2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bence de, pek alışık olmasak da 125'lik bir motorda gayet özenilerek; güzel bir iş çıkartılmış gibi duruyor.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bilindik markalardan ziyade mondialin 400cc'lik enduro modelini çok merak ediyorum, gerçi mondial katılır mı katılmaz mı bilmiyorum..

cbr250'de merak ettiğim modeller arasında.

önceki fuara çok yoğun çalıştığım için gidememiştim, umarım bu sefer kaçırmam..
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt olarak toplanıp gitsek nasıl olur yahu.

valla harbi super olur hocam ya.
şöyle yakalarda mt kartları faln of of amma havalı olur:queen::queen::queen:
:queen:
ya bu arada bu yaka kartları vardı kimler satıo onları:):):)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu sene MT adamakıllı bir dükkan açarda buluşuruz inşallah.
Geçen sene fuarın ikinci günü dükkan açmaya çalışıyorlardı :p
Hatta bir arkadaş motosikletnet tabelasını kıvırıcam derken,kırmıştı gözlerimin önünde:bestmt:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:37 ----------

http://i54.tinypic.com/10gbofl.jpg
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
10gbofl.jpg
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bu yıl gidiyorum kesin uçak biletimi bile aldım şimdiden :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
hayırlısı olsun, gidebilecek arkadaşlar bol bol fotoğraf çekip siteye eklemeyi ihmal etmesinler...
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Bol indirimli fiyatlar olur inşallah, giyim kuşam konusunda herkes bayram eder :)
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
193
bi aksilik olmazsa orda olcam umarim heryonuyle guzel olur...cok merak ettiim model var..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Dergilerin bedava bilet vermemesini olumlu buluyorum..Gerçekten gereksiz olan bir kalabalığın bir nebze de olsa önüne geçilebilir belki..
MT olarak gidilecek ise boş yaka kartı bastırıp orada gelen üyelere dağıtılsa hoş olur kanısındayım..
Tanışmak için güzel bir fırsat doğar..

Standa uğrayana üye olup olmadığı sorulur..Üyelere kart verilir, nicki yazılır..

Kart basma işi için sponsor olabilirim..
İlgilenen admin & moderatörlere duyrulur..PM ile ulaşın lütfen :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
94
benim bu fuar ile ilgil birkaç sorum olacak bu fuar neden başka bir tarihte düzenlenmiyor mesela nisan veya mayıs gibi.tam böyle havaların soğuk olduğu zamanlarda düzenleniyor.ben şimdi bursa'dan ybr ile taa istanbul!a kadar bilmediğim bir yol ve noktaya geleceğim biraz daha havalar ısınınca olmaz mı bu iş.
diğer bir husus ben de bu sene allah izin verirse gelmeyi düşünüyorum.motor mu alacağım?hayır ama motorları seviyom ve onları incelemesini seviyorum.yenilikleri görmek istiyorum.allah izin verirse iki kişi gelecez.bir de bu bilet konusu fuarın olduğu yerden mi alacağız bu konuda bir açıklama yapabilirseniz sevinirim.ilk defa geleceğiz allah izin verirse ölmez isek.
saygılar.kazasız belasız sürüşler...:silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst