Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Ağu 2010
- Mesajlar
- 418
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuan öyle bir sinirliyim ki yazdıklarım için kusura bakmayın ama yinede sizinle paylaşmak istedim.
Babama söyledim ASYA falan bırak gel YAMAHA alalım ölene kadar kullanırız diye.Ama dinleyen kim?Tamirciye verdiğim para 250 TL'yi geçti.Öğrenciyim ben.Babama söylüyorum ; sen yapacaksın motor senin sen tamire götüreceksin.Tamam babamı bırakın bir yana çevremdeki arkadaşlarımdan 10 kişide benim motorun aynısından var bütün millet çok memnun.
Ben hergün motoruma bakıyorum temizliyorum siliyorum ama benim motor arıza çıkartıp duruyor.Bir önünden ses gelir onu keseriz arkadasından ses gelir onu keseriz yine önünden ses gelir.Allah kahretsin ne biçim olay bu ya.
Hor kullanıyorsundur derseniz ne ani kalkış yaparım ne ani fren yaparım 80'i geçmem motosiklette ama her türlü uğursuzluk bende ya.
Allahım al şu laneti başımdan da adam gibi bineyim şu motosiklete artık.Yalvarırım sana ya.
Babama söyledim ASYA falan bırak gel YAMAHA alalım ölene kadar kullanırız diye.Ama dinleyen kim?Tamirciye verdiğim para 250 TL'yi geçti.Öğrenciyim ben.Babama söylüyorum ; sen yapacaksın motor senin sen tamire götüreceksin.Tamam babamı bırakın bir yana çevremdeki arkadaşlarımdan 10 kişide benim motorun aynısından var bütün millet çok memnun.
Ben hergün motoruma bakıyorum temizliyorum siliyorum ama benim motor arıza çıkartıp duruyor.Bir önünden ses gelir onu keseriz arkadasından ses gelir onu keseriz yine önünden ses gelir.Allah kahretsin ne biçim olay bu ya.
Hor kullanıyorsundur derseniz ne ani kalkış yaparım ne ani fren yaparım 80'i geçmem motosiklette ama her türlü uğursuzluk bende ya.
Allahım al şu laneti başımdan da adam gibi bineyim şu motosiklete artık.Yalvarırım sana ya.