Bir motorcunun kaza sonrası yaşadığı korkunç olaylar.

Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
143
ALLAH yardımcın olsun çok büyük geçmiş olsun dostum aramızda olman en büyük tesellimiz şimdi burdasın yazıyorsun ya gerisini ALLAH bilgiği gibi yapsın ama şunu belirtmeden yapamıyacağım anlatımın süper olmuş bence bir kitap yaz :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
böyle YOBAZ insanların eline düşmemek için
ne yapacağınızı biliyosunuz arkadaşlar..

ALLAH KAZA BELA VERMESİN CÜMLEMİZE


Kazayı geçiren arkadaşa da geçmiş olsun diyelim
Allah yardımcısı olsun
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kazayı geçiren arkadaşa geçmiş olsun ve Allah sabır versin. Çok sinir bozucu bir durum yaşadıkları.

Ayrıca kazaya neden olan da şu an inkar etse bile birgün kamyon altında kalabilir hiç belli olmaz...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
yemin ediyorum film olur senin bu yaşadıkların kardeşim.bu nasıl bi olaydır ya.
insanlardaki bu vurdumduymazlık ,para hırsı of off
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu ülkede insanın bi eşek kadar, veya ne bileyim bir köpek kadar değeri yok.

Ülkenin hali ortada, konuşulan konular hala ortaçağdan kalma bizans benzeri "melekler dişi mi erkek mi" tarzı. Yobazlık diz boyu.

Acıyorum bize. Sadece acıyorum...
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
"İnsan nasıl katil olur" başlıklı bir bölüm oluştursak ilk bu konuyu oraya alırdım sanırım......

Kesinlikle katılıyorum..

Arkadaşlar herkez çok cahil ya..
delirmemek elde değil..
Hastanede çalışan doktorlar ve hasta bakıcılar bu işi hayrına yaptıklarını zannediyorlar, direk para alınmıyor ya hastadan, devletten alıyorlar ya maaşlarını.
Şöyle bağırmak istiyorum yüzlerine, hatta diğer devlet kurumlarında çalışıp insanlara insan muamelesi yapmayan bu memurlara:

SİZİN MAAŞINIZI BEN ÖDÜYORUM. BENİM VERGİMLE ÖDENİYOR MAAŞLARINIZ!!!

Yıllar önce babam bir laf etti bana hayatımı değiştirdi..
Kısaca paylaşmak istiyorum sizinle;

Hayatı boyunca bir insana bilerek kötülük yapmamış, tanıdığım en hümanist, en sosyal demokrat adamdır babam...

Ben babama: Ya baba, uğraşılır mı bu insanlarla, ülkede insanın hayatının değeri yok, yolsuzluk, hırsızlık diz boyu. Kul hakkı yemek marifet olmuş. Gidelim bu ülkeden bir şekilde, çok sevmemize rağmen, Atatürk ve şehitlerimize rağmen gidelim. Biz ve bizim gibi insanlar azınlıktayız bu memlekette..

Babamın cevabı: Gemiyi önce fareler terkeder..



Sonuç: Bir şekilde mücade edeceğiz arkadaşlar bu insanlarla.
İşte bu yüzden birlik olmalıyız bir şekilde. Birimizin başına birşey geldiğinde hepimiz birşeyler yapmalıyız. Örneğin bu durumda protestolar çekmeliyiz o hastaneye..
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Büyük geçmiş olsun. Dizinde vida ve bilimum platin taşıyan ben, istenen platin parası konusunda tecrübeye sahipim. Yere batsın böyle tecrübe, insan neye kızacağını şaşırıyor!!!
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Arkadaş SSK 'lı oluyorsun yine faydalanamıyorsun ne iştir bu anlamadım.

Herşey özel sağlık sigortasıyla bitmiyor.

Özel sağlık sigortasına verdiğin para 50-60 lira ama SSK 'ya verdiğin para asgariden hesap edersen 500-600 lira yani SSK hepsinden iyi muamele yapması gerekiyorken bizler özel saglık sigortalarına yöneliyoruz...
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Geçmiş olsun. Böyle bir kabusu düşmanım yaşasın istemem. Sağlık sistemimizin durumuna gelince, bu durumda bizim de sorumluluğumuz var. Anket yapsalar vatandaşlarımızın büyük bir çoğunluğu sağlık sisteminden memnunuz der. Sen mücadeleni vermişsin. Birçoğunun dünyadan haberi yok. Acil şifalar dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çok çok geçmiş olsun gercekten cileden cıkmamak elde değil. sağlık personeli boyle yapıyor birde taktir bekliyorlar. Gercekten acı ama benim başıma boyle birsey gelse direk seni cağıracam anladım ben sana yaparken elin kolu bağlı olduğu için birsey yapmazken bana yaptıklarında ağızlarının payını verirsin.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Çok büyük geçmiş olsun yani ne desek boş yazını okuyunca motora binmeye kortum allah kimsenin başına getirmesin böyle olayları tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Çok geçmiş olsun, benzer olayı ben de yaşadım matkaptı beklemelerde su şişesiydi ıvır zıvır... Ama personel sorularıma cevap veriyordu allahtan..

Sağlam bir sağlık sigortası şart, geçmiş olsun tam bir sağlık rezaleti yaşamış arkadaş.

Benzeri personelimin başına geldi, gece 3'te aradılar servis kaza yapmış diye, evden nasıl çıktım motora nasıl bindim Kartala nasıl gittim bilmiyorum, kaza yerinde servis yan tarafından ikiye bölünmüş halde idi, ambulans en yakın yer diye Kartal araştırmaya götürmüş, hastaneye gittim ana baba günü, çocuğu soruyorum bilen yok, danışma bir haber, ablasını gördüm şansa, tanımıyorumda kadını, Mehmetin servis kaza yaptı diyor telefonla birilerine, hemen yanaştım bizimki olduğuna emin oldum. Çocuğu buldum, sedyede yatırmışlar ailesi başında annesi karısı ağlayıp duruyor. İlgilenen falan yok, ayağa kaldırdım hemen hastaneyi, çocuk kanlar içinde yatıyor, doktorlar hemşireler yanından gelip geçiyor. Aileside gariban bilmiyor hiç bir şeyi ne bürokrasi ne evrak, Hastane sağlık güvencesini bulamıyorlar diye dokunmuyorlarmış, bir kere trafik kazası bu, sağlık güvencesine bakmadan tedavi edeceksiniz, ikincisi sağlık güvencesi sizide satın alır merak etmeyin dedim, Özel sandığa tabiyiz gönderin özel hastaneye diyorum onuda yapmıyorlar, artık ne kadar bağırdıysam korkuttuysam ortalık bir anda doktor hemşire doldu.. Kafa tomografisi çekilecek arızalıymış, bari röntgene sokun dedim, çocuğu kucakladım röntgene beraber girdik, çocuk diyor abi nefes alamıyorum, doktora diyorum kaburgası kırılmış olmasın, yok bir şeyi diyor; kafasında yaralar var, çocuğun kafasını dikin diyorum, yaralarını temizleyin asık suratlı bir hastabakıcı söylene söylene ben adamın kafasına vura vura anladıda, dikiyor çocuğun kafasını, bir tane odaya alıyorlar sabaha kadar başında durun uyutmayın diye.. Can kimin umrunda!!!
Yok böyle olacak değil, Acıbademi arıyorum gelin alın diye, Direktörümüzde geliyor o sırada hastaneye, tüm her şeyi devreye sokup 2 telefon görüşmesiyle çocuğu Acıbademe gönderiyoruz. Acıbademde çıkan sonuç, kalça kemiği kırık, üst kaburga kırık, kırık parça ciğeri delmiş, kafada travma, dikişler baştan savma yapılmış, çocuğun kafasından cam kırıkları toplamışlar. Dikişleri söküp tekrar dikmişler. Kartalda kalsa neler oldu Allah bilir..

Sağlık en önemli şey kurumunuzun özel sağlık sigortası yoksa siz yaptırın, köpek gibi davranıyorlar devlet hastanelerinde..

Düşünmeden edemiyorum... Murat için Kartal araştırmada kırmızı odaya hiç bir şekilde sokmadılar. Bir doktor ara sıra elleri cebinde girip çıkıyordu. Ona sorduk nasıl diye, biraz umursamaz şekilde verdiği cevap: "Ooo ne o öyle ya, kol kopuk iç organlar gitmiş naptı bu adam nasıl bu hale geldi fena valla" dedi ve tekrar ellerini cebine sokup salına salına gitti. İçeride ne yaptılar ne ettiler hiç bir şey bilmiyorum, o an donup kalmaktan başka bir şey yapamıyor insan... En son bir kadın çıkıyor ve hastayı kaybettik ama zaten buraya gelmeden kalbi bir kere durmuştu yapacağımız bir şey yoktu diyor ve gidiyor...
Bilmiyorum belki de ölümünde onların da payı var, hiç bir zamanda bilemeyeceğim...

Adli tıp raporuna sonradan baktığımda görüyorum ki, öldüğü yer kısmında 6 seçenek var ( ambulans, hastane, ev,iş yeri, diğer) ve işaretlenen kısım "diğer" yani olay yerinde öldüğü gösteriliyor ama yaşıyordu. Kurumların birbirlerine sorumluluk yüklememesi için yapılan hoş bir jest gibi...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Okmeydanı hastanesinde,gecenin 3'ünde babamı apartopar taksiyle hastaneye kaldırmıştım tek başıma yanımda kimse yok.Arkadaşın dediği gibi herkez uyuyor hastanenin ortasında 10dk. kadar bekledik,ne gelen var nede giden.Sedye üstünde babamı kolidorun bir o ucuna bir bu ucuna koşturarak götürüyorum ''babam inim inim inliyor'' artık neoldu bilmiyorum bir anda kolidorun orta kısımlarında birden durdum,kulaklarımdan ''fışşşşşşş''türünde bir uğultu çöktü (buna cinnet pozisyonu diyorlar)

Okadar yüksek sesle küfür ederek bağırıyorumki inan mıcaksınız bağırırken vücudumun sarsıntısından midem bulandı ve kustum.Vallahi-billahi en aza 12-13 tane beyaz önlüklü ve yanında bir okadarda hasta bakıcısı ve hademesi saniyeler içinde başımıza üşüştü,babamı aldılar ve ortadan babamla birlikte kayboldular...

Saat ler sonra hasta bakıcının biri ''Mehmet bey,babanız hele bilmem kaç nolu odada buyrun sizi oraya kadar geçirim''


Ogünden sonra anladımki,devlet hastanelerinde ''sert'' yapmayınca isterse kanamalı hastanız olsun ''sedye üstünde ölür'' zaten ogünde devlet hastanesine gidişim son oldu.

Bu arkadaşın yazısının okuyunca onu çok iyi anlıya bildim:pr:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Anket yapsalar vatandaşlarımızın büyük bir çoğunluğu sağlık sisteminden memnunuz der.

işte bu insanımızın eşekliğinden kaynaklanıyor, eşek yerine koyuluncada yadırgamıyor tabi.
doğduğundan itibaren babadan dayak ye, abiden dayak ye, kocadan dayak ye, hocadan dayak ye, polisten dayak ye, ye ye ye sonunda böyle davrananlarada tepki oluşmuyor haliyle.
misal bizim burada bir bakkal var, adamın yüzü gülmez, konuşmaz, çıkıştada para üstünü resmen tezgaha fırlatır "hadi kaybol" der gibi. ama buranın en çok iş yapan yeridir. hayatı boyunca dayak yiyen, orman kanunuyla büyüyen adam bu bakkalın davranışını görmez, hatta kibarlıktır ona göre. ama insan olduğu hatırlayan azınlık tahammül edemez bu davranışlara, bi dahada gitmez.
yani yurdum vatandaşı hastanelerde olup bitenleri normal karşılayacaktır, benimde çoğunluktan duyduğum üzere hastanelerden çok memnunuz diyeceklerdir.
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
79
babacan cok cok gecmıs olsun allah senı aılene bagıslamıs yazdıklarını okurken sıradan basladım sovmeye :pr:emınım okuyanlar vede okuyacak olanlr da aynı sekıldedır....acıl sıfalar dılıyorum sana bıranonce........:rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
okurken kanım dondu resmen,büyük geçmiş olsun,en kısa sürede tamamen iyileşip eski sağlığınıza kavuşmanızı dilerim.büyük geçmiş olsun:pale:
 
Katılım
21 Ara 2007
Mesajlar
254
Çok geçmiş olsun..Umarım sağlığınıza kavuşursunuz.
Okumak bile yaşadıklarınızı anlamaya yetmiyor tabiiiiii......
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne demeli ki bunlara..
Nerde kaldı 'Ne mutlu Türküm diyene' bu kadar şerefsiz 1 hastaneye nasıl toplanabilir? Ne özel ne devlet hastanesi hepsi faso fiso ben bu Çocukları yüzünden 6 sene önce babamı kaybettim! Güya özel hastaneydi! Ama unutmasınlar öbür dünyada 2 elim yakalarında olcak!
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Enver arkadaşa çok geçmiş olsun ...

Bir örnekte ben vermek istiyorum. Hoş... bir kaza değil ama ...

Bebeklerde sıkça diyebileceğim şekilde görülebilen kalça çıkığı kontrolü için ultrason çektirmemiz gerekiyordu. Daha önceleri eşimin muayenelerini ÖZEL (onlar öyle demiş) bir hastahanede yaptırmamıza ve eşimin doktordan memnun olmasına rağmen ben memnun değildim. Hep söylenirdim ve korktuğum başıma geldi. Bu hastahanede çekilen ultrasonda bebeğimizde kalça çıkığı olduğu söylendi. (Devlet hastahanesinde olsak ne diyeceklerdi çok merak ediyorum.)

Bebeğimizi özel doktorda muayene ettiriyoruz ilgi alaka muhteşem. Doktorumuzun tavsiyesi ile Bakırköy de yine özel bir kuruluşta kalça ultrasonu için randevu aldık.

Neyse muayene için gittiğimizde (KOL GİBİ BİR MUAYENE ÜCRETİ ÖDEDİKTEN SONRA :cyclopsan <---- suratım bu hali almıştı )yanımızda bir bayan kuruluşun her kapısından geçerken kapımızı açıp kapatıp sanki SAHİBİ ymişiz gibi bize davrandı. Doktor deseniz mükemmeldi ve bu dalın Türkiye 'deki bir numarasıymış zaten. Nasıl bir muamele gördük anlatamam.

Her ne kadar abimin fabrikatör patronunun kalp rahatsızlığı nedeni ile yattığı hastahanedeki gördüğü muamele ile karşılaştırılamazsa da :p PARAN VAR HUZUR VAR lafı doğruluğunu kanıtlıyordu. Bazı özel hastahanelerde bile sgk hastası gibi muamele ediliyor.

Devlet hastahanelerine gitmişliğim var bir kaç kez .. Allah hiçbir hastahaneye gitmeyi nasip etmesin hiçbirimize ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst