Neden böyle şeyler hep benim başıma geliyor !!! Lanet olsun.

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vallaha sakınan göze çöp batar diyenler ya sakınmasa neler olur bende titiz kullanırım ama hiçbir mekanik veya elektirik arıza vermedi daha sadece arka iç dış teker birde ön iç değiştirdim sağlam yani kalite lastik taktım geçen gün raptiye girmiş çıkarmadım iner diye motorcu çıkardı lastik patlamamış yani benden demesi değiştiğin oparçaları kaliteli al ki tekrar aynı sorunu yaşama gerçi sende benim gibi en baştan hata yapmışsın:pr:
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
98
güzel kardeşim motor arıza yapmasın diye titiz kullanma bakımını yap ama motorada acıma vur kırbacı vur kırbacı:mrgreen: fazla düşnme arızalanırsada en azından ben yaptım öyle arızalandı dersın :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gönderdim sonunda yarın gidip alıyorum.Yanak taktırdığım için balansı bozulmuş tekerin.Onu halletmeye çalışacaklar.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
Gönderdim sonunda yarın gidip alıyorum.Yanak taktırdığım için balansı bozulmuş tekerin.Onu halletmeye çalışacaklar.


yanak takıldı diye tekerlerin balansımı bozulmus?

o nası iş ya benim motorda niye bir sorun yok hatta ben senden cok cok önce taktırmıstım.2300 km dir yanaklı tekerli motora biniyorum bir sorun yaşamadım.Ayrıca nasıl bir yanak aldın önce onu sorayım janta geçmeli mi yoksa yapıştırmalı mı? Yanlış hatırlamıyorsam sorduğunda söylemiştim sana geçmeli al diye.Benim ki de geçmeli.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Aynı sorun bendede vardı..
Cbf ten önce bende Asyacılardandım t19a vardı..
Orasından arıza burasından arıza..Servise qitmeye yüzüm kalmadığından..Parçayı alıp kendim değiştircek kadar ileri gittim hatta..
Sonra Çok iyi bi fiyata sattım asyayı..
Cbf 150 yi aldığımdan beri hiç sorun çıkarmadı.
sadece benzinlik ve 1 kere zincir vs değişimine gittim.
yağını tuzunu biberini hep ben ayarlarım..

Uzun lafın kısası bu motor seni usta yapmasada bilgilendirir..Diğer aldığın kalite motorların ufak tefek şeylerini halledicek bilgin olur :p
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Can sıkıcı bi durum,
Allah kolaylık versin,

Bu çin motorları motosiklet sektörüne usta yetiştiriyor derlerdi de inanmazdım :)

Motoru bi güzel yıka, temizle baş göz et elden çıkar gitsin, bıktırmış artık seni, insan bi bu tür problemli araba motor vs. şeylerden bi kere soğuduğu zaman tüm istek kaybolur, zevk alınamaz.

Dersenki bunlarla uğraşamam, git asya ithalatçısının önünde yak motoru :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok yok ben taktım kafaya.

Ya CBF 150 ya CBR125 ya da HYOSUNG GT 250 R

Ama şu motorun taksidi bitsin.Üniversite sınavı bitsin ancak öyle. :D
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Benim asya'yı yanlışıkla kawasaki üğretmiş galiba :D aldım 16.000 de . lastik değişmemiş hava filtresi değişmemiş zincir değişmemiş, yağ filtresi temizlenmemiş, karburatör temizlenmemiş ( ALINDIĞI GÜNDEN BERİ) valla hala taş gibiydi gittim bide yaptrdım şimdi deliii. Çin malı motorlarda böle bişey var bazısına hiç bişey olmaz basızı gaz çıkarsan kırılır öyle ilginç bi üretim standartı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim asya'yı yanlışıkla kawasaki üğretmiş galiba :D aldım 16.000 de . lastik değişmemiş hava filtresi değişmemiş zincir değişmemiş, yağ filtresi temizlenmemiş, karburatör temizlenmemiş ( ALINDIĞI GÜNDEN BERİ) valla hala taş gibiydi gittim bide yaptrdım şimdi deliii. Çin malı motorlarda böle bişey var bazısına hiç bişey olmaz basızı gaz çıkarsan kırılır öyle ilginç bi üretim standartı.

Vay anasını beee.Bizimki iyi gidiyor maaşallah diyelim hepberaberrr. :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst