Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Sahibinden.com'da bi kac Senda var diye biliyorum kadircim , bu arada kadir ne ayaksin sen kac zamandir hic ugramiyorsun yanima ? :)

Motosikletin gecmisi karanlik derken saka yapmisdim , kucuk bir kaza atlattim o motosiklet ile sonrasinda zaten solmus olan rengi 1000RR kirmizisi ile degistirdik , ama boyanmasindaki neden kesinlikle kaza degildi, Gianelli uzerinde idi zaten ferco ilk giannelliyi o motosiklete takmis , en azindan servis kayitlarina bu sekilde gecmis , fazla yag yakiyor olusunu mekanikten pek anlamadigim icin kendimce yalnis yag secimi olarak degerlendirebilirim , ama kesin sonuc icin yetkili servise basvurabilirsiniz.

Yani benim ispartaya verdigim motosiklet o zamanin en iyi derbileri arasindaydi diyebilirim , zaten gezi resimleri ve videolarda EA 4380 plakali motosiklet su an sende gecmisini ordan da gorebilirsin ,

eeeee hani gezmiyormuyuz yahu!!!!!!

Cihannnnnnnnnnnnn Orhannnnnnnnnnnnnnnnn Korayyyyyyyyyyyyyyyy Kadirrrrrrrrrrrrrrrrrr Erdemmmmmmmmmmmmm

Sesiniz ciksin! :b

Cihanın motor yok ama benim derbiye atar getiririm beylikdüzünden istanbula inerken tek kişi olmamak lazım :D
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Agirlik yapmak lazim biraz :) , Terra yoksa sende al senda kadircim :b

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:50 ----------

Bu arada Terra bizim ulkemize geldimi ? Motosiklet satis sitelerinde katagoriler icerisinde yok ? Ferco ne diyor bu duruma sordunmu hic.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
daha ne istiyrosun canavar gibi yağ pompan var:) benim gibi depoya ekstradan koymana gerek yok ;) Duman atmazsa kork zaten başta bende de vardı o niye bu kadar duman atıyor korkusu sonuçta bu motor 2 zamanlı

Daha önce 2zamanlı motor kullanmadığım için çok gibi geldi fakat eskiden toplanıldığın çekilen bir videoyu izledim dumanlı olan video eski sayfalardaki onlardan farkı yok yani.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:59 ----------

Hayırlı olsun motorun abi güle güle kullan, bende almak istiyorum bu aralar ama maddi olarak çok uygun değilim, bi de ne alsam bilmiyorum ? Derbi terra'ya merak sardım ama satan yok :) bi motor alsam da buluşsak :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 ----------

Hayırlı olsun motorun.
Motor şuan kaç km de? Bir de pistonu kaç numara kullanmışlar? orjinal boyutu mu yoksa daha büyük mü kullanmışlar?
çok tşk ederim motor şuan 17.500kmde jonturq teyken motor boyanmış. piston numarasını hiç bilmiyorum anlamıyorum sadece fercodan alındığını biliyorum. motor ayarsız sanırım bazen rolantide stop ediyor. sol sinyal bağlantı noktasından kırılmış bunun için ne yapabilirim ? yapıştırsam tutarmı acaba ?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
jonturq, :) rüzgarda savruluyorum yoksa :p Buluşmaya bende gelmek isterim GPR 125'e sahibim ama fazladan GPR 125 görmek güzel olurdu :) Orhanın ki gibi beyaz Derbiden almak istemiştim kısmet olmamıştı o motoru görmek :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
Sahibinden.com'da bi kac Senda var diye biliyorum kadircim , bu arada kadir ne ayaksin sen kac zamandir hic ugramiyorsun yanima ? :)

Motosikletin gecmisi karanlik derken saka yapmisdim , kucuk bir kaza atlattim o motosiklet ile sonrasinda zaten solmus olan rengi 1000RR kirmizisi ile degistirdik , ama boyanmasindaki neden kesinlikle kaza degildi, Gianelli uzerinde idi zaten ferco ilk giannelliyi o motosiklete takmis , en azindan servis kayitlarina bu sekilde gecmis , fazla yag yakiyor olusunu mekanikten pek anlamadigim icin kendimce yalnis yag secimi olarak degerlendirebilirim , ama kesin sonuc icin yetkili servise basvurabilirsiniz.

Yani benim ispartaya verdigim motosiklet o zamanin en iyi derbileri arasindaydi diyebilirim , zaten gezi resimleri ve videolarda EA 4380 plakali motosiklet su an sende gecmisini ordan da gorebilirsin ,

eeeee hani gezmiyormuyuz yahu!!!!!!

Cihannnnnnnnnnnnn Orhannnnnnnnnnnnnnnnn Korayyyyyyyyyyyyyyyy Kadirrrrrrrrrrrrrrrrrr Erdemmmmmmmmmmmmm

Sesiniz ciksin! :b

çok tşk ederim bilgilendirdiğin için. uygun bir fiyata aldım 2defa gp1 250 almıştım 2side üzmemişti beni umarım buda üzmez.
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
dmx07 Bende daha önce 2T motor kullanmış görmüş olmama rağmen (az çok diyelim) duman konusunda evham yapmıştım. Birazda motora 4 zamanlıymış gibi muamele yapıp çok duman atıo bu diyenler sağ olsun başta babam :) O yüzden kafam karışmıştı.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
dmx07 Bende daha önce 2T motor kullanmış görmüş olmama rağmen (az çok diyelim) duman konusunda evham yapmıştım. Birazda motora 4 zamanlıymış gibi muamele yapıp çok duman atıo bu diyenler sağ olsun başta babam :) O yüzden kafam karışmıştı.
Zaten videodan sonra ve sizde söyledikten sonra kafama takmıyorum dumanı. milletin dediğide hiç umrumda değil. çünkü millette sahip olamadığı için karalama mantığı var. yok parça pahalıymış yok parça yokmuş yok çok yakıyormuş herkesin düşüncesine saygılıyım ama eleştirininde bir sınırı var. gidip todaye binin diyip gülüp geçiyorum.( bunları baban için söylemiyorum sakın yanlış anlama çevremdeki kişiler için söylüyorum). internette bile millet habire karalama habire karalama yaw kardeşim sen hiç bindinmi gpr ada böyle yorum yapıyorsun. adamlar cbr 125 le kayıslıyor. mantığına yatıyorsa gider alırısn. olur biter. birde motorun ayarı yapılmamış sanırım yada birşeyler yapılması gerekiyor diye düşünüyorum çünkü motor stop ediyor rolantide.
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
32
arkadaslar benım derbı randyatorden hava skıstrıyor yedek kapagından atıyor havasını alıyorum 5 dakka sonra yıne ava basıncı oluyo ve yedekte su kalmıyor buyuzden acaba kıme sorcam antalyada anlıyan yok derbıden yardımcı olursanız sevınırım
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
26
arkadaslar benım derbı randyatorden hava skıstrıyor yedek kapagından atıyor havasını alıyorum 5 dakka sonra yıne ava basıncı oluyo ve yedekte su kalmıyor buyuzden acaba kıme sorcam antalyada anlıyan yok derbıden yardımcı olursanız sevınırım

bende antalyadayım motorunu bakıma nereye götürüyorsun ???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:32 ----------

Rolantiyi yukselt :b
nasıl yapacağım ???
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bende antalyadayım motorunu bakıma nereye götürüyorsun ???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:32 ----------


nasıl yapacağım ???



selenin altında karbüratör var sağda mı solda mı hatırlamıyorum ama :)
oRada hava ayar vidası var tornavida ile ayar yapabilirsin.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
hocam nerde bu vıda kesın bılgınız varmı antalyada bundan anlıyan usta bulmak zor

Hocam ben motoru satalı çok oldu yerini tam tarif edemiyorum :) suan işyerinde olduğum için service manuelini de gönderemiyorum.
Sen en iyisi netten service manuelini indir orada ayrıntılı olarak göreceksin
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
19
Arkadaşlar merhaba forum'a baktım ama GPR 125 Şuan güncel bi fiyat bulamadım.Bende bu aralar çok taktım kafaya almayı bana bi yardımcı olablir misiniz ? şuan ki fiyatı ne bunun alırken nelere dikkat etmeliyim.kafamda bi motor war 14.000 Km de 4500 TL fiyat biçiyorlar.motor bide 2006 model sizce bu fiyat eder mi ?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaşlar merhaba forum'a baktım ama GPR 125 Şuan güncel bi fiyat bulamadım.Bende bu aralar çok taktım kafaya almayı bana bi yardımcı olablir misiniz ? şuan ki fiyatı ne bunun alırken nelere dikkat etmeliyim.kafamda bi motor war 14.000 Km de 4500 TL fiyat biçiyorlar.motor bide 2006 model sizce bu fiyat eder mi ?

Temizliğine göre fiyat değişir, genelde fiyat aralığı 4000 ile 5000tl arasında değişiyor. Zaten bütün motorlar 2005-2006-2007 model daha altı yada üstü yok :)

Dikkat edeceğin en önemli unsur km'si, düşük km almaya dikkat et.

Kullanıcının bugüne kadar kullandığı yağın ne olduğunu sorgula(full sentetik 2t olması lazım).

Motorun sesini dinle anormal bir ses var mı (krank- piston)

İlgilendiğin motorun ilanını verisen daha yardımcı olabiliriz, belki tanıdığımız bildiğimiz bir motordur...
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
32
services manuelını bulamadım valla bu konuda ocana dustum ustalar bıle anlamadı bı motorcu kardesını kurtarırsın beladan murat_07_@windowslive ıstersen maıl at ıstersen ekle yada burda lınk gonder ama tek yardımcı sensın :D bu kadar ılgılendıgın ıcın cok saol
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
19
Temizliğine göre fiyat değişir, genelde fiyat aralığı 4000 ile 5000tl arasında değişiyor. Zaten bütün motorlar 2005-2006-2007 model daha altı yada üstü yok :)

Dikkat edeceğin en önemli unsur km'si, düşük km almaya dikkat et.

Kullanıcının bugüne kadar kullandığı yağın ne olduğunu sorgula(full sentetik 2t olması lazım).

Motorun sesini dinle anormal bir ses var mı (krank- piston)

İlgilendiğin motorun ilanını verisen daha yardımcı olabiliriz, belki tanıdığımız bildiğimiz bir motordur...


Link:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...125-r-cigeri-sifir-uygun-fiyat-36074234/detay

ilgi için teşekkür ederim :)
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261

Bu motoru arkadaşa alacaktık kısmet olmadı o sırada sahibi samet ile baya samimi olduk :) Motor gayet iyi daha yeni piston segman kiti yenilendi. Tavsiye ederim umarım Samet motorunu satar artık istediği motoru alır :) İlk defa bindiğim test ettiğim derbidir kendisi
Ekleme: Yukarıdaki mesajını şimdi gördüm bu motorların hepsi 2006 ben daha yenisini görmedim daha eskisini bilmiyorum. Bence o motorun fiyatı düşük bile ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
services manuelını bulamadım valla bu konuda ocana dustum ustalar bıle anlamadı bı motorcu kardesını kurtarırsın beladan murat_07_@windowslive ıstersen maıl at ıstersen ekle yada burda lınk gonder ama tek yardımcı sensın :D bu kadar ılgılendıgın ıcın cok saol



Derbi gpr 125 r MikuniTM 28-92 model karburatör kullanıyor, resimdeki aynı model mi tam anlayamadım ama şeki olarak çok benziyor, isaretli yerdeki vidayı çevirerek hava ayarı yapabilirsin.
Servise manuelini de mail atarım ilk fırsatta.
Kolay gelsin..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------



Motor temiz görünüyor ama biraz hor kullanılmış galiba.
Çünkü 13000km piston segman değiştirmek için az bir km.
Gidip görmek lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst