Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Devir saati varken boşta konumu da görebiliyorsanız vites göstergesi bence çok gerekli değil. Zaten gidişten ve devirden kaçıncı viteste olduğunuzu anlayabilirsiniz.

Devir ayarının da devir kesiciye bırakılması sağlıklı değildir. Sonuçta moturu devir kesiciye dayamışsanız zarar görme sınırına gelmişsiniz demektir. O yüzden devir kesici 9500 dev/dak'da devreye girse bile siz kırmızı çizgiye uyun ve 8500'ü geçirmeyin. Maksimum güç devrinden sonraki devirlerin kullanımı çok zorlu son viteste yokuş çıkma durumları hariç gereksizdir.

Yağ eksiltme mevzularında da hassas ölçüme gerek yok. Yağ çubuğu en alt ve en üst çizgilerin arasındaysa yağ miktarı normaldir. Bunlara takılmayın.

13 Nm gerçekten çok iyi bir tork değeri. Gayet güzel hızlanır. Bir de bu enjeksiyon işi gerçek mi yoksa enjeksiyon dediğimiz şey YBR125'in yeni modelindeki gibi gelişmiş bir karbüratör mü ? Karbüratör deyince aklıma geldi, bunlarda jikle var mı ? Otomatik veya normal jikle yoksa enjeksiyon var demektir.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Seko kardeş motor karburatörlü ama galiba ybr nin karburatörü gibi gelişmiş karburatör olabilir resimde kırmızı ile işaretli yerde karburatör tası görünüyor :D
cbfy.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Acaba statörde değiştimi? farların yanma şekli değişmiştir umarım, aşşagıda aydoğan arkadaşımızın açtığı konuda yenilikler olarak statörün değiştiği yazıyor ve gördüğüm kadarıyla farlar sürekli yanmıyor, kapatılabiliyor bir anahtar koymuşlar,boyanında tonu biraz değişmiş gibi daha parlak duruyor..özellikle siyah olan.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/73678-honda-cbf150-yenilendi.html
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Acaba statörde değiştimi? farların yanma şekli değişmiştir umarım, aşşagıda aydoğan arkadaşımızın açtığı konuda yenilikler olarak statörün değiştiği yazıyor ve gördüğüm kadarıyla farlar sürekli yanmıyor, kapatılabiliyor bir anahtar koymuşlar,boyanında tonu biraz değişmiş gibi daha parlak duruyor..özellikle siyah olan.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/73678-honda-cbf150-yenilendi.html

Aykan;
HondaTR'nin ne yapacağını kestirmek zor.
Adamlar bu seferde göstergeden ödün vermişler. Çin'deki panel çok daha şıktı bence.
Bu mantıkla belki statördende ödün vermiş olabilirler.

Hal böyle olunca oradaki motorun aynısınımı getirdiler, yoksa daha bir çok yerinden daha kırptılarmı, ancak motoru alıp kullanan kişilerin bilgisi net olarak bizi aydınlatabilir.

Yukardaki ilanlarda açıklama kısmına
"AKÜ BAKIM GEREKTİRMİYOR

DEVİR SAATİ İLAVE EDİLDİ

STİCKERLERİ DEĞİŞTİRİLDİ

SİNYALLERİN RENGİ BEYAZ OLDU
"

yazmışlar, akü kuru tip bakımsız akü ile değişmiş bir de onu öğrenmiş olduk böylece :)

Zaten bu devirde eski tip sulu akü bulmak zorlaşmıştı.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
:mrgreen: Zorlaşmıştı demeyimde mantıksız demek daha doğru olur sanırım.
Kuru tip aküler yaygınlaştı ve fiyatlarıda uygun, hal böyleyken sulu tip akü gereksiz:)

Banada bayinin yazdığı özellikler arasında kuru tip akü deyince baya komiğime gitti zaten olması gereken bu bi artı değil dimi?sulu kuru farketmez bana ürettiği güç önemli ancak kuru daha çok kullanılıyor sulu akü bulmak zor değil ama çok az gerçekten...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Banada bayinin yazdığı özellikler arasında kuru tip akü deyince baya komiğime gitti zaten olması gereken bu bi artı değil dimi?sulu kuru farketmez bana ürettiği güç önemli ancak kuru daha çok kullanılıyor sulu akü bulma zor değil ama çok az gerçekten...

Hele bu ne ki, bak aşağıdaki resme motosikletin motoru ve selesi varmış :queen::queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...honda-cbf-150-ler-30240607/mega-foto/?photo=2
efee.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Hele bu ne ki, bak aşağıdaki resme motosikletin motoru ve selesi varmış :queen::queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...honda-cbf-150-ler-30240607/mega-foto/?photo=2
efee.jpg

Kanka şimdi tam koptum :queen:harbiden bi aracın tanıtımı böyle olmamalı çine pazarlar gibi bize pazarlıyorlar aslında cbf den çok daha iyilerini hakediyoruz ama bize verilen bu mecbur bineceğiz...bu reklam çindede böyledir eminim...cbf in en sevdiğim yönü yedek parçasının ucuz olması ve her yerde bulunması...bu sefer alırsam daha yumuşak kullanıcam :payrıca -motor ve -gösterge özelliğine bittim:p lütfen abauk subuk reklamlarla kirletmeyelim cıbıfımızı:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Çin sitesindeki modelden bir farkı da gidon. Çin'li modelin gidonu çok şık.

Eski modeli satıp yenisini alacak olan arkadaşların karşılaştırmalı yorumları almayı düşünenler için çok faydalı olacak.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Çin sitesindeki modelden bir farkı da gidon. Çin'li modelin gidonu çok şık.

Eski modeli satıp yenisini alacak olan arkadaşların karşılaştırmalı yorumları almayı düşünenler için çok faydalı olacak.

Eksik olan şu an kağıt üstünde vites göstergesi ve gidon gözüküyor statörün ve karbüratörün ne olduğu henüz aşina ama bi yolunu bulup gidonda gelir gösterge paneli geldiyse buda gelir...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar gözle görülmeyen bir kaç detay daha aktarayım...

fren pedalına bir çengel eklenmiş ayağımız sola kaymasın diye..

egsoz bağlantısındaki euro 3 normlarına uygun detayı zaten gördünüz...

servisimede bu sabah gelmiş erken çıkarsam servisime uğrayıp detaylı fotolar alacağım...yan kapağaı söküp enjeksiyon kılıklı şeyi çekicem...

en önemli detay ise...


son olarak ise gümüş rengi gelecekmiş...bekleniyormuş...

ben işyerindeyim...akşama doğru görüşmek üzere...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar gözle görülmeyen bir kaç detay daha aktarayım...

fren pedalına bir çengel eklenmiş ayağımız sola kaymasın diye..

egsoz bağlantısındaki euro 3 normlarına uygun detayı zaten gördünüz...

servisimede bu sabah gelmiş erken çıkarsam servisime uğrayıp detaylı fotolar alacağım...yan kapağaı söküp enjeksiyon kılıklı şeyi çekicem...

en önemli detay ise...


son olarak ise gümüş rengi gelecekmiş...bekleniyormuş...

ben işyerindeyim...akşama doğru görüşmek üzere...

meto dime grimi vay be gelsin benim rengim:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bence parasına göre çok çok güzel motor aga tireşim yok sürüşü büyük motorlar gibi ağır

ama tek bir olay var fazla sıkıştırmadan bineceksin ozaman kolay kolay yağda yakmaz sanmam
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kendi fabrika çin sitesinde 4 renk gözüküyor gümüş yok herhalde bizim tr ye özel gönderecekler...maviside güzel bize önceki gelen mavi gibi diğil ama :cat:bu daha hoş bi renk
http://www.honda-sundiro.com/pro/show.asp?ClassID=3&ID=107

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:31 ----------

bence parasına göre çok çok güzel motor aga tireşim yok sürüşü büyük motorlar gibi ağır

ama tek bir olay var fazla sıkıştırmadan bineceksin ozaman kolay kolay yağda yakmaz sanmam

mustafa ben cbf i nekadar hırpaladım biliyorsun motorun canına okudum resmen arazide arıza versede yürümeye devam etti yolda kalmadım cbf nazik yol motoru kanka..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------



Uploaded with ImageShack.us

ne makina beaa baya bi abartmışlar ama iyidir cbf:mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
Kendi fabrika çin sitesinde 4 renk gözüküyor gümüş yok herhalde bizim tr ye özel gönderecekler...maviside güzel bize önceki gelen mavi gibi diğil ama :cat:bu daha hoş bi renk
http://www.honda-sundiro.com/pro/show.asp?ClassID=3&ID=107

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:31 ----------



mustafa ben cbf i nekadar hırpaladım biliyorsun motorun canına okudum resmen arazide arıza versede yürümeye devam etti yolda kalmadım cbf nazik yol motoru kanka..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------



Uploaded with ImageShack.us

ne makina beaa baya bi abartmışlar ama iyidir cbf:mrgreen:

hayabusa bile bu kadar iddaalı değil yürü be

F16 vs CBF 150

zaaaaaaaaaaaaaaa:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
gelecek olan gümüş renk muhtemelen böyle olur..


Uploaded with [URL=http://imageshack.us
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Selam Mete, uzun km ler CBF 150 kullanan sürücü olarak yorum yapmak istedim. İlk başta bende tereddüt etmiştim devir saati konusunda ancak limitleri düşük olan bir motosiklet olduğu için öyle ahım şahım bir gereksinim olmadı kullandığım sürede. Sadece görsel güzellik olarak yakışacağını düşünüyorum.Ayrıca yarı enjeksiyon durumu biraz canımı sıktı doğrusu az gelişmiş ülkelere uygulanan bir sisteme benzettim yarın da tam enjeksiyon olarak satışa sunulacak ondan sonra da 4 supab lı olarak satışa sunulacak teknolojiyi azar azar satıyorlar.Selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst