Sanki zamanla titreşim, ben burdayım der gibi. Bakalım 5.000'den sonra nasıl olacak.
Sanki zamanla titreşim, ben burdayım der gibi. Bakalım 5.000'den sonra nasıl olacak.
Sanki zamanla titreşim, ben burdayım der gibi. Bakalım 5.000'den sonra nasıl olacak.
bence psikolojik.. sanmiyorum öyle bisey olacagini..
İMAGESHAC KIN LİNKİNİ VER Yükledigin oradan atalım yada
resmin üzerinde expoloverdeb sag tıklayıp mouse ıle özellikler kısmıne gel oradanda htpp ile başlayan linki kopyala
vede foruma şunları yaz
yaz foruma gönder tamamdır![]()
[email protected]
gönderebilirsen resimleri ben yüklerim buraya beklerim
mondial'in sitesinden ankara bayilerine baktım, çevre ilçeler dahiil, çoğunun haberi olmadığı gibi bunlardan sadece birinde MC ve MR yi bulabildim, o da peşin 2900 lira fiyat çekti, plaka mlaka bişey yok...
başka illerden mi baksam napsam daha uygun olucak gibi sanki...
Alimin pesin olacaksa Sivernson arkadasimiz sana 2800TL nakit fiyata hersey dahil alabilir.
Arkadasim, CBF kullanmadim allah icin CBF güzel motor kimseninde lafi olacagini sanmiyorum. Kalite olarakta neticede Honda. Burada herhalde hepimiz hemfikiriz. Ancak beni CBF almaktan uzaklastiran konu motorsiklet icin bütcemin 2500-3000TL olmasiydi. Usturuplu bir 3-4 yasinda ikinciel CFB'in de 2700-3000TL fiyat araliginda olmasi ve nakit ödeme zorunlulugu buna ek olarak mondialin bu yeni motorlarinin hakikakatten güzel olmasi (dizayn ve teknik) ayrica sifir motoru taksitle alabilecek olmam beni mondiale sürükledi. Motoru önce internet sitesinde sonrasinda bayiide gördügümde kanim isindi. Daha öncede cin mali motorum oldu ama bu sefer kalitenin bir iki gömlek daha üstün oldugu gözle görülebiliyordu bu yeni modellerde. 3 yeni mondial modelide birbirinden güzel bence. Ben MC modelini secerken motorun nispeten iriligi etkili oldu. Firma sitesinden inceledigimde aralarinda ciddi bi fark olmadigini gördüm ama MC iclerinde en yüksek olani. Ve üstüne binildiginde bu fark anlasiliyor. CBF hakkinda degil ama MC 150 hakkinda sana sunu söyleyebilirim. Bugün CBF 150ile yan yana geldim. iyiki CBF almamisim dedim kendi kendime cünkü hakikatten cok alcak bir motor benim altimda kaybolurdu. Ben 183 boyunde 90kglik bir adamim ve nispeten iri motorlari seviyorum. Titresim kesinlikle YOK. Yada söyle diyeyim asgari. Ne sehir icinde nede sehir disinda insani yormuyor. Cok esnek bir motoru var. 3.viteste sehir icinde kasislerde yavaslayarak sonrasinda vites kücültmeden devam edebiliyorsunuz. Her türlü gaz yiyor. Ses CBF'den daha tok geliyor. Ben sahsen yolculuklarim esnasinda motorun gidisinden, esnekliginden, yormayisinden yüksek konumunun verdigi güvenden cok memnunum. En önemlisi pesin para vermeden motoruma sahip oldum. 950TL pesin verdim 10 taksit x200TL seklinde ödüyorum ve 2011 model bir motora sahibim. ilcemde mondial servisi ve parcacisi var ve muhtemelen parcalarinida cok ucuza alacagim. Japonlarin parca fiyatlarini hepimiz biliyoruz. Ben sürekli motor üzerinde olan bir tip degilim. Keyfi olarak motora biniyorum. Arabam var. Motorsiklet alma maceram sigarayi biraktiktan sonra kendime ödül olarak ve yilda sigaraya verdigim parayla kendime bir hobi amacli motor almakla basladi. Sigarayi biraktigim icin hem motor sahibi oldum hem ufak tefek seyler icin arabami cikarmak zorunda kalmiyorum ve benzindende tasarruf ediyorum. Velhasil, MC150 yi aldigima o kadar memnunum ki simdiden mondialin daha büyük modellerini bekler oldum. Simdiki hedefimde Mondial Rapido 400 var. Resmi asagidadir. Yine sormak istedigin biseyler var biz MC kullanicilari yardimci olmaya haziriz.
![]()
Bu motora hasta oldum....
maili gönderdim
teşekkür ederim şimdiden