Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
60
yakıt konusunda bir hatırlatmam olsun,izmirden motorun deposunu doldurum toplam 220 km yol yaptım 20 25 km si şehir içinde, 70 , 80 km hızlarda ,3 defa araç sollarken 110 km hıza çıkıldı. havran a geldiğimde depo yu tekrar doldurdum 25tl benzin aldı.ayrıca motorun yokuş tırmanmasıda çok güzel fakat 100 km üzerindeki hızlarda biraz savruluyor gibi geldi,arka lastıği biraz kalınla değiştirdim bakalım şimdi nasıl olucak :)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakıt konusunda bir hatırlatmam olsun,izmirden motorun deposunu doldurum toplam 220 km yol yaptım 20 25 km si şehir içinde, 70 , 80 km hızlarda ,3 defa araç sollarken 110 km hıza çıkıldı. havran a geldiğimde depo yu tekrar doldurdum 25tl benzin aldı.ayrıca motorun yokuş tırmanmasıda çok güzel fakat 100 km üzerindeki hızlarda biraz savruluyor gibi geldi,arka lastıği biraz kalınla değiştirdim bakalım şimdi nasıl olucak :)

220 km yi nonstop mu geldin? yoksa mola verdin mi?
motorun kaç km de su an?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
220 km yi nonstop mu geldin? yoksa mola verdin mi?
motorun kaç km de su an?

Kardes,bu bilgilerle nasil bi neticeye varican cok merak ettim? Ben daha cok savrulma olayina takildim. Nasil savruldu yani? anlamadim gitti. Ben de ayni makinayi kullaniyorum ben mi hakkini veremiyorum yani ?
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş 220km nin ilk 80 km sinde mola vedim , 140 km sini mola vemeden geldim. Ayrıca arka lastiği değiştiren usta lastıkte çivi olduğunu söyledi savrulma belki ondan yapabilir.

aslında ben savrulma için sormamıştım bu soruyu.
savrulmanın sebebi motorun ön kısmının arka kısmınagöre yüksek olması ve rüzgardan dolayı olabilir.bende rastlıyorum savrulma durumuna ama yüksek hızlarda.bu normal.140 kg motor sonuçta. amarüzgar olmayınca banamısın demiyor.
ben kmdesin derken motoun kaç km de demek istemiştim.buna göre motorun uzun yol performansını sormak istemiştim ki 140 km bu motor için uzunyol sayılmaz.ben genelde bu kmleri zaten durmadan yapıyorum
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ben arka lastiği 100/90-18 ebadında bir lastikle değiştirdikten sonra 100 km. üstündeki sallanma olayı bitti.Belkide ben alıştım bilemiyorum.Genelde hafif motosikletlerde 100 km.ve üzeri süratlerde bu sallanma olur.Bu tip motosikletlerden büyük motorlar kadar perfornmas beklemek doğru olmaz.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
bugün mondial bayiine gittim, 150 mc'nin fiyatı 2950 lira plaka ve ruhsat için ekstra 2oo tl masraf talep etti, pazarlıkta ne önerirsiniz?
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
disc arka fren kalın tekerler birde farklı renk seçenekleri olursa ciddi ciddi alacağım ben bu motoru
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bugün mondial bayiine gittim, 150 mc'nin fiyatı 2950 lira plaka ve ruhsat için ekstra 2oo tl masraf talep etti, pazarlıkta ne önerirsiniz?

2950 yi 12 ye boluyorlar 200 tl normal ben 180 lira harcadı kendim ugraştıpeşin paran vasya tabiki 100 veya 150 tl inerler
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bugün mondial bayiine gittim, 150 mc'nin fiyatı 2950 lira plaka ve ruhsat için ekstra 2oo tl masraf talep etti, pazarlıkta ne önerirsiniz?

Ben pesin fiyatina taksitle aldim. Ama 2800 nakti TL'ye hersey dahil alabilirsin. Forumda alan arkadaslar var. Ben 950TL nakit verdim 200TL x10 taksit aldim. + 200tl ruhsat masrafi.
Ama aldigim yer 2750TL nakit + 200tl ruhsat parasina bana birakmisti.
Yaninda kask, kilit, koruma demiri..vs.. gibi seyler hediye olarak istemyi unutma :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------

Ben arka lastiği 100/90-18 ebadında bir lastikle değiştirdikten sonra 100 km. üstündeki sallanma olayı bitti.Belkide ben alıştım bilemiyorum.Genelde hafif motosikletlerde 100 km.ve üzeri süratlerde bu sallanma olur.Bu tip motosikletlerden büyük motorlar kadar perfornmas beklemek doğru olmaz.

Necati bey, MC'lere takilabilecek en genis ebat 100 müdür? 110 falan uygulanabilir mi? Ön arka beraber mi degistirilmeli yoksa sirf arkaya genisletsek yeterli olur mu? Önüde biraz genisletirsek herhangi bir olumsuzluk olur mu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 ----------

sagol usta ben çiftine 130-140 verip pirelli mt65 alacagım
http://www.yildizticaret.com/cat/165/Lastik

Lastikler ucuzmus yaw. bende degistireyim bari bi ara elim bolarinca..
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
2950 yi 12 ye boluyorlar 200 tl normal ben 180 lira harcadı kendim ugraştıpeşin paran vasya tabiki 100 veya 150 tl inerler
ruhsat ve plaka için kendim uğraşacağıma parasını bayiiye verip onlara yaptırmak en mantıklısı görünüyor. ama Atiturrhan abinin de dediği gibi peşin alımlarda indirim istemek akıllıca. herşey dahil 2800'ü zorlamalı, öte yandan ,2011 modelleriyle ilgili söylenenler de beklesem mi biraz daha acaba diye düşündürüyor.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
ruhsat ve plaka için kendim uğraşacağıma parasını bayiiye verip onlara yaptırmak en mantıklısı görünüyor. ama Atiturrhan abinin de dediği gibi peşin alımlarda indirim istemek akıllıca. herşey dahil 2800'ü zorlamalı, öte yandan ,2011 modelleriyle ilgili söylenenler de beklesem mi biraz daha acaba diye düşündürüyor.

Bizimkilerde 2011 :p Ben söyle düsünüyorum, arkasi disk frenli olarak ciktiginda arka tekeri komple degistirmeyi düsünüyorum. Sanirim problem olmaz :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
bu arka frenin disk olması bu tür hafif motorlar için tehlikeli diye duymuştum, daha kolay kilitlendiği söyleniyordu :silent:
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
çanta ve elcik takınca bayağı kaslı duruyor birde kalın lastik tadın yenmez bmw yavrusu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst