Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sanki zamanla titreşim, ben burdayım der gibi. Bakalım 5.000'den sonra nasıl olacak.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Panik yok, bekleyin :)

Sanki zamanla titreşim, ben burdayım der gibi. Bakalım 5.000'den sonra nasıl olacak.

bence psikolojik.. sanmiyorum öyle bisey olacagini..

Bu sayfalarda titreşim yok demek için erken olduğunu, en az bir 5-6.000 km beklemek gerektiğini söyleyen tek kişi bendim sanırım.

Olay psikolojik falan değil. Ama telaşa da gerek yok, titreşim var demek için de henüz erken.

inzell, motosikleti servise götürür ve titreşim başladığını söylersin. Ne de olsa Çin malı ve Çin montajı. Saplamaları bir kontrol ettir ve gerekiyorsa iyice sıktır, sübap ve hava ayarlarına da bir baktır. Herşey yola girebilir, usta ırın kırın etmezse tabii. Şu an kaç km'de olduğunu da yazarsan iyi olur.

atiturhan, anlaşıldığı üzere sende titreşim yok, sen kaç km'desin. Bunları yazın ki daha sağlıklı bilgiler çıksın ortaya.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Daha 400 km, sadece derinden bir titreşim. 5.000-6.000 devirler arasında ayaklarımda hissettiriyor. Yağ değişiminden sonra yok olabilir.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ben bir kaç bin km'de olacağını düşünerek servise göster dedim. Bu durumda servislik bir durum değil bu titreşim. Çoğu motorda olabilen bir durum bu. 500 km bakımına gittiğinde zaten usta bazı ayarlar da yapabilir, o zaman bakalım ne olacak :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Dün bizim kasabaya MC ile gelen iki geç"apaçi" ile görüştüm.
-Abi 140 km.yi gördük ve kilometreyi patlattık dediler.:p
Benimde başıma geldiği için kontrol ettim,kilometre telinin somunu gevşemiş ve tel yuvasından çıkmıştı.
Teli yuvasına oturtup somunu sıktıktan sonra"patlama" sorunu düzeldi.:queen:
İşin ilginç yanı,yanlarındaki başka bir apaçide,
-Benim motorum 130 yapıyor,bunlar iki kişi oldukları halde beni geçtiler;demesi idi.:wiinkk:

Benim MC dün itibariyle 1600 km.yi doldurdu.(fabrikanın vermiş olduğu rodaj süresi)
Henüz bir titreşime rastlamadım.
Bildiğim kadarıyla titreşim olan bir motosikletten indikten sonra ellerde karıncalanma ve uyuşma meydana gelir.Bende kesinlikle böyle bir durum oluşmadı.
Balansör konusunda herkes bir şey söylüyor.Kimi var diyor kimi yok diyor.Bakalım zaman gösterecek.Zira şimdiye kadar moturu açan bir ustaya rastlamadım.Geçenlerde Mondial servisine uğradığımda üzerinde motoru olmayan bir MC gördüm.
-Ne oldu buna,diye sorduğumda;usta
-Motoru kitlenmiş,diye cevap verdi.
-Eee ne olacak şimdi, dedim.ustaya
-Fabrika motoru şaseden ayırıp,göndermemi istedi,dedi.
Yani anladığım kadarıyla bu motor şimdilik kapalı bir kutu.Ancak fabrikada çözümleniyor sanırım.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Necati Abi, bizim motorlara ne tür yag koyuyoruz? 5-40 falan mi? Bide zincir yaglama spreyi almayi falan düsünüyorum, ne dersin? Zincir temizleme isini gaz yagi ile yapmayi düsünüyorum. yaglamasinida sprey ile yapicam. Fikirlerini alabilirmiyim?
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar ben buradan imageshack sitesinden foruma resim yükleyemiyorum.bu yetiye sahip bir arkadasımız bana yardımcı olabilir mi?
ben ona mail yoluyla resimleri gçndereyim.oda eklesin.
resimlerde elcik koruma takılı.yardımcı olmak isteyen arkadaş bana özelden mail adresini gönderirse memnun olurum.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
İMAGESHAC KIN LİNKİNİ VER Yükledigin oradan atalım yada


resmin üzerinde expoloverdeb sag tıklayıp mouse ıle özellikler kısmıne gel oradanda htpp ile başlayan linki kopyala

vede foruma şunları yaz
yaz foruma gönder tamamdır
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İMAGESHAC KIN LİNKİNİ VER Yükledigin oradan atalım yada


resmin üzerinde expoloverdeb sag tıklayıp mouse ıle özellikler kısmıne gel oradanda htpp ile başlayan linki kopyala

vede foruma şunları yaz
yaz foruma gönder tamamdır


internete hiç yükleyemiyorum
borowse kısmı yok bende.
onun için sadece mailimde duruyor.
siz mailinizi bana verin.size göndereyim olur mu?
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
mondial'in sitesinden ankara bayilerine baktım, çevre ilçeler dahiil, çoğunun haberi olmadığı gibi bunlardan sadece birinde MC ve MR yi bulabildim, o da peşin 2900 lira fiyat çekti, plaka mlaka bişey yok...

başka illerden mi baksam napsam daha uygun olucak gibi sanki...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
mondial'in sitesinden ankara bayilerine baktım, çevre ilçeler dahiil, çoğunun haberi olmadığı gibi bunlardan sadece birinde MC ve MR yi bulabildim, o da peşin 2900 lira fiyat çekti, plaka mlaka bişey yok...

başka illerden mi baksam napsam daha uygun olucak gibi sanki...

Alimin pesin olacaksa Sivernson arkadasimiz sana 2800TL nakit fiyata hersey dahil alabilir.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
25
maalesef kredi kartı ile falan olucak ya, senin gibi bi kısmını peşin kalanı da kk yaparım muhtemelen bi kaç aya da bölerlerse iyi olur, şimdi afyonda bi yerle görüştüm, taksit seçeneklerini belirleyip bildirecek, fabrikadan veririz siparişi direk dedi, kargo faln da ödemiycekmişim...
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alimin pesin olacaksa Sivernson arkadasimiz sana 2800TL nakit fiyata hersey dahil alabilir.

evet sinan bey.eger nakitle alacaksanız size 2800 e hersey dahil,bunun yanında koruma demiri ve bir tanede dandik kask
motor+plaka+ruhsat+sigorta+kask+koruma demiri
vergi hariç fiyat bu.çünkü vergi ödemesi henüz cıkmıs değil diye.onuda siz ödersiniz.
fakat alma niyetiniz varsa bana şimdiden söyleyin ona göre motor getirttireyim.bana güvenleri var.tekrar ediyorum peşin olmak kaydı ile bu fiyat geçerli.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
hoşuma giden bir mondial ürünü,,,
alanlara hayırlı olsun ...
ben ikin ci ellerini merak ediyorum, kış sonuna kadar düşmeye başlarlar büyük ihtimal ..
ayrıca ne olduğuda o zamana kadar daha da iyi anlaşılır ..
o zaman düşünüyorum.
"0" almak risk bence ...şimdilik........
selamlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:15 ----------

Arkadasim, CBF kullanmadim allah icin CBF güzel motor kimseninde lafi olacagini sanmiyorum. Kalite olarakta neticede Honda. Burada herhalde hepimiz hemfikiriz. Ancak beni CBF almaktan uzaklastiran konu motorsiklet icin bütcemin 2500-3000TL olmasiydi. Usturuplu bir 3-4 yasinda ikinciel CFB'in de 2700-3000TL fiyat araliginda olmasi ve nakit ödeme zorunlulugu buna ek olarak mondialin bu yeni motorlarinin hakikakatten güzel olmasi (dizayn ve teknik) ayrica sifir motoru taksitle alabilecek olmam beni mondiale sürükledi. Motoru önce internet sitesinde sonrasinda bayiide gördügümde kanim isindi. Daha öncede cin mali motorum oldu ama bu sefer kalitenin bir iki gömlek daha üstün oldugu gözle görülebiliyordu bu yeni modellerde. 3 yeni mondial modelide birbirinden güzel bence. Ben MC modelini secerken motorun nispeten iriligi etkili oldu. Firma sitesinden inceledigimde aralarinda ciddi bi fark olmadigini gördüm ama MC iclerinde en yüksek olani. Ve üstüne binildiginde bu fark anlasiliyor. CBF hakkinda degil ama MC 150 hakkinda sana sunu söyleyebilirim. Bugün CBF 150ile yan yana geldim. iyiki CBF almamisim dedim kendi kendime cünkü hakikatten cok alcak bir motor benim altimda kaybolurdu. Ben 183 boyunde 90kglik bir adamim ve nispeten iri motorlari seviyorum. Titresim kesinlikle YOK. Yada söyle diyeyim asgari. Ne sehir icinde nede sehir disinda insani yormuyor. Cok esnek bir motoru var. 3.viteste sehir icinde kasislerde yavaslayarak sonrasinda vites kücültmeden devam edebiliyorsunuz. Her türlü gaz yiyor. Ses CBF'den daha tok geliyor. Ben sahsen yolculuklarim esnasinda motorun gidisinden, esnekliginden, yormayisinden yüksek konumunun verdigi güvenden cok memnunum. En önemlisi pesin para vermeden motoruma sahip oldum. 950TL pesin verdim 10 taksit x200TL seklinde ödüyorum ve 2011 model bir motora sahibim. ilcemde mondial servisi ve parcacisi var ve muhtemelen parcalarinida cok ucuza alacagim. Japonlarin parca fiyatlarini hepimiz biliyoruz. Ben sürekli motor üzerinde olan bir tip degilim. Keyfi olarak motora biniyorum. Arabam var. Motorsiklet alma maceram sigarayi biraktiktan sonra kendime ödül olarak ve yilda sigaraya verdigim parayla kendime bir hobi amacli motor almakla basladi. Sigarayi biraktigim icin hem motor sahibi oldum hem ufak tefek seyler icin arabami cikarmak zorunda kalmiyorum ve benzindende tasarruf ediyorum. Velhasil, MC150 yi aldigima o kadar memnunum ki simdiden mondialin daha büyük modellerini bekler oldum. Simdiki hedefimde Mondial Rapido 400 var. Resmi asagidadir. Yine sormak istedigin biseyler var biz MC kullanicilari yardimci olmaya haziriz.

400cceecmotorcyclelzm40.jpg


Bu motora hasta oldum....

rapido nun gelmesi ertelendi ....
Bir de 250 cc lik motosiklete 9900 tl isteyen zihniyet ;herhalde rapido ya 12000-13000 den az maddi karşılık istemez ...
ve büyük ihtimalde ertenlenmesinin sebebi etkinlik-kalite -maliyet üçgenini mantıklı bir şekilde piyasaya uyarlayamamış olmaları..
selamlar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst