Devir saati varken boşta konumu da görebiliyorsanız vites göstergesi bence çok gerekli değil. Zaten gidişten ve devirden kaçıncı viteste olduğunuzu anlayabilirsiniz.
Devir ayarının da devir kesiciye bırakılması sağlıklı değildir. Sonuçta moturu devir kesiciye dayamışsanız zarar görme sınırına gelmişsiniz demektir. O yüzden devir kesici 9500 dev/dak'da devreye girse bile siz kırmızı çizgiye uyun ve 8500'ü geçirmeyin. Maksimum güç devrinden sonraki devirlerin kullanımı çok zorlu son viteste yokuş çıkma durumları hariç gereksizdir.
Yağ eksiltme mevzularında da hassas ölçüme gerek yok. Yağ çubuğu en alt ve en üst çizgilerin arasındaysa yağ miktarı normaldir. Bunlara takılmayın.
13 Nm gerçekten çok iyi bir tork değeri. Gayet güzel hızlanır. Bir de bu enjeksiyon işi gerçek mi yoksa enjeksiyon dediğimiz şey YBR125'in yeni modelindeki gibi gelişmiş bir karbüratör mü ? Karbüratör deyince aklıma geldi, bunlarda jikle var mı ? Otomatik veya normal jikle yoksa enjeksiyon var demektir.
Devir ayarının da devir kesiciye bırakılması sağlıklı değildir. Sonuçta moturu devir kesiciye dayamışsanız zarar görme sınırına gelmişsiniz demektir. O yüzden devir kesici 9500 dev/dak'da devreye girse bile siz kırmızı çizgiye uyun ve 8500'ü geçirmeyin. Maksimum güç devrinden sonraki devirlerin kullanımı çok zorlu son viteste yokuş çıkma durumları hariç gereksizdir.
Yağ eksiltme mevzularında da hassas ölçüme gerek yok. Yağ çubuğu en alt ve en üst çizgilerin arasındaysa yağ miktarı normaldir. Bunlara takılmayın.
13 Nm gerçekten çok iyi bir tork değeri. Gayet güzel hızlanır. Bir de bu enjeksiyon işi gerçek mi yoksa enjeksiyon dediğimiz şey YBR125'in yeni modelindeki gibi gelişmiş bir karbüratör mü ? Karbüratör deyince aklıma geldi, bunlarda jikle var mı ? Otomatik veya normal jikle yoksa enjeksiyon var demektir.

