Neden böyle şeyler hep benim başıma geliyor !!! Lanet olsun.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuan öyle bir sinirliyim ki yazdıklarım için kusura bakmayın ama yinede sizinle paylaşmak istedim.

Babama söyledim ASYA falan bırak gel YAMAHA alalım ölene kadar kullanırız diye.Ama dinleyen kim?Tamirciye verdiğim para 250 TL'yi geçti.Öğrenciyim ben.Babama söylüyorum ; sen yapacaksın motor senin sen tamire götüreceksin.Tamam babamı bırakın bir yana çevremdeki arkadaşlarımdan 10 kişide benim motorun aynısından var bütün millet çok memnun.

Ben hergün motoruma bakıyorum temizliyorum siliyorum ama benim motor arıza çıkartıp duruyor.Bir önünden ses gelir onu keseriz arkadasından ses gelir onu keseriz yine önünden ses gelir.Allah kahretsin ne biçim olay bu ya.
Hor kullanıyorsundur derseniz ne ani kalkış yaparım ne ani fren yaparım 80'i geçmem motosiklette ama her türlü uğursuzluk bende ya.

Allahım al şu laneti başımdan da adam gibi bineyim şu motosiklete artık.Yalvarırım sana ya.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi ben sana başından beri söyledim sen tutturdun sıfır da sıfır diye :pr:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Şuan öyle bir sinirliyim ki yazdıklarım için kusura bakmayın ama yinede sizinle paylaşmak istedim.

Babama söyledim ASYA falan bırak gel YAMAHA alalım ölene kadar kullanırız diye.Ama dinleyen kim?Tamirciye verdiğim para 250 TL'yi geçti.Öğrenciyim ben.Babama söylüyorum ; sen yapacaksın motor senin sen tamire götüreceksin.Tamam babamı bırakın bir yana çevremdeki arkadaşlarımdan 10 kişide benim motorun aynısından var bütün millet çok memnun.

Ben hergün motoruma bakıyorum temizliyorum siliyorum ama benim motor arıza çıkartıp duruyor.Bir önünden ses gelir onu keseriz arkadasından ses gelir onu keseriz yine önünden ses gelir.Allah kahretsin ne biçim olay bu ya.
Hor kullanıyorsundur derseniz ne ani kalkış yaparım ne ani fren yaparım 80'i geçmem motosiklette ama her türlü uğursuzluk bende ya.

Allahım al şu laneti başımdan da adam gibi bineyim şu motosiklete artık.Yalvarırım sana ya.


Bence uzme kendini. Bunu genc yasta edindigin tecrube olarak dusun. Simdi ogrencisin. Ben ogrenci iken hurdaya ramak kalmis bir arabaya biniyordum.

Tamirciye gitmeye artik yuzum yoktu.

Ilerde kendi parani kazanan biri oldugunda en iyi kalite motoru secmek icin cok iyi bir tecrube bilgi bankasina sahip olacaksin. Zaten bu motorlar cok dayanmiyor, sattiktan sonra daha bilincli bir motor bulursun. Sabirli ol. Kendini tecrube egitiminde gibi gor
 
Katılım
16 Eyl 2010
Mesajlar
120
Bende mct mı ilk aldığımda senin gibiydim 700 km de tüm sanzuman ve vites dişlileri değişti her Allah'ın gunü mondial genel merkeziyle kavga ediyordum yazın en güzel zamanında motora binemedim fakat şimdi bakarsak 1,5 aydır sadece benzinlige gidiyorum ve kendim vidalarını kontrol ediyorum o kadar sıfır motorlar düzene girene kadar çok uzuyorlar ama ondan sonra banamisin demezler
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Valla dostum bende AYNEN sen gibiyim.motorumu hic zorlamam,zaten haftada bi kere kullanirimmyagini falan surekli degistiririm ama yinede hep problem acar,millet ne yag ne su kontrol eder, tikirdar sikirdar yinede durmaz.Bi kursun falan mi doktursem bilmem?
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
aynı bu durum bendede var ama allaha şükür 3 aydır bi sorun yok olsada kendim söküp yapıyorum motoru
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Valla dostum bende AYNEN sen gibiyim.motorumu hic zorlamam,zaten haftada bi kere kullanirimmyagini falan surekli degistiririm ama yinede hep problem acar,millet ne yag ne su kontrol eder, tikirdar sikirdar yinede durmaz.Bi kursun falan mi doktursem bilmem?

zaten o yüzden oluyorya bunlar ne kadar üstüne düşersen o kadar sorun cıakrtıyor arkadaşında dediği gb sakınan göze çöp batarmış.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Sen ses sorunlarına şükret :)
Titiz kullanmaya devam et ki, ileride yaşayacağın muhtemel sorunları en ucuzuyla atlat.
İleride daha iyi bir şeyler alırsın, bunu acemiliği atlatma motoru olarak gör :cat:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Hevesinizi kirmayin. Sürekli olarak kontrol ediceksin tabikide motoru. Bu en kaliteli motosikleti aldiginizdada öyle. Isin güzel yanindan bak bence, motorla sürekli olarak ilgilenmen, motosiklet konusundada sana cok sey katicaktir buna emin olabilirsin.
Acele etme ilerde daha iyisini alirsin olur biter.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi tüm suç bende ya.Sizde haklısınız 2.el al diyen çoktu ama babam yanaşmıyor işte biliyorsunuz daha 18 değiliz kendimiz karar veremiyoruz.Çıkıp karşısına bunu alacaksın demek de bize düşmüyor.Al işte nerden baksan 50 TL yine gitti.Benim bunu biriktirmem 1 haftamı alıyor.Ne yapayım bilemiyorum artık.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Abi tüm suç bende ya.Sizde haklısınız 2.el al diyen çoktu ama babam yanaşmıyor işte biliyorsunuz daha 18 değiliz kendimiz karar veremiyoruz.Çıkıp karşısına bunu alacaksın demek de bize düşmüyor.Al işte nerden baksan 50 TL yine gitti.Benim bunu biriktirmem 1 haftamı alıyor.Ne yapayım bilemiyorum artık.

inş Allah daha iyi motrları nasip eder bende geçtim o yollardan..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hangi okuldasın kardeşim sen
Karşıyakadaymışın sende :cherry:

Şehit Ali Karaoğlan Lisesi'ndeyim kardeşim.
Karşıyaka'lıyım bende bütün günüm GELECEK DERSANESİ'nde geçiyor valla.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Sakınan göze çöp batar bu çok doğru bir sözdür bak Hergün siliyorsan hergün silme koltuktaki pisliği sil geçsin ayda bir yıka motorunu arada bir sil tamam bak bir yerine birşey oluyormu milletin gözüne batıyorsun..
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
bende önceden kangda 50 cc vardı nezaman cıksam yolda bırakıyordu özel taksi tutsam bukadar para ödemezdim tamire heralde birine bagışladım gitti
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla lanet olsun motora.Zincirin tekerleğe bağlandığı yer dışarı fırlamış peder de yaptırmıyor bende de para yok öyle bekliyor motor.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bence uzme kendini. Bunu genc yasta edindigin tecrube olarak dusun. Simdi ogrencisin. Ben ogrenci iken hurdaya ramak kalmis bir arabaya biniyordum.

Tamirciye gitmeye artik yuzum yoktu.

Ilerde kendi parani kazanan biri oldugunda en iyi kalite motoru secmek icin cok iyi bir tecrube bilgi bankasina sahip olacaksin. Zaten bu motorlar cok dayanmiyor, sattiktan sonra daha bilincli bir motor bulursun. Sabirli ol. Kendini tecrube egitiminde gibi gor

Aynen. 96 yılında yeni mezun olup işe girdikten sonra 92 model bir doğan sl almıştım. Abartısız her hafta sonu tamircideydim. Bir ara arıza çıkartmadı ,
1 ay falan gitmedim. Bir sonraki gidişimde tamirci aynen şunun dedi " abicim bir yanlışımız mı oldu , hatamız olduysa affet bizi :) " ... Daha sonra o pislikten satarak kurtuldum ama bana müthiş tecrübe kazandırdı. Artık arabaya binince hangi amortisörün patlak olduğunu, hangi sesin hangi arızayı gösterdiğini hemen tahmin edebiliyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:08 ----------

bende önceden kangda 50 cc vardı nezaman cıksam yolda bırakıyordu özel taksi tutsam bukadar para ödemezdim tamire heralde birine bagışladım gitti

Ben de garajda ceset gibi yatan kanuni scooter'ı bir iş arkadaşıma , noter satışını alması şartı ile ücretsiz verdim. Uğraşılmaz duruma geldiyse üzerine para verip kurtulmak akıl sağlığı bakımından yerinde bir karar olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst