- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
Merak ettim, o yeni göstergeyi 26487 km'ye elinizle müdahele ederek mi getirdiniz ?
bence kardeş orjinal km saatini km yi gösteren kısmını takmış olabilir yeni km saatine
Merak ettim, o yeni göstergeyi 26487 km'ye elinizle müdahele ederek mi getirdiniz ?
honda tr allah cezanı vermeyeneyse bekleriz benim daha almam 3 ayı bulur hava ısınsın kanka toto donuyor...bodrum deyip geçme akşam motora binemiyorsun ayazdan..
bende honda turkıye ile görüştüm 1 ay önce şuan böyle birşey yok dediler
bunlar yurtdışındali 2010 modeller AydoğanX İsmail kardeşim paylaşmıştı
farklarıyla beraber yazmıştı özelliklerini
ama bu göstergelerde 9000 devir var
]
Vites göstergesi olsaydı dahada güzel olurdu.:cat:
-Ey ahali şimdi sizi öpmüşem :rendeer:
aydoğanx kardeşim varmısın, şu gidonları da değiştirelim, olmuşken tam olsun.
toru topu 150cc lik bir motoru var ... adamlar diyordur bu kadar motora karbiratör bile çok, enjeksiyona gerenk yok diyorlardır... bence haklılık payı da var yani yokda değil zaten 150cc bana jeep xj 5.2 yani 5200lik bir motoru yokki....
toru topu 150cc lik bir motoru var ... adamlar diyordur bu kadar motora karbiratör bile çok, enjeksiyona gerenk yok diyorlardır... bence haklılık payı da var yani yokda değil zaten 150cc bana jeep xj 5.2 yani 5200lik bir motoru yokki....
Yahu ne enjeksiyonmuş be!
Arkadaşlar enjeksiyonun karbüratöre kıyasla hem artıları, hem eksileri vardır.
Karbüratör basittir, bakımları kolaydır, tamiri hızlıdır, değiştirmesi ucuzdur.
Enjeksiyon pahalıdır, karmaşıktır, bakımları maliyetlidir, arızalandığında tamir etmesi daha zordur. Düşük kaliteli enjeksiyon sistemleri motorun gaz tepkilerini zayıflatır.
150cc'lik bir motorda karbüratör yerine enjeksiyon koymaya kalkarsanız fiyatı 500TL artacak, 100 km'de yakıt tüketimi (o da belki) 0.1-0.2 lt azalacaktır. Ayrıca karbüratörlü CBF150'nin 4.000km bakımı 70 lira tutuyor, enjeksiyonlu olsaydı en az 100TL tutacaktı.
Ne avantajı kalıyor enjeksiyonun söyler misiniz?
Üretilen bütün benzinli araçlar artık enjeksiyonlu.. Benzin aldığın yeri iyi bilirsen filitre temzilğine dikkat edersen enjeksiyon bakım veya değişim gerektirmez. dizellerle karıştırmayalım lütfen. Kaldıki enjeksiyonlu aracın motor ömrü karbüratörlü araca göre daha uzun olur. Bu hesabından rektefiye masraflarınıda düş istersen.
Arkadaşlar bu enjeksiyon mevzusuna takılmayın,bu cc de enjeksiyondan bi verim alamassınız ve motorun performansı düşer bir örnek vereyim hondanın dylan versiyonu ve ps 150i enjeksiyonlu innova ve enjeksiyonsuz karbüratörlü model hepsini kullandım örneğin ps hızlanma ve son sürat konusunda dylandan 10 km geri kalıyor innovada ise hiçbişiy farkedemedim motorun gidişi son sürati aynı.. performans olarak, bakım maliyetleri ve türkiyedeki yakıt kalitesi göz önüne alındığında karbüratöre devam derim..
Herkes kendi kafasına ve motoruna göre yazmış enjeksiyonu neredeyse küçük cc için işe yaramaz gereksiz bir yakıt sistemi olarak göstremeye çalışmış.:mrgreen:
Kedi erişemediği ciğere mundar der.
Japon yapar tasarımı, düşük cc'ye en uygun problemsiz enjeksiyon sistemini yapar, Türk karbüratör bağımlısı kullanıcılar itiraz eder ,gerek yok enjeksiyona biz mutluyuz.:queen:
Enjeksiyonun hiçbir dezavantjı yoktur arkadaşlar, avantajlarını yazmadım daha.:bounce: