Mondial Mondial 125 UAG Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
122
yok sadece lastiği çevirdim yabi tubless lastik ama içinde şamrel var ama şamrelsiz olsun istiyosan jantlarıda değiştirmelisin.

Sağolasın Zafer.

Bakalım jantlarla birlikte değiştirmeye ne kadar isteyecekler. Biraz araştırayım. Lastik olarak pirelli ön arka 120 TL civarı sanırım Anes'de
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
en son sordugum fiyat 110 tl iki jant ırc lastik 50 tl idi. jantlar suan modial mg125 sporttaki jantlar. toplam 160tl+ işçilik
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
122
en son sordugum fiyat 110 tl iki jant ırc lastik 50 tl idi. jantlar suan modial mg125 sporttaki jantlar. toplam 160tl+ işçilik

Çokta fazla değil aslında verilebilir. Yazın hadi neyse ama kışın yağmurda üzerindeki lastikler hiç güven vermiyor. Güven vermeyi bırak, ıslak zeminde motor sanki hiç iki teker üzerinde durmayacak gibi.. En ufak harekette direk kayıyor.

İrc nasıl memnun musun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha arkadaşım sen zincir dişlisi var onu bi numara büyüğünü taktırırsan sorun kalkıyor ortadan ben taktırdım 25 tl bayagi %80 azaldi titreşimi sende taktır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------

arkadaşım bende bundan kullanıyordum mondial uag hiç iyi diil titrememesi için elimden gelen herşeyi yaptım fayda etmedi çukura girdinmi jant teli mutlaka kırılıyor ben wuxi dy 200 star 6 vitesli motor kullanıyorum rengi kırmızı çok iyi titreme yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------




ha bu arada arkadaşim ben motoru cok beğendim hiç bi problemi çıkmadi motor 1200 de sadece lastik patladi sen bi jant tellerini sıktırsaydın kırılmazdi çünkü benim teker patladiğinda usta baktı dedi çok gevşek sıktı hiç ne bi tel kırıldı nede yolda bıraktı 10 numara motor bence herkeze tavsiye ederim

titreşim içinde zincir dişlisini bi degiştirseydin sorun çözülürdü :):):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------




ha bu arada arkadaşim ben motoru cok beğendim hiç bi problemi çıkmadi motor 1200 de sadece lastik patladi sen bi jant tellerini sıktırsaydın kırılmazdi çünkü benim teker patladiğinda usta baktı dedi çok gevşek sıktı hiç ne bi tel kırıldı nede yolda bıraktı 10 numara motor bence herkeze tavsiye ederim

titreşim içinde zincir dişlisini bi degiştirseydin sorun çözülürdü :):):)

sen bıkarsın o irenç morordan tip denen bişi yok
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
1
ben 1 bucuk yıldır uag kullanıyorum motoru farklı yaptım yarışıyorum 2 kişi hiç sıkmadan 3. vitesle 120 yapıyor 4. vitesin bittiğini görmedim daha arkadaşlar uag güzel bakım yapıldığı zaman sorunsuz bir motordur...
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
10
arkadaş bende bi mondial var 2.viteste 90 3.viteste 120 son vites yani 5 te 180 diyor yarışa girdim honda cbf 150yi geçtim benim motorda 150cc ama benim motorun pistonu yarış için işlenmiş
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
10
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Freni hariç güzel ve seri motor en azından YBR cilerin havasını fısss diye söndürüyor :)
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
12
arkadaş bende bi mondial var 2.viteste 90 3.viteste 120 son vites yani 5 te 180 diyor yarışa girdim honda cbf 150yi geçtim benim motorda 150cc ama benim motorun pistonu yarış için işlenmiş

arkadaşım ben 120 vuruyorum çift kişi ne biçim savuruyor oda ben yapılı birisiyim sen nasıl 180 vurdun
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu motorda ve yeni mg serisinde yine onde 2.50 inc genislikte lastik var, bu kadar ince bir
lastigin kanalizasyon mazgallarina dusme durumu nedir? istanbulda bilen bilir bazi bolgelerde
asiri yagmur sonucu sel olmasin diye kanalizasyon mazgallari cok genis aralikli yapilmisdir.
Motorla takilsak mazgala baya kotu olur heralde.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Bu motorda ve yeni mg serisinde yine onde 2.50 inc genislikte lastik var, bu kadar ince bir
lastigin kanalizasyon mazgallarina dusme durumu nedir? istanbulda bilen bilir bazi bolgelerde
asiri yagmur sonucu sel olmasin diye kanalizasyon mazgallari cok genis aralikli yapilmisdir.
Motorla takilsak mazgala baya kotu olur heralde.

Dostum istanbulu bilmemde ben malatyada herhangi bir mazgala veya çukurda kaydırmadım şimdiye kadar. Ama yinede dikkatli ol derim çok hafif bir motor..
 
Katılım
27 Kas 2010
Mesajlar
4
mondial bence ş,u zamanda binilebilecek güzel motorlardaan biri fiyat yönünden görünüş bakımından gidişine diyecek yok zaten ...son zamanlarda cıkardıgı motorlara talep cok ( adii diyenlere kapak olsun motora bakıcankii motorda sana baksın diiyimi .. 150 zc-125 uag
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
bu bizim motorlarda kesici yok dimi yuksek devirlerde gerci benmki çelik marka ama birebir:silent:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
kesici yok. kesici proglamlanabilir yani epromu olan beyinli motorlarda olur. olsa daha iyi olurmustu bence ...
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
Ya bende BMW 3.25 E30 hastalıgı var ve kesici olayı sesi fln cok hosuma gidiyo motorumuda yeni aldım merak ettim acaba warmı diye olsa fena olmazdı hani :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst