Dergilerin bedava bilet vermemesini olumlu buluyorum..Gerçekten gereksiz olan bir kalabalığın bir nebze de olsa önüne geçilebilir belki..
MT olarak gidilecek ise boş yaka kartı bastırıp orada gelen üyelere dağıtılsa hoş olur kanısındayım..
Tanışmak için güzel bir fırsat doğar.
insallah hava guzel olurda motorla gıder gelırız..motor fuarından hemen oncede bızım boat show var...fuar işi gercekten cok zor ....
fuar tam olarak nerde olacak





Keşke zamanım olsada gidebilsemale:
aynen bende bekliyorumvalla davetye veren yayın organı yok mu bu sene?? gözümüz magdur kalmasın tek amacım o valla..
tek önerim Atatürk hava limanına inmen , bileti de dert etme
Sabiha gökçenden biraz zorlu olabilir. Ama şöyle tarif edeyim o zaman. Sabiha gökçenden 16s numaralı otobüse binilerek metrobüs durağına gelinir. Metrobüse binip merter durağında inilir. Ardından metrobüs durağının yanındaki aksaray metrosuna aktarma yapılır ve istanbul fuar merkezi durağında inilir:rendeer:
sabiha gökçen benim evime yakın.. biz pazar günü fuara gidecegiz.. zaman uygun olursa pazar günü gidecek şekilde gel bizimle gidersin....