- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
arkadaşlar kawasaki er 6n 2011 modeller suan 8200 euro sizce fuarda daha ucuz olabilirmi beklemeye değermi?Sonuçta motoru alsam korumalar filan epey harcıycaz.Motor + korumalar komple fuardan alınsa tahmini ne kadar bi kazanç sağlayabilirim?(korumalar için 1500 tl civarı düşünüyorum taksitle tabi)
Tamamen fuardaki satıcılara bağlı bir durum..Son gün indirimi diye 200 tl istenen bir sırt korumasını 30 tl ye almıştım..
Öyle acayip bir ortam oluyor yani..
Ama korumaları kesinlikle fuardan almanı öneririm ben..Her halukarda dükkandan daha indirimli olacaktır..