %100 o suçlu ben beyin taranvası geçirmişim çok şükür şimdilik iyiyim kaska çok para vermemek için gittim 50 tl aldım kafamda ki kaskın en büyük parçası 2 3 santimmiş motorun ön amörtsör demiri kopmuş düşünün artık. arkadaşlar çok rica ediyorum bişey olmaz demeyin siz haklı olabilirsiniz lütfen sehir içi 50 yi geçmeyin. kaza çarsamba aksam 6.30 olmus benim enson hatırladıgım sabah motora binip işe gittigim. işin gülünç tarafı anbulansa bindirememişler beni abi nolur burda durmasın motoruda alak diyormuşum:cherry::cherry::cherry: motorcunun biri korkuluk demirlerine proşektörleri dizmiş görmüştüm ve hepsi yanıyordu yuuh görgüsüzlügünde bu kadarı demiştim. motoru yenisini alsınlar ilk işim motorun ön kısmının aldıgı kadar proşektör koymak önümdeki babası çok şöför beni fark etsin diye.varsın dört teker üzerinde ki ölsün hepmi bize olacak olan.....allaha emanet olun. olmaz demeyin kendinize çok dikkat edin.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Işin aslı şu ki;
mct'yi alıp bobber yapmak istiyorum... Tabi çıkacak olan masrafta önemli!!!
Arbetus;
yorumun benim için önemli,ne dersin?

bobber yapıcaksan roadstar tarzı v makine düşün derim hem bober da duruşu güzel olucakdır hemde vibrasyonu az olucakdır.. bobber yapmaya kalkdığında yalıtım malzemelerinide çıkartmak zorunda kalıcaksın sele motor arasındaki izlasyon malzemeleri buda vibrasyonu daha fazla hissetmene yol açabilir tek kafa motorda..
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
LOGARİTMA MERHABA....
V motor istiyorum ama bütçem sıkşık bu dönem,zaten mct takasla gelecek kısmetse :)
Ama dediklerinde haklısın,sanırım bobber olayını DRAGSTAR'a saklayacağım :)
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
barış hayırlı olsun yeni motorun kazasız belasız, tekerin düz bassın dostum :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

LOGARİTMA MERHABA....
V motor istiyorum ama bütçem sıkşık bu dönem,zaten mct takasla gelecek kısmetse :)
Ama dediklerinde haklısın,sanırım bobber olayını DRAGSTAR'a saklayacağım :)

mct yi kullan tadını çıkar bence :cat: ondan sonra başka motorla proje olayına atılırsın :p
 
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
42
sa arkadasiar bende kaza yaptım dingilin biri park halinde ki araca binmiş sol tarafı kontrol etmeden u dönüşü yapmak istemiş o arada da benim önüme çıkmiş hundai dolmusa yapışmısım %100 o suçlu ben beyin taranvası geçirmişim çok şükür şimdilik iyiyim kaska çok para vermemek için gittim 50 tl aldım kafamda ki kaskın en büyük parçası 2 3 santimmiş motorun ön amörtsör demiri kopmuş düşünün artık. arkadaşlar çok rica ediyorum bişey olmaz demeyin siz haklı olabilirsiniz lütfen sehir içi 50 yi geçmeyin. kaza çarsamba aksam 6.30 olmus benim enson hatırladıgım sabah motora binip işe gittigim. işin gülünç tarafı anbulansa bindirememişler beni abi nolur burda durmasın motoruda alak diyormuşum:cherry::cherry::cherry: motorcunun biri korkuluk demirlerine proşektörleri dizmiş görmüştüm ve hepsi yanıyordu yuuh görgüsüzlügünde bu kadarı demiştim. motoru yenisini alsınlar ilk işim motorun ön kısmının aldıgı kadar proşektör koymak önümdeki babası çok şöför beni fark etsin diye.varsın dört teker üzerinde ki ölsün hepmi bize olacak olan.....allaha emanet olun. olmaz demeyin kendinize çok dikkat edin.



büyük geçmiş olsun bende gecen sene gecirdim seninki kadar büyük olmasa birazda olsa anlıyorum olmaz demeyin gercekten..
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
titreşimsiz bobber olurmu :)
bobber dedin'mi titreşim'den heryerin uyuşacak
oturuş pozizyonundan ötürü kıçın başın ağrıyacak
hoplaya zıplaya giderken kendini at üstünde zannedecek
bir nevi eziyet çekerken bundan keyif alacaksın :D

ARBETUS

dostum aynı şeyi bende senin için düşünüyordum
demekki kendini vn800'e saklıyormussun
feyz kapalıdır dogru.
ayaklıklar ben motoru aldıgımda sahıbı degıstırmıs orjınalınıde atmıs
bana orjınalını bulursan verebilirim
messenger'dan mesaj atarsan yardımcı olmaya calısayım
baglantı yerlerı aynımı? senın motora uygun ne var ? internet'ten arastırayım

fatih

ne yaptın sen
bismillah daha yeni almamısmıydın motoru
neyse gecmıs olsun
onemlı olan kazalarımızdan ders cıkarmamız

korsanxxx

adamlar fare gibi
takip ediyor.sen uyudugunda onlar harekete geciyor
artık eskisi gibi degil
suc oranı aldı basını gidıyor
dikkat etmekte fayda var
umarım kısa zamanda bulunur
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2010
Mesajlar
281
selam arkadaslar,

benim motosikletin gaz elcigi donmuyodu, bugun actim biraz, baktim gaz teli kopmus.

gaz telini kendim alip takabilir miyim? takarken nelere dikkat etmek lazim?

bir de gaz telini internetten alicam, ayarli gaz teli var, bir de normali var, ayarlisi daha mi iyidir?
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
2
slm arkadaşlar ben yeni 250 mct aldım fiyatıda 1700tl daha 2723kmde sizce nasılll 4 ayda garantisi var ...
ha bu arada kış kosullarından ve ehliyetsizlikten dolayı kullanmak nasip olmadı:(
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
StyLeOscaR ; tadını çıkartıcağıma emin olabilirsin :)
LOGRİTMA; mct altımda biraz ufak kalıyor ama yapacak bişey yok şimdilik... :(

titreşimsiz bobber olurmu
bobber dedin'mi titreşim'den heryerin uyuşacak
oturuş pozizyonundan ötürü kıçın başın ağrıyacak
hoplaya zıplaya giderken kendini at üstünde zannedecek
bir nevi eziyet çekerken bundan keyif alacaksın :D


bu yorumun altına imzamı atarım :) :)
 
Katılım
1 Kas 2010
Mesajlar
281
selam arkadaslar,

benim motosikletin gaz elcigi donmuyodu, bugun actim biraz, baktim gaz teli kopmus.

gaz telini kendim alip takabilir miyim? takarken nelere dikkat etmek lazim?

bir de gaz telini internetten alicam, ayarli gaz teli var, bir de normali var, ayarlisi daha mi iyidir?


dun bu soruyu sormustum, arada kaynamasin diye tekrarliyorum. biraz aciliyeti var diye. teli siparis vericem, burdan cevap gelmesini bekliyorum. yardimci olabilicek kimse var mi?

bir de hava filtresi de 9tl civari biseymis, onu da alip kendim takabilr miyim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst