- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
Hayırlısı...1000 dedin mi sen sag ben selamet inzell :queen::queen::queen:
Yarın yağ değişimi yapacağım. 500km doldu şimdilik.
Acaba hangi marka yağdan koydurmalıyım?
Hayırlısı...1000 dedin mi sen sag ben selamet inzell :queen::queen::queen:
Hayırlısı...
Yarın yağ değişimi yapacağım. 500km doldu şimdilik.
Acaba hangi marka yağdan koydurmalıyım?
İstanbul/Pendik burası.
10-40 mı koyduralım?
İstanbul/Pendik burası.
10-40 mı koyduralım?
Kısmet, görüşürüz.yakınmış ugra bu taraflara bende tuzladayım ara ara gözdağına gider mangal yaparız..gel bekleriz..10-40 iyigider [email protected] adresim
Haklısın öyle yaptıracağım.servise götür istersen.mondia in kendi yağı var.değişimle beraber 25 mi 20 mi ne alıyodu.ben çyle yaptım.bu sıralar kendin bir şey yapma motoruna.en azından 5000e kadar.olası cıkacak bir sorunda sana yüklemesinler sorunu.
Sanırım öyle yapacaktım. O zaman 800 km gibi ilk değişimi yapayım, 1600'de de rodajın tamamlanmasıyla ikinci değişimi yapayım.
Böyle yapmamda bir sakınca var mıdır? Yoksa doğrusu bu mudur?
Sanırım öyle yapacaktım. O zaman 800 km gibi ilk değişimi yapayım, 1600'de de rodajın tamamlanmasıyla ikinci değişimi yapayım.
Böyle yapmamda bir sakınca var mıdır? Yoksa doğrusu bu mudur?
Kullanma kılavuzunda yazmıyor mu ne zaman yapılacağı ? Ayrıca kullanılacak yağ da yazar normalde.
Hayırlı olsun, MR'cıların sayısı artsın artık.![]()
Ben 800'ü bekliyorum.