arkadaşım bende bundan kullanıyordum mondial uag hiç iyi diil titrememesi için elimden gelen herşeyi yaptım fayda etmedi çukura girdinmi jant teli mutlaka kırılıyor ben wuxi dy 200 star 6 vitesli motor kullanıyorum rengi kırmızı çok iyi titreme yok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------
ha bu arada arkadaşim ben motoru cok beğendim hiç bi problemi çıkmadi motor 1200 de sadece lastik patladi sen bi jant tellerini sıktırsaydın kırılmazdi çünkü benim teker patladiğinda usta baktı dedi çok gevşek sıktı hiç ne bi tel kırıldı nede yolda bıraktı 10 numara motor bence herkeze tavsiye ederim
titreşim içinde zincir dişlisini bi degiştirseydin sorun çözülürdü



---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------
ha bu arada arkadaşim ben motoru cok beğendim hiç bi problemi çıkmadi motor 1200 de sadece lastik patladi sen bi jant tellerini sıktırsaydın kırılmazdi çünkü benim teker patladiğinda usta baktı dedi çok gevşek sıktı hiç ne bi tel kırıldı nede yolda bıraktı 10 numara motor bence herkeze tavsiye ederim
titreşim içinde zincir dişlisini bi degiştirseydin sorun çözülürdü

