Ellerine sağlık inzell, detaylara iyi girmişsin
Bugün benim KT'nin çatlayan portbagajını değiştirmek için bir bayiye gittim ve burada yeni modelleri sıramı beklerken şöyle bir inceledim.
Tarzıma uygun olduğu için de gözüme en çok bunu kestirdim.
Servisteki usta kesinlikle titreşim olmadığını, balansör bulunduğunu söyledi ama daha ziyade senin gibi kullanıcıların deneyimlerini duymayı tercih edeceğim.
Tüm yeni modeller daha önce fotoğraflarda gördüklerimizden çok daha şık ve kaliteli duruyorlar. Mondiali en azından bu şekil şemal bolluğunu sağladıkları için tebrik etmek gerek.
Kalite konusunu zaman gösterecek artık.