Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
CBF 150 için satılan mat siyah koruma olur mu acaba? Şaseye kelepçeyle mi yoksa cıvata ile mi tutturuluyor? Yani şasede özel yer var mı acaba? Çok soru sordum :)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sasede yer var . Yüksek ihtimal olur. Olmazsada demir üzerinde kücük bir tadilatla olur.

75x35 cm lik koruma demirleri tam bu motora göre.
gidip servisine taktırdığımda biçilmiş kaftan gibi oturdu.sırıtmadı.sağa sola tasmadı. fren yaparken vites değiştirirken ayak numaranız isterse 60 olsun problem cıkarmıyor.

bu arada bu sabah itibariyle benzin rezerve düşene kadar toplam 1 hafta motoru kullandım.şehir içi ve şehir dışı olmak üzere toplam 520 km yol kat ettim.
kullanım şeklim yarıyarıya agresif ve sakindi.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
60
atiturhan bu mc modelini merak ediyorum yarın akçaya uğrayacağım motorunu görme imkanı varmı
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Motosikleti orta sehpaya aldığımda ön tekerleği çevirdim balata sürtüyordu. Ön fren ayarı nasıl yapabilirim?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Motosikleti orta sehpaya aldığımda ön tekerleği çevirdim balata sürtüyordu. Ön fren ayarı nasıl yapabilirim?

Ön fren balataları diske temas etmek zorundadır ve haliyle dönerken hafif ses çıkarır.

Ama, senin ses dediğin bundan fazla bir şey mi? Kazıntı veya ötme gibi bir ses mi? Öyle olsa bile önce bir balata spreyi sıkar duruma bakarsın.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Ön fren balataları diske temas etmek zorundadır ve haliyle dönerken hafif ses çıkarır.

Ama, senin ses dediğin bundan fazla bir şey mi? Kazıntı veya ötme gibi bir ses mi? Öyle olsa bile önce bir balata spreyi sıkar duruma bakarsın.

Normal sürtme sesi değil. Tekerlek sıkı zor dönüyor.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Normal sürtme sesi değil. Tekerlek sıkı zor dönüyor.

Balatalar diske temas ettiği için arka teker gibi veya bir bisiklet tekeri gibi öyle kolaylıkla boşta dönmez ön tekerler. Yeni motorcuysan bu durumu bilmiyor olabilirsin. Ama şimdi yazışarak tarif etme yerine sen gene servise göster bu durumda, belki dediğin gibi bir sorun vardır, olabilir böyle şeyler. Ancak halen sorun olmama ihtimalini düşünüyorum.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
evet hepsi dahil.sadece vergi hariç.
almak istiyorsan buradan sanada alabiliriz.
motoru alırsan memnun olursun bu fiyata.
sana yardımcı olmayı isterim.
MC daşlık kurarız aramızda :)
amcanın dediği bencede doğru.2500 km deyim.biraz sert kullandıgım için sadece 2 kez zinciri bollaştı o kadar.


resimler için çok teşekkür ederim Ramazan bey.
motorun deposunun yanındaki kararma dizliklerdenn ötürü.
bir de motora elcik koruma yaptım.nasıl olmuş sizce?

Sağol sivernson kardeşim, ben Çanakkalede yaşıyorum, buradaki bayii yardımcı oluyor sağolsun. Burada alabilecekken İstanbuldan almak yorucu olur. Ama MC'yi alır almaz MCdaş olacağız sanırım. Buralara gelirseniz haberim olsun.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağol sivernson kardeşim, ben Çanakkalede yaşıyorum, buradaki bayii yardımcı oluyor sağolsun. Burada alabilecekken İstanbuldan almak yorucu olur. Ama MC'yi alır almaz MCdaş olacağız sanırım. Buralara gelirseniz haberim olsun.

havaların ısınmasını bekliyorum.İnşaALLAh ege turuna çıkıcam.sanada ugramayı ihmal etmem
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kısmet olursa uğrarım tabii.balıkesire geçen sene gelmiştim.ayvalık sarımsaklıya..ok güzel yerler.kleopatra koyunda yüzdüm.ayaklarımın arasından balıklar geçiyordu.çok güzel denizi vardı.ha birde yunus sürülerini hayatımda ilk defa canlı olarak orada izledim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst