Havalar bozdu. Hasret kaldim gezemiyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 ----------
Az daha unutuyordum. Bugün nihayet Mondial müsteri hizmetlerinden beni aradilar. Hatirlarsaniz daha önce avadanligin bos olmasindan ötürü mondial'e mail attigimi belirtmistim sizlere. Ayriyetten benim akü tarafindaki kapagin baglanti yerlerinden biri (kim tarafindan bilmiyorum) kirilmis ve tekrardan yapistirilmis. Bunu fark ettikten sonra hem avadanlik konusunu hemde bu parcanin defolu oldugunu maille mondial yetkililerine bildirmistim.
Avadanlik ne yazikki bos geliyormus. Bir sürü ivir zivir aciklama yaptilar. Özetle avadanlik yok

Fabrikadan ve gümrükten öyle geliyormus. Aydin daki mondial de zahmet edip avadanlik koymuyor yani.
Ama benim defolu olan parcasiyi servise basvurun sorunu gidersinler dediler. Yani parcasi degistirtecegim. sifir motorda neden defolu parca olsun ki?