- Katılım
- 18 Eki 2009
- Mesajlar
- 264
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba...
2008 model Kawasaki z750 motoruma artık egzoz almaya karar verdim. Piyasada aradığım modeli açıkcası bulamadım ve bir kaç gündür e-bay'den egzoz araştırıyorum. Aradığım modeli buldum, Leo Vince Gp Styla veya Leo Vince Gp Pro takmayı düşünüyorum motosikletime. linkleri aşağıda:
http://cgi.ebay.com/EXHAUST-LEOVINC...cycle_Parts&hash=item20abf6de6f#ht_5269wt_905
http://cgi.ebay.com/EXHAUST-LEOVINC...cycle_Parts&hash=item4835d11731#ht_5458wt_905
kısacası yaklaşık olarak:
Gp styla= 380dolar+kargo
Gp Pro = 550dolar+kargo
Bunlardan birisini alacağım. Size sormak istediğim, hiç e-bay'den taksitli alışveriş yaptınız mı? Çünkü ürünü taksitle almayı düşünüyorum.
Bir diğer sorum da bunun vergisi ne kadar civarında tutar bilginiz var mı? Vergiyi de ödemeye razıyım, amacım egzoz almak. Sadece vergiyi ödemenin yolunu bilmiyorum.
Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşların beni bilgilendirmelerini rica ediyorum.
Konu önceden açılmış ise affola ben bulamadım.
2008 model Kawasaki z750 motoruma artık egzoz almaya karar verdim. Piyasada aradığım modeli açıkcası bulamadım ve bir kaç gündür e-bay'den egzoz araştırıyorum. Aradığım modeli buldum, Leo Vince Gp Styla veya Leo Vince Gp Pro takmayı düşünüyorum motosikletime. linkleri aşağıda:
http://cgi.ebay.com/EXHAUST-LEOVINC...cycle_Parts&hash=item20abf6de6f#ht_5269wt_905
http://cgi.ebay.com/EXHAUST-LEOVINC...cycle_Parts&hash=item4835d11731#ht_5458wt_905
kısacası yaklaşık olarak:
Gp styla= 380dolar+kargo
Gp Pro = 550dolar+kargo
Bunlardan birisini alacağım. Size sormak istediğim, hiç e-bay'den taksitli alışveriş yaptınız mı? Çünkü ürünü taksitle almayı düşünüyorum.
Bir diğer sorum da bunun vergisi ne kadar civarında tutar bilginiz var mı? Vergiyi de ödemeye razıyım, amacım egzoz almak. Sadece vergiyi ödemenin yolunu bilmiyorum.
Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşların beni bilgilendirmelerini rica ediyorum.
Konu önceden açılmış ise affola ben bulamadım.