Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bu görüşüm hoşuna gidermi bilmiyorum ama HaRiKa Görünüyor...Maşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------

Mondial 150 MC istiyorum.....
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Arka lastigin önü mü? Yani motora yakin olan kisma mi? Sayet orasi icinse. Ben orasi icinde parca buldum. sert plastikten yapilmis bi tozluk vardi onuda aldim :) ilerleyen zamanlarda onuda takicam. :) arka tekerden motorbloguna camur gitmesin diye. Beklememin sebebi; sanirim orasi zaten koruma altinda. ama iyice tespit edip müdahale etmeyi düsünüyorum.


İşte abi burayı diyorum böyle bişi yapsam olur dimi.

9v8son.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ben hergun servisteyim arkadaşım ondan dolayı motorda tık dese hemen bakılıyor ondan yag çok sık degişecek her 500 km de :):):)
 
Katılım
21 Ara 2010
Mesajlar
11
arkadaşlar merhaba ben balıkesirden ayvalığa 120km yolculuk yaptım 2 gün oluo akşam 7.5 ta cıkıp 1.30 da eve girdim o ayrı mesele yağmura yakalandıgım için saolsun 4 saat benım elbiseleri yarı yolda kahvede kuruttumm allah razı olsun adamlardan sadede gelelım motor eve geldım hala gidelım dıe yalvarıyodu sankı ama denıldıgı gıbı lastıkler yağmurda kaymadı 70km hızla gittim ayrıca sadece ıslanmıs amayağmur yağmayan bölümlerde arabalar için bile tehlıkelı oralarda ınanın 5 kmtre ayaklarım yanlarda yere degerek gittim resmen buzda dans etti lastıkler sıfır alanlara bir uyarı havasını lütfen indirin yda kesınlılle deiştirin arka lastıgı tek eksık noktası şimdiye kadar motorun bu saygılar
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
arkadaşlar merhaba ben balıkesirden ayvalığa 120km yolculuk yaptım 2 gün oluo akşam 7.5 ta cıkıp 1.30 da eve girdim o ayrı mesele yağmura yakalandıgım için saolsun 4 saat benım elbiseleri yarı yolda kahvede kuruttumm allah razı olsun adamlardan sadede gelelım motor eve geldım hala gidelım dıe yalvarıyodu sankı ama denıldıgı gıbı lastıkler yağmurda kaymadı 70km hızla gittim ayrıca sadece ıslanmıs amayağmur yağmayan bölümlerde arabalar için bile tehlıkelı oralarda ınanın 5 kmtre ayaklarım yanlarda yere degerek gittim resmen buzda dans etti lastıkler sıfır alanlara bir uyarı havasını lütfen indirin yda kesınlılle deiştirin arka lastıgı tek eksık noktası şimdiye kadar motorun bu saygılar

Yağmur da lastiklerin indirilmesine karşıyım. Lastiklerin basınç değeri neyse öyle olmalı. Ben 32 basınçla kullanıyorum. ayrıca lastiklerimde nitrojen gazı var. Faydalarını bilen bilir. Ön arka aynı basınçta kullanıyorum. Önün biraz daha düşük basınçla kullanılmasını makul değerlerde kabul edilebilir konfor bakımından olumlu oluyor. Ama benim tercih ettiğim birşey değil.
Yanlış hatırlamıyorsam kumda lastiklerin basıncının düşürülmesi doğru olabilmekte.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------

İşte abi burayı diyorum böyle bişi yapsam olur dimi

Evet tahmin ettiğim yer. aynı yer bende de çamur oluyor hatta diğerlerinde de oluyor tabii de bu konuyu bir tek biz kafaya takıyoruz herhalde :) Bizim MC lerde camurluğun içi yani dodik diye tabir edilen parca taaa resimde gösterdiğin yere kadar kapatıyor. Ben motor bloğuna çamur atıyor sanıyordum ama meğer o kısım plasikle örtülüymüş yani. servisin telkinleriyle ikna oldum. ama elimde yine de bi sert plastikten bi koruma var belki ileride takabilirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------

Bu görüşüm hoşuna gidermi bilmiyorum ama HaRiKa Görünüyor...Maşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------

Mondial 150 MC istiyorum.....

Kardeş, pozitif yorumun için teşekkür ediyorum. İnşallah daha güzeli senin olur. Hadi bakalım seni de aramıza bekliyoruz.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Evet tahmin ettiğim yer. aynı yer bende de çamur oluyor hatta diğerlerinde de oluyor tabii de bu konuyu bir tek biz kafaya takıyoruz herhalde :) Bizim MC lerde camurluğun içi yani dodik diye tabir edilen parca taaa resimde gösterdiğin yere kadar kapatıyor. Ben motor bloğuna çamur atıyor sanıyordum ama meğer o kısım plasikle örtülüymüş yani. servisin telkinleriyle ikna oldum. ama elimde yine de sert plastikten bi koruma var belki ileride takabilirim.


Ne yapacan abi pimpiriklik işte :mrgreen: Asıl amacım şu işaretlediğim yere taş falan geliyor ben sürekli yaylaya gittiğim için.Havalar düzelsin bir gideyim servise belki vardır tozluk.


23hwzgz.jpg
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Sevgili arkadaşlarım,
Hepinizin yeni yılını kutlar,2011 in sağlık,mutluluk,huzur ve şans getirmesini dilerim.
Kazasız belasız nice senelere:rendeer:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
2011 Herkese huzur ve mutluluk getirsin...

Sevgili arkadaşlarım,
Hepinizin yeni yılını kutlar,2011 in sağlık,mutluluk,huzur ve şans getirmesini dilerim.
Kazasız belasız nice senelere:rendeer:

Necatik35 abi, senin de yeni yilin kutlu olsun. Ayni güzel temennileri bizlerde sana sunuyoruz...
Vur rakinin dibine abi :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sevgili arkadaşlarım,
Hepinizin yeni yılını kutlar,2011 in sağlık,mutluluk,huzur ve şans getirmesini dilerim.
Kazasız belasız nice senelere:rendeer:

Teşekkürler size de... :)


İkinci yağ değişimi için servise gittim (1600km) daha erken dediler yağım daha kararmamış bile. 2000 km'de gideceğim.

Yani;
ilk 800 km
ikinci 2000 km
üçüncü 4000 km
şeklinde gidecek...

Bu arada ben servisteyken bir MC daha yeni sahibine kavuştu. Eleman çok sevinçliydi, plakasız falan çıkacakmış yollara. :)
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
Mondial bayileri başka marka motosikleti takas yapıyorlarmı.yapıyorlarsa elimdekini satmaya hiç uğraşmayayım diyorum.böyle bir imkan varsa gidip hemen 150 mc alacağım.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Benim çevremdekiler üç beş markanın daha bayiliğini yapıyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepinize iyi yıllar arkadaşlar,

Cuma günü ben de motorumu nihayet teslim alabildim. İşlerin yoğunluğundan satın aldığım motorumu 1 haftadır bekletiyordum.
Ancak sağ arka grenaj ve sol ön grenaj çizik ve kırık şekilde teslim edildi. Kırık grenajı servisten gördüler ve bi dahaki gelişinde değiştiririz abi dediler. Ama çizik arka grenajı ben bugün farkettim.
Ayrıca motorlar tamamen dağınık geliyor mondialde. Montajı yapan arkadaşlar biraz özensiz olunca da ilk günden insanın canını sıkmaya yetiyor.

Vites pedalının arkasındaki ayak da alışmayan için oldukça zor, çünkü ben vitesi ayakkabının burnuyla büyütmeye alışmışım. ...

Ama motorun gidişi ve yol tutuşu oldukça iyi, titreşim kesinlikle yok. Ayrıca daha rodajda olmasına rağmen performansı muhteşem...

Bir de arkadaşlar sizlere birşey soracağım, bu jiklenin yerini ben bulamadım, sabah çalıştırmakta oldukça zorlandım, bana yerini tarif edermisiniz???

Teşekkürler
Herkese iyi seneler
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bir de arkadaşlar sizlere birşey soracağım, bu jiklenin yerini ben bulamadım, sabah çalıştırmakta oldukça zorlandım, bana yerini tarif edermisiniz???

Teşekkürler
Herkese iyi seneler

Motosikletin hayirli olsun kardesim, güle güle kullan. Memnun kalacagina eminim.
Jikle motosikletin sol tarafindan motor kismina bakarsan görürsün, biraz icte kaliyor. Benzin filitresi var cam bir sise onun arka tarafina dogru kaliyor. Jikle üc kademeli islev yapiyor. En üstte ilk calistirma aninda kullaniliyor. Calistirdiktan sonra orta kisma aliyorsun.. isittiktan sonra en alt konuma aliyorsun ve gidiyorsun. Eger yikle 2. yada 3. konumda unutursan ve gaz verirsen belli bir devirden sonra sanki kesiciye girmis gibi oluyor. O yüzden gidecegin zaman en alt noktaya alman lazim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------

Resim üzerinde isaretledim yerini...

p1451013012101.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hepinize iyi yıllar arkadaşlar,

Cuma günü ben de motorumu nihayet teslim alabildim. İşlerin yoğunluğundan satın aldığım motorumu 1 haftadır bekletiyordum.
Ancak sağ arka grenaj ve sol ön grenaj çizik ve kırık şekilde teslim edildi. Kırık grenajı servisten gördüler ve bi dahaki gelişinde değiştiririz abi dediler. Ama çizik arka grenajı ben bugün farkettim.
Ayrıca motorlar tamamen dağınık geliyor mondialde. Montajı yapan arkadaşlar biraz özensiz olunca da ilk günden insanın canını sıkmaya yetiyor.

Vites pedalının arkasındaki ayak da alışmayan için oldukça zor, çünkü ben vitesi ayakkabının burnuyla büyütmeye alışmışım. ...

Ama motorun gidişi ve yol tutuşu oldukça iyi, titreşim kesinlikle yok. Ayrıca daha rodajda olmasına rağmen performansı muhteşem...

Bir de arkadaşlar sizlere birşey soracağım, bu jiklenin yerini ben bulamadım, sabah çalıştırmakta oldukça zorlandım, bana yerini tarif edermisiniz???

Teşekkürler
Herkese iyi seneler
Hayırlı olsun, motoru Tuzla'dan mı aldınız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Allahtan daha fazla detay bilmiyorum senin durum hakkında, atıp tutardım bir de. Çok komik oldu ya. :queen:

Abi dışarıdaki kutuda montajı yapılmamış bir MC daha vardı, onun parçasından taksalardı keşke. Bir de servis hakkında bir detay vereyim; kısa boylu eleman motoru test ediyorum ayağına çok hırpalıyor. Benim rodajdaki motorla ön falan mı kaldırmış ne. :cyclopsan Vermiyorum artık...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
kaselettirmek icin mecbur servise gideceksin. Ben kendi yagimi kendim götürmeyi düsünüyorum. Ama bizim ilcedeki Mondial servisinin sahibi bu cevrede iyi bir tamirci oldugu söyleniyor. Yani bulunanin en iyisi yine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst