- Katılım
- 1 Ocak 2010
- Mesajlar
- 773
- Konu Yazar
- #21
Özellikle yeni CBR600F, CBR250, CBR125 ve KTM 125 Duke'u merak ediyorum. Umarım bu modeller gelir.
KTM 125 Duke video ve resimlerde çok yakışıklı duruyor, umarım fuara getirirler.
Özellikle yeni CBR600F, CBR250, CBR125 ve KTM 125 Duke'u merak ediyorum. Umarım bu modeller gelir.
mt olarak toplanıp gitsek nasıl olur yahu.
mt olarak toplanıp gitsek nasıl olur yahu.
Kawasaki niye yok bu fuarda !! :S Bi z1000'e bakamadık
Otobüs kaldırılacak zaten![]()