Aaa kask kilidi miymiş o?..
Kişisel görüşüm, tankpad hoş durmaz gibi.
Ben 30 liralık doldurdum, yarısı daha duruyor. 200 KM'de yol yaptım.
Ne kadar yaktığına falan dikkat etmiyorum şu an.![]()
Ben MC'de kararlıydım, ama yakından inceleyince MR'ın daha mantıklı karar olduğunu farkettim.