Arka lastigin önü mü? Yani motora yakin olan kisma mi? Sayet orasi icinse. Ben orasi icinde parca buldum. sert plastikten yapilmis bi tozluk vardi onuda aldimilerleyen zamanlarda onuda takicam.
arka tekerden motorbloguna camur gitmesin diye. Beklememin sebebi; sanirim orasi zaten koruma altinda. ama iyice tespit edip müdahale etmeyi düsünüyorum.
arkadaşlar merhaba ben balıkesirden ayvalığa 120km yolculuk yaptım 2 gün oluo akşam 7.5 ta cıkıp 1.30 da eve girdim o ayrı mesele yağmura yakalandıgım için saolsun 4 saat benım elbiseleri yarı yolda kahvede kuruttumm allah razı olsun adamlardan sadede gelelım motor eve geldım hala gidelım dıe yalvarıyodu sankı ama denıldıgı gıbı lastıkler yağmurda kaymadı 70km hızla gittim ayrıca sadece ıslanmıs amayağmur yağmayan bölümlerde arabalar için bile tehlıkelı oralarda ınanın 5 kmtre ayaklarım yanlarda yere degerek gittim resmen buzda dans etti lastıkler sıfır alanlara bir uyarı havasını lütfen indirin yda kesınlılle deiştirin arka lastıgı tek eksık noktası şimdiye kadar motorun bu saygılar
İşte abi burayı diyorum böyle bişi yapsam olur dimi
Bu görüşüm hoşuna gidermi bilmiyorum ama HaRiKa Görünüyor...Maşallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------
Mondial 150 MC istiyorum.....
Evet tahmin ettiğim yer. aynı yer bende de çamur oluyor hatta diğerlerinde de oluyor tabii de bu konuyu bir tek biz kafaya takıyoruz herhaldeBizim MC lerde camurluğun içi yani dodik diye tabir edilen parca taaa resimde gösterdiğin yere kadar kapatıyor. Ben motor bloğuna çamur atıyor sanıyordum ama meğer o kısım plasikle örtülüymüş yani. servisin telkinleriyle ikna oldum. ama elimde yine de sert plastikten bi koruma var belki ileride takabilirim.
Sevgili arkadaşlarım,
Hepinizin yeni yılını kutlar,2011 in sağlık,mutluluk,huzur ve şans getirmesini dilerim.
Kazasız belasız nice senelere:rendeer:
Sevgili arkadaşlarım,
Hepinizin yeni yılını kutlar,2011 in sağlık,mutluluk,huzur ve şans getirmesini dilerim.
Kazasız belasız nice senelere:rendeer:
Bir de arkadaşlar sizlere birşey soracağım, bu jiklenin yerini ben bulamadım, sabah çalıştırmakta oldukça zorlandım, bana yerini tarif edermisiniz???
Teşekkürler
Herkese iyi seneler
Hayırlı olsun, motoru Tuzla'dan mı aldınız?Hepinize iyi yıllar arkadaşlar,
Cuma günü ben de motorumu nihayet teslim alabildim. İşlerin yoğunluğundan satın aldığım motorumu 1 haftadır bekletiyordum.
Ancak sağ arka grenaj ve sol ön grenaj çizik ve kırık şekilde teslim edildi. Kırık grenajı servisten gördüler ve bi dahaki gelişinde değiştiririz abi dediler. Ama çizik arka grenajı ben bugün farkettim.
Ayrıca motorlar tamamen dağınık geliyor mondialde. Montajı yapan arkadaşlar biraz özensiz olunca da ilk günden insanın canını sıkmaya yetiyor.
Vites pedalının arkasındaki ayak da alışmayan için oldukça zor, çünkü ben vitesi ayakkabının burnuyla büyütmeye alışmışım. ...
Ama motorun gidişi ve yol tutuşu oldukça iyi, titreşim kesinlikle yok. Ayrıca daha rodajda olmasına rağmen performansı muhteşem...
Bir de arkadaşlar sizlere birşey soracağım, bu jiklenin yerini ben bulamadım, sabah çalıştırmakta oldukça zorlandım, bana yerini tarif edermisiniz???
Teşekkürler
Herkese iyi seneler
Hayırlı olsun, motoru Tuzla'dan mı aldınız?