Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Evet gece oldukça hoş. O konuda ben de aynı düşünüyorum. Sadece gündüz biraz daha modern olabilirdi görüntüsü ama olsun. Zaten far ve gösterge ışıkları sürekli açık olduğu için fena durmuyor direkt güneş vurmadığı durumlarda...
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
overcloud hayırlı olsun :) umarım bende motor alınca sizinle beraber buralarda yorumlara daha fazla katkıda bulunacağım :)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Hem ninja almak istiyorum hemde cıbırıma kıyamıyorum satcam ulan dıyorum evde yanına inince vazgeciyorum.

İlk'lerden ayrılmak çok zor :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Hem ninja almak istiyorum hemde cıbırıma kıyamıyorum satcam ulan dıyorum evde yanına inince vazgeciyorum.

İlk'lerden ayrılmak çok zor :)

ben de senin gibi diyordum, bir abi yanıma yaklaştı ve dedi ki ilk teklifi verene ver üçün beşin hesabı yapılmaz, motora gönül koyarsan yenisi sevmez seni.

o an direk sattım.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
arkadaş 1.vites redline 2.vitese atmayı cok seviyordu...ama böle bişey varsada 15 yıllık tecrübesine bırakıyorum....

gerekli cevabı ben sana vermiştim ama nedense halen uzatıyorsun arkadaşım. Rodajda bir motosiklette kaç kere bunu yapmış olabilirim sence? Birkaç kere yaptığım denemede ivmelenmenin çok güzel olduğundan söz ettim. Her yeni motor alan insan bir iki kere de olsa motorun llimitlerine bakar. Motorumu normalde çok sakin kullanıyorum, ve rodaj işlemine de itina ile uyuyorum. Lütfen artık uzatma bu muhabbeti.

Bu arada bir sorun yok motorda ;) ses oldukça değişmiş videoyu yükleyince. Bendeki hali 40mbdı. Anlamadım :/
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
gerekli cevabı ben sana vermiştim ama nedense halen uzatıyorsun arkadaşım. Rodajda bir motosiklette kaç kere bunu yapmış olabilirim sence? Birkaç kere yaptığım denemede ivmelenmenin çok güzel olduğundan söz ettim. Her yeni motor alan insan bir iki kere de olsa motorun llimitlerine bakar. Motorumu normalde çok sakin kullanıyorum, ve rodaj işlemine de itina ile uyuyorum. Lütfen artık uzatma bu muhabbeti.

Bu arada bir sorun yok motorda ;) ses oldukça değişmiş videoyu yükleyince. Bendeki hali 40mbdı. Anlamadım :/

insanlar da bunu denememesi için uyarılar bunlar.

sonuçta doğru olmayan birşeyi yazmışsın ve hala yaptığım şeyin farkındayım diyorsun.

motora hasar verir diye yapılan bir uyarıdan rahatsız olan birisine daha fazla uyarı yapmamak gerekli doğrusu.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
insanlar da bunu denememesi için uyarılar bunlar.

sonuçta doğru olmayan birşeyi yazmışsın ve hala yaptığım şeyin farkındayım diyorsun.

motora hasar verir diye yapılan bir uyarıdan rahatsız olan birisine daha fazla uyarı yapmamak gerekli doğrusu.

Dostum annlatamıyorum sanırım. Redline SOKMADIMMMMM.... redline sokmadan hemen önce atılan bir vitesti bu. Yani 11-11.500 civarı Ve topu topu 2 kere ancak yapıldı. İsteyen yapmamakta özgürdür. Ha sen de bunu hiç denemedi isen, asla yüksek viteste veya düşük viteste motorunu 10bin rpm üstü kullanmıyorsan, sana da saygım sonsuz... Herkes özgür dediğim gibi.

Ancak, supersport bir motosikleti ben asla red line yaklaştırmadım diyen varsa da İNANMAM... Ama eminim ki hepinizden çok daha sakin sürüşü seven birisiyim. tanımadan etmeden ve görmeden yargılamayalım arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
ben de senin gibi diyordum, bir abi yanıma yaklaştı ve dedi ki ilk teklifi verene ver üçün beşin hesabı yapılmaz, motora gönül koyarsan yenisi sevmez seni.

o an direk sattım.
Hayırlısı diyelim :rendeer:
Dostum annlatamıyorum sanırım. Redline SOKMADIMMMMM.... redline sokmadan hemen önce atılan bir vitesti bu. Yani 11-11.500 civarı Ve topu topu 2 kere ancak yapıldı. İsteyen yapmamakta özgürdür. Ha sen de bunu hiç denemedi isen, asla yüksek viteste veya düşük viteste motorunu 10bin rpm üstü kullanmıyorsan, sana da saygım sonsuz... Herkes özgür dediğim gibi.

Ancak, supersport bir motosikleti ben asla red line yaklaştırmadım diyen varsa da İNANMAM... Ama eminim ki hepinizden çok daha sakin sürüşü seven birisiyim. tanımadan etmeden ve görmeden yargılamayalım arkadaşlar.
Aynen SS makinaya binipte Redline görmedim diyen adamla muhabbet bile edilmez çok büyük yalancıdır.
motorun üstüne yatıp giderken Redline mi bakıyor insan ya.:queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
redline a sokulmaz diye bir şey yok. redline ın bir manası redlineda vites atarsan hızlanamazsın anlamındadır. 1.vitesten 2 ye vites atarken drag anında redlinea getirip elini gazdan çekmeden vites atarsın. ama 3 ten 4 e atarken bu kadar sündürmek dragı kaybetmeye neden olabilir. motor çok vakit kaybeder redlineda yavaş devirlendiği için.

bozulacak diye bir şey yok. motoru 3000 devirle kullanırsan az eskir. 5 devirde kullanırsan az daha fazla eskir. şimdi motor eskiyecek diye kullanmayalım mı. pes diyorum

motorum 35 bin de bunun en az 3000 km si redline ın içinde geçmiştir. hala da redline ı severim

redline ı sevelim sevilelim:p

yoksa üretici redline ı iptal ederdi bozulup başıma bela olmasın diye
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
redline a sokulmaz diye bir şey yok. redline ın bir manası redlineda vites atarsan hızlanamazsın anlamındadır. 1.vitesten 2 ye vites atarken drag anında redlinea getirip elini gazdan çekmeden vites atarsın. ama 3 ten 4 e atarken bu kadar sündürmek dragı kaybetmeye neden olabilir. motor çok vakit kaybeder redlineda yavaş devirlendiği için.

bozulacak diye bir şey yok. motoru 3000 devirle kullanırsan az eskir. 5 devirde kullanırsan az daha fazla eskir. şimdi motor eskiyecek diye kullanmayalım mı. pes diyorum

motorum 35 bin de bunun en az 3000 km si redline ın içinde geçmiştir. hala da redline ı severim

redline ı sevelim sevilelim:p

yoksa üretici redline ı iptal ederdi bozulup başıma bela olmasın diye

İşte beklenen adam,
İşte beklenen açıklama.

Nokta.​
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
abi bir gariplik var sanki eksantirikten ses geliyormu ne?

abi şaka yaptık sizde hemen gerçek anladınız. eksantirik zincirinden gelen sesi ancak rolanta da duyabilirsiniz. redline devrine soksanız bile motor hemen bitmez bu kadar korkmayın ninja 250 r larda 15 bin devir aralıgı vardır. 14500 e kadar da motor çıkabiliyor. fakat 12 bin devir aralıgına kadar rahatlıkla kullanılabilir yani kırmızı çizgiye gelmeden istedigin kadar kullan birşey olmaz
motor çift silindir oldugu için her piston bu deviri öleşiyorlar 6 bin biri 6 bin diger piston çalışıyor. tek pistonlu motorlara göre ömrü uzun olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------

ufak bir şaka yaptık hemen satmaya kalk mışsın dostum vazgeç motorun tıkır tıkır çalışıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst